Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از آستان نیور، حجت‌الاسلام سید جلال حسینی با اشاره به اینکه در هفته جاری ویژه‌برنامه‎های سخنرانی و فرهنگی حرم مطهر رضوی با محوریت «درس‎های عاشورا» میزبان زائران و مجاوران بارگاه منور امام هشتم(ع) است، بیان کرد: با توجه به اینکه هفته جاری مصادف با آخرین روزهای تعطیلات تابستان و در آستانه ماه محرم است، زائران زیادی به این حریم قدسی مشرف می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برگزاری برنامه‎های متنوع و کاربردی را یکی از شاخصه‎های فعالیت معاونت تبلیغات معرفی کرد و گفت: در این هفته حجج اسلام حسن شریعت‌زاده، جعفر اسلامی‎فر، علی سرلک، محمدعلی دستجردی، سیدحسین حسینی‎قمی، سیدمهدی واعظ موسوی و آیت‎الله خاتمی در رواق امام خمینی(ره) و صحن جامع رضوی به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

معاون تبلیغات آستان قدس رضوی افزود: «نگرانی‎های رسول اکرم(ص)»، «بررسی سخنان امام‎حسین(ع)»، «درس‎هایی از نهج البلاغه» و «خانواده موفق» از موضوعاتی است که در محافل سخنرانی و فرهنگی مورد تبیین قرار می‎گیرد.

حسینی از قرائت زیارت جامعه کبیره، دعای توسل و دعای کمیل در حرم مطهر رضوی خبر داد و گفت: در دیگر اماکن و رواق‌های حرم مطهر رضوی نیز برنامه سخنرانی و حلقه‌های معرفت تدارک دیده شده است.

وی یادآور شد: ویژه برنامه‌های متعدد و متنوعی چون حلقه معرفت، سخنرانی، روضه خوانی و پرسمان دینی در رواق حضرت زهرا(س) و حضرت معصومه(س) ویژه خواهران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ج/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۶۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های خدمات بین راهی دیگ رستم متحول می شود

رحیمی فرماندار شهرستان طبس‌ گفت: باتوجه به اینکه محور دیهوک _ راور در کریدور شمال جنوب قرار دارد و مسیر حمل و نقل کالا و تردد مسافران به ویژه در ایام نوروز و فصل تابستان است به همین دلیل در اکثر ایام سال با ترافیک سنگین مواجه است؛ لازم بود تمهیداتی برای تسهیل سفر خیل مسافران و زائران علی بن موسی الرضا (ع) اندیشیده شود.

او افزود: طبق بررسی‌ها اغلب تصادفات این محور از نوع واژگونی به علت خواب آلودگی و خستگی رانندگان بوده و پس از بررسی‌های به عمل آمده بهترین نقطه برای توقف و استراحت و خدمات رسانی به مسافران دیگ رستم انتخاب شد.

بیشتر بخوانید

تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک

رحیمی بیان کرد: پیگیری های متعدد و برگزاری جلسات مختلف طی دو سال گذشته منجر به این شد که ۲۹ فروردین ماه طی جلسه مشترک مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی آستان قدس با استاندار خراسان جنوبی تصمیمات نهایی برای ساماندهی این منطقه اتخاذ شود. 

فرماندار شهرستان طبس‌ ادامه داد: در این جلسه تفاهم نامه‌ای به امضا رسید که در منطقه دیگ رستم ایستگاه خدمات رفاهی ایجاد و احداث شود که تأثیر بسیار خوبی در کاهش تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی و خواب آلودگی خواهد داشت.

او با بیان اینکه امیدواریم با اهتمام و مشارکت آستان قدس رضوی هرچه سریع تر این طرح بزرگ اجرایی شود، تصریح کرد: مقرر شده سوئیت ها و امکانات اقامتی مسافران نیز در کنار مسجد بین راهی دیهوک توسط آستان قدس رضوی تعبیه شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اهدای مجموعه‌ای از سکه‌های معاصر کشور‌ها به موزه رضوی
  • زیرساخت‌های خدمات بین راهی دیگ رستم متحول می شود
  • نمایشگاه در آستان بقیع در حرم مطهر رضوی افتتاح شد
  • گشایش نمایشگاه آستان بقیع در حرم مطهر رضوی
  • افتتاح نمایشگاه «در آستان بقیع» در حرم مطهر رضوی
  • «وقف رضوی» راهکاری برای تحقق شعار سال 1403
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • اهدای بیش از ۱۰ هزار قطعه تمبر و سکه‌ به موزه آستان قدس ضوی
  • اهدای ۱۰ هزار قطعه تمبر مسلمان آمریکایی به موزه رضوی