Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه تئاترگروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پنجمین جشن آکادمی سمندریان با اهدای نشان این آکادمی به برترین‌های تئاتر در یک سال گذشته، به كار خود پايان داد.

هنرمندانی چون فهیمه رحیم نیا، شبنم فرشادجو، پرویز پورحسینی، محمد چرمشیر، حمید لبخنده، سیروس ابراهیم زاده، رضا بهبودی، بابک برزویه، اصغر همت، اصغر دشتی، پیمان شریعتی، مهدی شفیعی، شیرین یزدان بخش، شبنم فرشادجو و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در اين مراسم حضور داشتند.

در آغاز، كليپی خاطره‌انگيز از هما روستا و مراسم آكادمی حميد سمندريان در سال‌های 92 تا 95 پخش شد.

سپس الهام پاوه‌نژاد مجری مراسم، بعد از خواندن شعری از جبران خلیل جبران، گفت: این دوره پنجمین دوره آکادمی استاد حمید سمندریان است. ما طبق روال از سه نفر برتر در عرصه تئاتر تجلیل می کنیم.

در ادامه، كليپی‌ با عنوان «استاد و شاگرد» اثر محمدعلی سجادی‌كارگردان سينما و تئاتر پخش شد.

پس از آن، محمدعلی سجادی بر صحنه رفت و گفت: من فیلم «حمید و هما» را قبلاً ساخته بودم و قطعاتی از این کلیپ از آن فیلم برداشته شده بود. حمید سمندریان و هما روستا رابطه شاگرد و استادی را همیشه ثابت نگه نمی‌داشتند و با شاگردانشان رفیق بودند. در منظر آنها استاد، شاگرد هم بود. از نظر آنها در عين حال كه یک انسان مدرن است؛ می توانست نگاه زیبایی به سنت داشته باشد.

سپس کاوه سمندریان یگانه فرزند حمید سمندریان، بر صحنه رفت و بیانیه پنجمین جشن آکادمی حمید سمندریان را قرائت کرد. پس از آن ، نوبت به اهدای نشان حمید سمندریان رسید.

اولین نشان برتر آكادمی حمید سمندریان، به بهرام بیضایی تقدیم شد كه به نیابت از او حمید امجد این نشان را دریافت کرد.

دومین نشان برتر آکادمی حمید سمندریان، به محمد چرمشیر نمایشنامه نویس کشورمان اهدا شد.

سومین نشان برتر توسط مهدی شفیعی مدير مركز هنرهای نمايشی، به حمید پورآذری كارگردان تئاتر رسید.

شفیعی درباره پورآذری گفت: این هنرمند آمیخته با تئاتر است و برای تئاتر بسیار وقت می گذارد. او همیشه با دغدغه درباره تئاتر حرف می زند. نگاه او به تئاتر جمع‌گرايانه است و حتی یک بار هم درخواست شخصی در جلسات خصوصی نداشته است.

انتهای پیام/

چه كسانی نشان پنجمين جشن آكادمی‌ سمندريان را دريافت كردند؟

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۸۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد

تیم هندبال مس کرمان، در فاصله ۳ هفته به پایان مسابقات لیگ برتر، قهرمان شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از ‌روابط عمومی فدراسیون هندبال؛ صنعت مس کرمان با کسب نوزدهمین پیروزی خود و 40 امتیاز سه هفته مانده به پایان سی و شششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور تاج قهرمانی را بر سر نهاد. 

عصر امروز و در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال صنعت مس کرمان با شکست زغال سنگ طبس در خانه خود، با کسب نوزدهمین پیروزی پیاپی خود، کاپ قهرمانی لیگ برتر هندبال را به کرمان برد. 

نارنجی‌پوشان در این دیدار با عملکردی بهتر نسبت به حریف سرشناس خود، توانستند با پیروزی 24 -32 در میان هواداران خود جشن قهرمانی بگیرند. 

صنعت مس با این پیروزی اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رساند تا سه هفته مانده به پایان لیگ قهرمانی خود را قطعی کند. 

صنعت مس در هفته بیستم لیگ برتر هندبال مهمان پلیمر خلیج‌فارس خرم‌آباد است. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • (عکس) خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • عکس| خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور
  • خط و نشان رسمی استقلال برای تراکتور (عکس)
  • مس کرمان قهرمان لیگ برتر هندبال شد
  • تساوی تیم بسگتبال ذوب‌آهن با طبیعت
  • تفاهم تولید آثار نمایشی مشترک و حمایت از نمایشنامه‌های برتر منعقد شد
  • مسابقات لیگ برتر فوتسال استان اردبیل به پایان رسید
  • تفاهم ارتش واداره‌کل هنرهای نمایشی درحمایت از نمایشنامه‌های برتر
  • عکس‌| مصدومیت ستاره پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • اعطای نشان اقتصاد مقاومتی به ۱۲ واحد تولیدی برتر