Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@11:32:32 GMT

کمبود آب لاریجانی را نیز نگران کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۱۹۶۷

کمبود آب لاریجانی را نیز نگران کرد

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رسیدگی به مشکل کمبود آب و ایجاد اشتغال از اولویت های برنامه ششم توسعه است.

به گزارش خانه ملت، علی لاریجانی که به استان آذربایجان غربی سفر کرده، صبح امروز (یکشنبه، 26 شهریورماه) در بدو ورود خود به شهر ارومیه در جمع خبرنگاران گفت: استان آذربایجان غربی یک استان مهم و تاثیرگذار در اقتصاد ایران است و امیدوارم مشکلات این استان رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: با سفر به این استان قصد داشتیم از نزدیک در جریان مسائل استان آذربایجان غربی قرار بگیریم البته دورادور در جریان مسائل این استان هستیم و نمایندگان استان آذربایجان غربی در مجلس پیگیر مسائل استان هستند.

لاریجانی افزود: مشکلات دریاچه ارومیه باعث نگرانی همه ما است و با توجه به اینکه در برنامه ششم توسعه به مسائل و مشکلات محیط زیست توجه شده و تصمیماتی برای رسیدگی به این مهم اتخاذ شده که شامل رسیدگی به مشکلات دریاچه ارومیه نیز می شود. همچنین در برنامه ششم رسیدگی به مشکلات کمبود آب و اشتغال جزو اولویت ها است.

رئیس مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در نشست شورای اداری استان آذربایجان غربی مسائل استان با حضور نمایندگان، استاندار و صاحبنظران اقتصادی بررسی می شود تا ان شاءالله با کمک تمامی مسئولان به توسعه استان کمک کنیم.

لازم به ذکر است دکتر علی لاریجانی در بدو ورود خود به ارومیه با حضور در گلزار شهدای شهر ارومیه به مقام شامخ شهدای این شهر ادای احترام کرد.

برچسب ها: علی لاریجانی ، رییس مجلس ، آذربایجان غربی ، ارومیه ، کمبود آب ، دریاچه ارومیه

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۱۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی

ایرج دست‌نشان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به تصویب آسفالت ۳۵۰ کیلومتر راه روستایی در سفر دور نخست رئیس‌جمهوری به استان، گفت: از این میزان، ۲۷۴ کیلومتر به بهره‌برداری رسیده که نشان دهنده پیشرفت ۷۸ درصدی است.

وی افزود: همچنین در سفر رئیس‌جمهوری به آذربایجان‌غربی مصوب شده بود که طی سه سال ۵۵۰ کیلومتر راه‌شریانی و غیرشریانی روکش آسفالت انجام شود که تا دهه فجر پارسال ۳۹۹ کیلومتر روکش آسفالت با پیشرفت فیزیکی ۷۳ درصد انجام شد.

دست نشان اظهار کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در راستای کاهش تصادفات در استان مؤثر بود، نصب نیوجرسی در محور ارومیه- سلماس در منطقه گردنه قوشچی است که این امر در مسیر ارومیه تا قوشچی به پایان رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه به زودی عملیات نصب نیوجرسی در مسیر قوشچی تا سلماس نیز اجرایی خواهد شد، افزود: همچنین نصب گاردریل در مسیر ارومیه– تبریز در بزرگراه شهید کلانتری نیز آغاز شده است.

رئیس‌جمهور اواخر اردیبهشت سال ۱۴۰۱ به آذربایجان‌غربی سفر کرد و بیش از ۱۵۰ مصوبه در این سفر به تصویب رسید که بخش عمده آنها عملیاتی و اجرایی شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • تصویب مطالعات طرح ویژه تفصیلی بافت تاریخی شهر ارومیه
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • اجرای طرح نور خواست عمومی است
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • کسی احساس تکلیف کند در برابر مشکلات تسلیم نمی‌شود