Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-02@10:32:37 GMT

حضور 130 دانشجو در طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۷۱۸۲

حضور 130 دانشجو در طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: 500 نفر از دانشجویان خراسان جنوبی برای حضور در دوره طرح ولایت ثبت نام کرده که بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش در ناحیه دانشجویی 130 نفر در این دوره شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازخاورستان،ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی، صبح امروز در حاشیه نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال نهمین دوره طرح ولایت دانشجویی در خراسان جنوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دوره با حضور 130 دانشجو از 19 شهریور ماه آغاز شده و تا 26 شهریور ماه ادامه دارد.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی بیان کرد: 500 نفر از دانشجویان خراسان جنوبی برای حضور در دوره طرح ولایت ثبت نام کرده که بعد از طی مراحل مصاحبه و گزینش در ناحیه دانشجویی 130 نفر قبول شده و در این دوره شرکت کردند که 70 نفر خواهر و مابقی از بین برادران هستند.

صلاحی تصریح کرد: اهداف برگزاری دوره طرح ولایت دانشجویی آشنایی با ساختار بسیج دانشجویی، شجره طیبه صالحین و انجام کار تشکیلاتی است.

وی عنوان کرد: در طول مدت زمان دوره کلاس های مختلفی در حوزه تربیتی، معرفتی، بصیرتی و مهارتی تشکیلاتی برای دانشجویان برگزار می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی گفت: دوره طرح ولایت به صورت کارگاه برگزار می‌شود و دانشجویان هم در این مباحث اظهار نظر کرده و فقط شنونده نیستند.

صلاحی اظهار کرد: برای این دوره اساتید مجربی از تهران، مشهد، داخل استان و حتی از خود بسیج دانشجویی استفاده شده است.

وی با بیان این‌که فقط به حوزه های ذکر شده در این دوره پرداخته نمی‌شود، خاطر نشان کرد: در طرح ولایت دانشجویان از کلاس های فوق برنامه از جمله زیارت قبور شهدا، زیارت قبور بزرگان و عالمان استان از جمله آیت الله تهامی و حائری، بازدید از مکان های تاریخی و زیارتی شهر ، مسابقات ورزشی و کرسی های آزاد اندیشی بهره مند شده اند.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی عنوان کرد: اختتامیه این دوره فردا 26 شهریور ماه در حضور آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خواهد بود.

صلاحی بیان کرد: دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت با گذراندن این دوره در تشکیلات بسیج دانشجویی در قالب سرگروه، مربی و عضو شورای بسیج دانشجویی به کار گرفته و فعالیت خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری مطالبات و تقاضاهایی از دانشجویان دارند، خاطر نشان کرد: مباحث و موضوعاتی در این دوره ها مطرح می‌شود که انشاالله دانشجویان با فرا گرفتن این مطالب و عمل به آن تقاضا ومطالبات رهبری را برآورده خواهند ساخت.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی عنوان کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب از دانشجویان تحصیل، تهذیب و ورزش را می‌خواهند سعی شده است در طرح ولایت دانشجویی همه این موارد گنجانده شود و دانشجویان هم خود را در این زمینه تقویت کنند.

صلاحی اذعان کرد: بعد از اتمام دوره آزمون پایان دوره ای برای دانشجویان برگزار شده که برگزیدگان در این دوره برای شرکت در طرح ولایت کشوری معرفی می‌شوند و معمولا طرح ولایت کشوری سهمیه مشخصی دارد.

وی یادآور شد: طرح ولایت دانشجویی سالی یکبار در استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم

اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،اثری تازه از سوی بسیج دانشجویی با موضوع «نامه‌ای برای تو» در قالب نماهنگ منتشر شد.

این اثر به دنبال برخورد خشن پلیس و نیروهای امنیتی آمریکا و اروپا با دانشجویان آزادی خواه رخ داده است.

این نماهنگ به نامه رهبر انقلاب خطاب به جوانان اروپا و آمریکا اشاره دارد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • افتتاح ۶۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی در خراسان جنوبی
  • ۱۷۰۰ دانشجو در آمریکا بازداشت شدند
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • اعلام بازداشت بیش از ۱۵۰۰ دانشجو در دانشگاه های آمریکا/برگزاری بیش از ۲ هزار تظاهرات در نیویورک/ وحشت دموکرات‌ها از ادامه اعتراضات دانشجویی در آستانه انتخابات
  • دیدار ۴۰ معلم از خراسان جنوبی با رهبر معظم انقلاب اسلامی
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • پردیس های فرهنگیان خراسان جنوبی تبدیل به دانشگاه می شود
  • خراسان جنوبی گنجینه ناشناخته سرمایه گذاری /اکسپو سکوی پرتاب توسعه
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی