Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-07@14:08:18 GMT

گلف در المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ ابقا شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۲۰۷۳

گلف در المپیک ۲۰۲۴ و ۲۰۲۸ ابقا شد

کمیته بین المللی المپیک، رشته گلف را تا المپیک ۲۰۲۸ ابقا کرد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما و به نقل از فدراسیون گلف؛ کمیته بین المللی المپیک رشته گلف را در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس و ۲۰۲۸ لس انجلس ابقاء کرد. گلف از سال ۲۰۱۶ بعد از حدود یک قرن به بازی‌های المپیک تابستانی بازگشت.
آنتونی اسکنلون مدیر اجرایی فدراسیون جهانی گلف و رییس دایره المپیک فدراسیون جهانی ضمن ابراز خوشنودی از تصمیم هیات رییسه IOC گفت: این شرایط، فرصتی مغتنم برای توسعه پایدار رشته گلف و رشد بین المللی آن به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در جریان صدوسی‌ویکمین نشست اعضای کمیته بین‌المللی المپیک (IOC) که شب گذشته هفته قبل به میزبانی شهر لیما، پایتخت پرو برگزار شد، شهر پاریس به طور رسمی به‌عنوان میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ و شهر لس‌آنجلس نیز به‌ عنوان میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۸ معرفی شدند. کمیته بین المللی المپیک همچنین رشته‌های حاضر در المپیک‌های آینده و تعداد ورزشکاران را بررسی کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین اسفندیار قدرتی‌زن تیم ملی والیبال ایران بعد از تمرین در جمع خبرنگاران گفت: من مدت زیادی نیست که به تیم ملحق شدم. پائز انگیزه زیادی دارد که با تیم ملی ایران به نتیجه برسد قطعا همه توانش را می‌گذارد. او تمرینات جدید ارائه می‌دهد، عیب تا ایراد ما را کم کند تا تیم در آماده ترین شرایط به مسابقات اعزام شود.

وی گفت: همه بازیکنان دوست دارند صعود به المپیک را جشن بگیرند و کار نشدنی را انجام دهند. اگر تیم ملی به المپیک برود نگاه‌ها دوباره به این رشته جذب می‌شود، همانطور که الان همه منتظر هستند ببینند تیم ملی چه نتیجه‌ای کسب می‌کند. امیدواریم با صعود به المپیک خواسته‌های فدراسیون را برآورده کنیم.

اسفندیار در واکنش به این سوال که او رقیبان زیادی در ترکیب تیم ملی دارد و این موضوع باعث نگرانی او نمی‌شود، گفت: من رقیبی نمی‌بینم همه بازیکنان رفیق من هستند و ما با هم تمرین می‌کنیم. نظر سرمربی مهم است که چه بازیکنی بازی کند یا چه بازیکنی رزرو باشد.من تمام توانم را می‌گذارم، دوست دارم بازی کنم. من سرباز تیم ملی هستم و اگر نباشم تمام انرژی‌ام را می‌گذارم که تیم موفق شود.

کد خبر 6099433

دیگر خبرها

  • پاداش یک میلیارد تومانی فدراسیون انگیزه مضاعفی به ما داد
  • امیدوارم با صعود به المپیک خواسته‌ فدراسیون را برآورده کنیم
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • احضار دو بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به کمیته انضباطی
  • درخواست اوکراین برای حذف قایقران روسی از المپیک پاریس
  • اعتراض پوچ و خطرناک علیه ایران/ ژیمناستیک دستمایه تمامیت خواهی و منفعت طلبی سهم خواهان
  • حسن یزدانی کجاست؟
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد