Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-04@23:46:31 GMT

آمریکا باخت، ایران سوم شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۱۶۸۹

آمریکا باخت، ایران سوم شد

تیم ملی والیبال ایتالیا در آخرین مسابقه خود در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان موفق به شکست آمریکا شد تا مدال مدال برنز ایران در این رقابت ها قطعی شود. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ پنجمین و آخرین روز هفتمین دوره مسابقات والیبال جام قهرمانان بزرگ مردان جهان امروز (یکشنبه) با سه دیدار در شهر اوساکا ژاپن پیگیری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نخستین مسابقه تیم‌های آمریکا و ایتالیا به مصاف یکدیگر رفتند که ایتالیا سه بر یک به پیروزی رسید.ملی‌پوشان آمریکا در ست سوم 25 بر 23 به پیروزی رسیدند اما در ست های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 22 و 29 بر 27 مغلوب ایتالیا شدند تا با دو برد و هشت امتیاز به کار خود در جام قهرمانان بزرگ جهان سال 2017 پایان دهد.ایتالیا نیز با کسب این پیروزی با 4 برد و 12 امتیاز به صدر جدول صعود کرد تا نتیجه دو دیدار باقی مانده جایگاه نهایی این تیم را مشخص کند. مقام نایب قهرمانی و مدال نقره ایتالیا در حال قطعی شده است.از سوی دیگر نتیجه دیدار ایتالیا و آمریکا، جایگاه سومی و مدال برنز تیم ملی والیبال ایران در جام قهرمانان بزرگ مردان جهان را قطعی کرد تا والیبال بزرگسالان ایران به نخستین مدال جهانی خود دست یابند.از دقایقی دیگر تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در این رقابت ها به مصاف فرانسه می رود که نتیجه این دیدار در مدال برنز ایران نقشی نخواهد داشت، اما اگر ایران موفق به شکست فرانسه شود و ژاپن در دیدار نهایی برزیل را از پیش رو بردارد، تیم ایران به مدال نقره دست خواهد یافت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟

تیم ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران که اخیراً به مقام قهرمانی جهان دست یافته، صبح چهارشنبه با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.

دریافت 7 MB

دیگر خبرها

  • انصراف «سینر» از حضور در مسابقات مسترز رُم
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • نابغه والیبال جهان دیگر به ستاره ایرانی پاس نمی‌دهد!
  • جهان برای تحقق آرمان فلسطین به پا خواسته است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • فیلم/در دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبری چه گذشت؟
  • جزئیاتی از دیدار قهرمان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی با رهبر انقلاب (فیلم)