Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - وزیر کشور با صدور حکمی علیرضا آشناگر را به عنوان سرپرست استانداری کردستان منصوب کرد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی استانداری کردستان، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز شنبه با صدور حکمی علیرضا آشناگر معاون سیاسی و امنیتی استاندار کردستان را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری کردستان منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حکم علیرضا آشناگرا آمده است: به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست استانداری کردستان منصوب می نمایم؛ توفیق شما را در انجام وظایف و امور محوله از درگاه پروردگار قادر متعال خواستارم.
عبدالرضا رحمانی فضلی
23 شهرویر 1396
پیش از آشناگر، عبدالمحمد زاهدی سکاندار استانداری کردستان بوده که هفته قبل از سوی وزیر کشور به عنوان استاندار قزوین منصوب شد.
بر اساس سرشماری سال 95، استان کردستان با جمعیتی بیش از یک میلیون و 603 هزار نفر، دارای 10 شهرستان، 29 شهر، 31 بخش، 86 دهستان و یک هزار و 697 روستای دارای سکنه است.
کردستان از استان های مرزی کشور است که 227 کیلومتر مرز مشترک با شمال عراق دارد، در امتداد این مرز، سه بازارچه و یک مرز رسمی ایجاد شده است.
** خبرنگار: حسن حسین زاده / ** انتشار دهنده: امید بهمنی
3034/6108

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۷۲۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد

امتداد -وزیر امور اقتصادی و دارایی طی حکمی، رییس هیات مدیره بانک کشاورزی را با حفظ سمت به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، در حکم صادره از سوی سید احسان خاندوزی برای «وهب متقی نیا» آمده است: نظر به سوابق و تجربیات جنابعالی و با عنایت به انتصاب آقای فرشید فرخ نژاد به عنوان مدیرعامل بانک ملت، ضمن تشکر از زحمات ایشان در دوره تصدی، به موجب این حکم با حفظ سمت به عنوان سرپرست بانک کشاورزی منصوب می‌شوید.

انتظار می رود تمام مساعی خود را با همفکری و همدلی مجموعه همکاران آن بانک به منظور انجام وظایف قانونی محوله به کارگیرید.

همکاری و همدلی و همراهی در این مسئولیت دسته جمعی، پیش شرط موفقیت است، امید است با اتکا به خداوند متعال و اهتمام به عدالت محوری، انقلابی گری، مردم داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات مجدانه بکوشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سرپرست بانک کشاورزی منصوب شد
  • سرپرست معاونت حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد
  • منوچهر منطقی از معاونت صنایع حمل و نقل وزارت صنعت رفت
  • سرپرست مرکز مطالعات راهبردی زنان و خانواده بسیج اساتید منصوب شد
  • ۳ انتصاب در استانداری خراسان شمالی
  • انتصابات جدید در استان کرمانشاه انجام گرفت
  • با حکم وزیر ورزش و جوانان؛ سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد
  • استعفای مبینی از فدراسیون دوومیدانی
  • سرپرست دبیری کمیته ملی پارالمپیک منصوب شد
  • سرپرست فدراسیون دوومیدانی منصوب شد