Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-04@18:19:41 GMT

طوفان ایرما تقاضای پول نقد را دو برابر کرد

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۶۶۳۶

تقاضا از بانک مرکزی آمریکا شعبه میامی، برای پول نقد در ایالت طوفان‌زده فلوریدا ۲ برابر شد.
به گزارش مهر به نقل از رویترز، قبل از طوفان ایرما ۲ شعبه بانک مرکزی مجبور شدند ۲۴ ساعته کار کنند تا بتوانند به افزایش تقاضا قبل از وقوع سیل و قطع برق در این مناطق پاسخ دهند؛ بانک‌های آمریکایی در مسیر طوفان ایرما در هفته گذشته به زحمت ۲ برابر پول نقد معمول لازم خود را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


طبق گفته مقامات ناظر بر واکنش اضطراری در منطقه تحت کنترل بانک مرکزی آتلانتا، شعب بانک مرکزی در میامی و جکسون‌ویل مبلغ ۲.۹ میلیارد دلار را که ۲ برابر میانگین هفتگی آنها بود، در خودروهای زرهی ویژه بارگیری کردند و آن را به سوی بانک‌ها و اتحادیه‌های مالی منطقه روانه کردند.
ماری گلبی، مدیر دفتر فعالیت‌های نقدی این منطقه در نیواورلئان گفت: ما کاملا فعالیت‌های معمول روزانه خود را ۲ برابر کردیم. در این مورد ما برخلاف آن‌چه در طوفان کاترینا در ۲۰۰۵ اتفاق افتاد نیازمند حمل پول نقد از خارج ایالت به داخل آن نبودیم.
گلبی گفت که افزایش تقاضا برای پول نقد ادامه نداشت و بیشترین میزان آن قبل از وقوع طوفان اتفاق افتاد و درحال حاضر بازار به آرامش رسیده است و مردم به سر کار خود بازگشته‌اند و تجارت‌ها فعال شده‌اند.
برچسب ها: طوفان ایرما

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید

بانک مرکزی اعلام کرد: تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بانک مرکزی به تازگی در پاسخ به ادعای یک رسانه درباره میزان تورم، جزئیاتی از روند این شاخص در سال گذشته و آخرین وضعیت آن در فروردین امسال ارائه کرد.

در متنی که بانک مرکزی منتشر کرده، آمده است: بر اساس آمار بانک مرکزی تورم نقطه‌به‌نقطه شاخص بهای کالاها و خدمات مصرفی در فروردین سال ۱۴۰۳ نسبت به فرودین سال ۱۴۰۲ به میزان ۲۷.۷ واحد درصد کاهش پیدا کرده و به کمتر از میانه کانال ۳۰ درصد رسیده است.

توضیحات بانک مرکزی نشان می‌دهد نرخ تورم نقطه‌به‌نقطه در پایان فروردین امسال به کمتر از ۳۵ درصد رسیده است.

هفته گذشته نیز مرکز آمار از کاهش تورم نقطه‌به‌نقطه به ۳۰.۹ درصد در پایان فروردین ماه خبر داده بود.

کد خبر 750348

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به اعلام نرخ تورم نقطه به نقطه فروردین از سوی بانک مرکزی
  • تدوام روند نزولی نرخ تورم
  • نرخ تورم در دولت رئیسی چند؛ ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰ یا بیشتر؟
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • تورم نقطه به نقطه فروردین ماه اعلام شد
  • تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک مرکزی: تورم نقطه‌به‌نقطه در فروردین به کمتر از ۳۵ درصد رسید
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • بانک مرکزی: تورم ۲۷ درصد کاهش یافت!