Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:40:48 GMT

فعالیت ۶ کانون فعال بازنشستگی در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۶۱۵۷

فعالیت ۶ کانون فعال بازنشستگی در استان زنجان

زنجان-رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان زنجان از فعالیت ۶ کانون فعال بازنشستگی در استان زنجان خبر داد و گفت: این تعداد کانون برای ۴۰ هزار بازنشسته خدمات ارائه می دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، نجفی ظهر شنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان، افزود: همفکری و همگرایی مدیران استان زنجان عامل مهم در جهت حل مسائل و مشکلات بازنشستگان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از وجود شش کانون فعال بازنشستگی در استان زنجان خبر داد و اظهار کرد:در سال ۹۵ کانون ها پیشرفت قابل توجهی داشتند و ۳۵ نفر عضو هیئت مدیره این کانونهستند و برای ۴۰ هزار بازنشسته خدمات ارائه می دهند.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان زنجان گفت: بیمه عمر، بیمه بازنشستگی و سفرهای زیارتی و وام های لازم را به بازنشستگان ارائه می دهیم و به عنوان یک تشکل قوی در کشور فعالیت می کنیم و در تمامی سالها در عرصه های اجتماعی و همچنین انتخابات ریاست جمهوری و مجلس فعالیت خوبی را داشتیم.

نجفی سه هزار نفر تحت پوشش بیمه تکمیلی و بیمه عمر هستند، افزود: خوشبختانه توجه مدیران به توقعات کانونهای بازنشستگی بویژه پیگیری های اخیر مدیریت درمان خوب بوده است.

رئیس هیئت مدیره کانون بازنشستگان و مستمری بگیران استان زنجان تصریح کرد: اعزام بازنشستگانبهمشهد رضوی را از سال ۹۳ شروع کردیم و در سال ۹۴ حدود ۳۰۰ نفر، سال ۹۵ حدود ۳۳۰ نفر و دردر سالجاری تاکنون۱۰۰ نفر اعزام شدند و در شهریورماه هم ۱۰۰ نفر دیگر اعزام می شوند و کارت شناسایی بازنشستگان به آنها ارائه می وشد.

وی ابراز کرد: وام های قرض الحسنه به بازنشستگان در سال گذشته ارائه شد وو ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شد و تاکنون هم ۳۰۰ میلیون تومان ارائه شده است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۶۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن تقدیر و تشکر از محمدرضا قادری، طی حکمی محمدرضا پاکدل را به سمت «عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» منصوب کرد.

پاکدل دارای مدرک کارشنارسی ارشد مدیریت فناوری اطلاعات است. وی با بیش از ۲۴ سال سابقه کاری دارای سوابق متعدد مدیریتی از جمله «مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد»، «مدیرکل مهندسی و تجارت الکترونیک شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران» و «معاون فنی اداره کل پست استان یزد» است.

پاکدل پیش از این به عنوان مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد مشغول به فعالیت بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترکیب جدید هیئت مدیره پرسپولیس: صددرصد بانکی
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • مشارکت فعال کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • جزئیات افزایش حقوق بازنشستگان
  • افزایش مستمری بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی در سال ۱۴۰۳ چه شد؟
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست