Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-09@02:22:22 GMT

جواد نکونام به تیم غول کش رسید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۶۹۰۳۲

جواد نکونام به تیم غول کش رسید

دیدارهای هفته پنجم لیگ دسته اول روز دوشنبه برگزار می‌شود و ۴ تیم برای رسیدن به صدر با یکدیگر رقابت نزدیکی دارند.

به گزارش مشرق، لیگ دسته اول هفته گذشته به دلیل برگزاری جام حذفی تعطیل بود و تیم‌های لیگ یک در این جام شگفتی‌ساز شدند و ۸ تیم لیگ برتری را حذف کردند. دوشنبه اما این رقابت‌ها از سر گرفته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم صدر نشین نفت مسجدسلیمان میهمان آلومینیوم اراک است که فقط دو امتیاز دارد و هنوز بردی در لیگ به دست نیاورده است. نفتی‌ها اگر در این بازی پیروز شوند به صدرنشینی خود ادامه خواهند داد اما از دست دادن امتیاز در اراک برای شاگردان محمود فکری گران تمام می‌شود و ممکن است صدر جدول را از دست بدهند و مس کرمان و بادران تهران و حتی شهرداری ماهشهر در کمین لغزش نفتی‌ها هستند. این ۴تیم در کورس صدرنشینی هستند.

در انزلی هم شاهد یک بازی زیبا خواهیم بود جایی که ملوان به مصاف تیم مس کرمانی می‌رود که در این فصل با بازیکنان و مربی کرمانی خوب نتیجه گرفته است. ملوان اما استارت ضعیفی در لیگ یک داشته و نادر دست نشان برای جبران ناکامی باید از مس کرمان امتیاز بگیرد.

بادران تهران هم میهمان شهرداری تبریزی است که در رده‌های پایینی جدول حضور دارد. بادران تهران هم در این فصل تیم خوبی نشان داده است. به نظر می‌رسد که بادران در این بازی پیروز شود.

شهرداری ماهشهر که در سه هفته ابتدایی لیگ صدرنشین بود اکنون میزبان تیم نساجی است. این بازی می‌تواند یکی از مهیج‌ترین بازی‌های هفته پنجم باشد. شاگردان مهدی پاشازاده در جام حذفی تیم صدرنشین لیگ برتر یعنی پارس جنوبی جم را حذف کرده و بازیکنانش در شرایط روحی مناسبی قرار دارند اما شهرداری ماهشهر حریف سرسختی برای نساجی خواهد بود.

تیم جواد نکونام هم میزبان تیم فجرسپاسی غول کش است. فجری‌ها با یک بازیکن کمتر تیم ذوب آهن را حذف کردند البته آنها در لیگ یک فقط یک پیروزی داشته‌اند و پیش بینی برد در این بازی برای خونه به خونه در این بازی دور از ذهن نیست.

گل گهرسیرجان هم به مصاف مس رفسنجان و شاگردان علی سامره می‌رود و شاهد یک دربی دیگر در استان کرمان هستیم. گل‌گهر دربی اول کرمانی‌ها را به مس باخته و در این بازی به دنبال برد است.

ایرانجوان بوشهر هم در خانه میزبان تیم صبای قم است هر دو تیم تاکنون بردی در لیگ نداشته‌اند. راه آهن تیم بدون امتیاز و قعرنشین هم بدون سرمربی باید به مصاف تیم ماشین‌سازی تبریز برود که به راحتی می‌توان یک برد برای شاگردان رسول خطیبی پیش بینی کرد.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته پنجم لیگ دسته اول:

دوشنبه 27 شهریور 96‏
راه‌آهن تهران - ماشین‌سازی تبریز- ساعت 17- ورزشگاه راه آهن( ‏اکباتان) تهران
مرتضی عابدی – جعفر مهاجر – یوسف مغروری – مهدی اجاقی – ناظر: محسن فریمانی

آلومیینوم اراک - نفت مسجدسلیمان- ساعت 17- ورزشگاه امام خمینی ‏اراک
علی میرغفاری – محمدرضا طالبی – حمید نادری – سعید باهنر – ناظر: حبیب الله شیرازی

خونه به خونه مازندران - فجرسپاسی شیراز- ساعت 17- ورزشگاه ‏هفتم تیر بابل
مهدی مرجان زاده – امیرمحمد داودزاده – بابک خسروی – حامد صادقی جو- ناظر: علیرضا رجبلو

آینده‌سازان برق جدید شیراز - اکسین البرز- ساعت 17- ورزشگاه ‏حافظیه شیراز
علی اصغر مومنی – حسینعلی عابدی – اسماعیل احمدی – ابوالفضل گرجی – ناظر: سعادت باغبان

ملوان بندرانزلی - مس کرمان- ساعت 17- ورزشگاه تختی انزلی
محمدحسین ترابیان – محسن سلطانی – علی رعیت – رضوان سرشار – ناظر: رسول فروغی

شهرداری ماهشهر - نساجی مازندران – ساعت 18ورزشگاه شهدای ماهشهر
شاهو اصلانی – فرزاد بهرامی – امید افخمی – پیام ساری اصلانی – ناظر: حمید نظری

گل‌گهر سیرجان - مس رفسنجان- ساعت 18- ورزشگاه اختصاصی گل ‏گهر
امید سعیدفر – محمد عطایی – حسین مرادی – علیرضا جلالی – ناظر: محمدرضا اسحاقیان

ایران‌جوان بوشهر - صبای قم- ساعت 18- ورزشگاه شهید بهشتی ‏بوشهر
عقیل جهانبازی – رحیم حاجی پور – ولی کاووسی – میثم حیدری – ناظر: حیدر شکور

شهرداری تبریز - بادران تهران- ساعت 17- ورزشگاه یادگار امام تبریز
علی صفایی – علی دودانگه – محمدعلی پورمتقی – مجید محمدی – ناظر: حسین خانبان

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۶۹۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!

به گزارش قدس آنلاین، در مهم‌ترین بازی‌های امروز پرسپولیس در قائمشهر میهمان ببرهای مازندران است و استقلال نیز در ورزشگاه آزادی از ذوب‌آهن اصفهان میزبانی می‌کند. دو بازی حساسی که باید منتظر بود و دید در پایانشان صدر جدول کماکان آبی می‌ماند یا در فاصله چهار هفته مانده به اتمام لیگ برتر این شاگردان اوسمار ویرا هستند که رنگ قرمز را به صدر می‌پاشند.

*کار سخت پرسپولیس در قائمشهر

تیم‌های نساجی و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ امروز در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر با قضاوت موعود بنیادی فر برگزارکننده یکی از مهم‎ترین بازی‌های هفته بیست‌وششم لیگ برتر هستند؛ جایی که یک تیم برای قهرمانی می‌جنگد و تیم دیگر برای فرار از قعر جدول. پرسپولیس هفته قبل برابر سپاهان متوقف شد تا بهترین فرصت را برای صدرنشینی از دست بدهد و کماکان با ۵۳ امتیاز در رده دوم باقی بماند. اوسمار ویرا که تیمش بعد از شکست برابر آلومینیوم اراک جام حذفی را از دست داد، سپس با توقف برابر سپاهان نتوانست به صدر برسد، حالا در قائمشهر اصلاً دوست ندارد در سومین بازی متوالی ناکام باشد و فاصله‌اش با صدر جدول بیش از این شود. مربی برزیلی در این بازی حساس کاپیتان اول تیمش که برابر سپاهان اخراج شد را در اختیار نخواهد داشت و امید عالیشاهتنها غایب پرسپولیس در قائمشهر خواهد بود.

اما در سوی مقابل نساجی در این هفته‌ها خوب نتیجه گرفته و این می‌تواند زنگ خطری برای سرخپوشان پایتخت باشد. شاگردان ساکت الهامی در سه بازی اخیر خود گل نخورده‌اند و نتایج فوق‌العاده‌ای هم بدست آورده است. آن‌ها در اصفهان سپاهان مدعی را متوقف کردند، سپس در خانه تراکتور را شکست دادند و بعد از آن در فولادشهر ذوب‌آهنی که تازه روندی صعودی پیدا کرده بود را مغلوب کردند. حالا نساجی در شرایطی که همچنان قصد دور شدن از قعر جدول را دارد از پرسپولیس میزبانی خواهد کرد و کار برای اوسمار و تیمش دشوار خواهد شد. دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک برصفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید.

*استقلال به دنبال حفظ صدر

اما در دیگر بازی مهم امروز استقلال تهران از ساعت ۲۰:۳۰ با قضاوت کوپال ناظمی در ورزشگاه آزادی میزبان ذوب‌آهن اصفهان است. شاگردان جواد نکونام این هفته این شانس را دارند تا با آگاهی از نتیجه پرسپولیس مقابل نساجی، به مصاف نماینده نصف جهان بروند.

آبی‌پوشان پایتخت باوجود توقف هفته قبل در خانه تراکتور با ۵۴ امتیاز صدرنشین لیگ برتر هستند و برای حفظ جایگاه خود موظف به برتری مقابل حریف اصفهانی هستند. شاگردان نکونام بهترین تیم در کسب نتایج خانگی در این فصل و صدرنشین لیگ برتر هستند و از سوی مقابل شاگردان محمد ربیعی نیز صدرنشین  بازی‌های خارج از خانه لیگ برتر هستند و این موضوع می‌تواند تقابل این دو تیم را جذاب‌تر کند. این بازی نخستین بازی استقلال پس از برکناری مخالف اصلی جواد نکونام یعنی علی خطیر است، حال باید منتظر بود و دید آبی‌پوشان تهران  پس از پایان حواشی مدیرعامل-سرمربی چه نتیجه‌ای را مقابل چشم هوادارا نشان خواهند گرفت. نتیجه رفت این دو تیم در فولاشهر اصفهان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

*دوشنبه ۱۷ اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم  اراک، ساعت ۱۷، ورزشگاه پاس قوامین
سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان، ساعت ۱۸:۱۰، ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نساجی مازندران - پرسپولیس، ساعت ۱۸:۱۵، ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
ملوان بندر انزلی - هوادار  تهران، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی بندر انزلی
فولاد خوزستان - تراکتور تبریز، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه شهدای فولاد اهواز
صنعت نفت آبادان - مس رفسنجان، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه تختی آبادان
استقلال - ذوب‌آهن اصفهان، ساعت ۲۰:۳۰، ورزشگاه آزادی

حمیدرضا خداشناس

دیگر خبرها

  • تهدید قهرمانی استقلال با رفتارهای بچه‌گانه آبی‌پوشان
  • عکس‌| پیام احساسی جواد نکونام برای هواداران استقلال
  • هدیه نکونام به بازیکنان استقلال بعد از برد شیرین
  • هدیه نکونام به استقلالی‌ها بعد از برد شیرین
  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • جملات وایرال شده پیمان یوسفی در وصف نکونام!
  • جواد نکونام: تعویض‌های ریسکی انجام دادیم/ کار استقلال سخت‌تر شد
  • استقلال – ذوب‌آهن؛ نبرد صدرنشینان در آزادی!
  • تمدید بازیکنان استقلال ظرف ۷۲ساعت! | ناگهان تفاهم شد؟