Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال منتخب مشهد معتقد است، مهم نبوده که دیدار افتتاحیه بین چه تیم‌هایی برگزار شود بلکه نکته حائز اهمیت افتتاح ورزشگاه امام رضا(ع) است.

محمدرضا مهاجری در نشست خبری پس از دیدار تیمش در برابر کربلای عراق اظهار کرد: مهم نیست که چه تیم‌هایی در زمین بودند، بلکه مهم این بود که ورزشگاهی لوکس و خوب در اختیار مشهدی‌ها قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنانی مثل خرسندنیا، عباسیان، عنایتی، بادامکی و .. علی‌رغم فشاری که روز گذشته تجربه کرده‌ بودند باز هم امروز به میدان رفتند و به هواداران احترام گذاشتند.

مهاجری در خصوص تیم حریف تصریح کرد: به کربلا خسته‌نباشید می‌گویم، با وجود شرایط خاصی که داشتند اما باز هم به مشهد آمدند و در افتتاحیه شرکت کردند.
مهاجری تصریح کرد: افتخار بازی با میثاقیان را داشتم، بعدتر دستیار وی بودم، در زمان حضور در سیاه‌جامگان و پدیده رو در روی هم قرار گرفتیم اما امروز افتخاری بود که در کنار ایشان قرار گرفتیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۸۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید به میدان برود تا تکلیف تیم صعود کننده به بازی فینال مشخص شود.

شاگردان توماس توخل روز گذشته در رقابت‌های بوندسلیگا به مصاف اشتوتگارت رفتند و با نتیجه 1-3 در این دیدار شکست خوردند تا جایگاه دومی‌شان در این مسابقات هم به خطر بیفتد و شرایط در آستانه بازی حساس برابر رئال مادرید هم برایشان دشوار شود.

مولر پس از پایان این بازی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«نمی‌توانیم از نتیجه‌ای که امروز به دست آمد خوشحال باشیم اما باید با شما صادق باشم و بگویم که بازی چهارشنبه شب برابر رئال مادرید برای ما به قدری بزرگ و مهم است که نمی‌توانیم اجازه ورود افکار منفی به ذهن‌مان را بدهیم.»

به نظر می‌رسد که مولر امیدوار است که این نتیجه تلخ تاثیری رو روحیه بازیکنان این تیم در آستانه بازی با رئال نگذارد و آنها بتوانند با روحیه بالا و انگیزه بسیار در این دیدار به پیروزی برسند و راهی بازی فینال در ورزشگاه ومبلی برابر یکی از دو تیم دورتموند یا پاری سن ژرمن شوند.

دیگر خبرها

  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • اعلام ورزشگاه محل برگزاری سه مسابقه خانگی آبی پوشان جنوب
  • ورزشگاه‌های میزبان دیدارهای خانگی استقلال ملاثانی مشخص شد
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • ادعای ستاره بایرن: به رئال فکر می‌کنیم، نه باخت!
  • اجرای طرح آبرسانی به ۶۰۰ روستای آذربایجان غربی
  • ۱۰ نکته درباره دیدار تراکتور و فولاد
  • دیدار امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول
  • بر سر سفره بزرگ فقهی، کلامی و عقلی امام صادق (ع)نشسته‌ایم
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد