Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی می‌گوید با وجود اینکه کیفیت رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزی آسیا نسبت به سال گذشته بهتر شده بود اما بازیکنان و کادر فنی با تلاش و انگیزه بالا توانستند به قهرمانی این رقابت‌ها دست پیدا کنند.

حمیدرضا صائبی در گفت‌وگو با ایسنا درباره رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزی آسیا و قهرمانی تیم ملی ایران در این رقابت‌ها اظهار کرد: 3 ماه پیش فراخوانی به استان‌ها ارسال کردیم و به دنبال آن 120 دانش‌آموز فوتبالیست به اردوگاه شهید چمران رامسر دعوت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن زمان علی دوستی‌مهر سرمربی تیم بود که ما مسئولیت غربالگری این دانش‌آموزان را بر عهده او گذاشتیم.

وی افزود: از بین این 120 نفر، 35 نفر انتخاب شدند که پس از برگزاری 8 اردوی شبانه‌روزی یکی هفته‌ای در استان‌های مختلف، 20 بازیکن نهایی تیم ملی دانش‌آموزان مشخص شدند. البته مسئله‌ی دیگری که با آن روبه‌رو بودیم همزمانی این مسابقه‌های دانش‌آموزی با رقابت‌های تیم ملی نوجوانان بود و اگر این همزمانی نبود شاید بازیکنان باکیفیت‌تری هم می‌توانستند در تیم ملی حضور داشته باشند.

صائبی تاکید کرد: البته در تیم فعلی هم استعدادهای بسیار خوبی بودند که از استان‌ها آمده بودند و علی‌رغم محدودیت زمان با تلاش کادر فنی این زحمات ثمر داد و توانستیم مقام قهرمانی را کسب کنیم. این رقابت‌ها به صورت زنده از تلویزیون پخش می‌شد و همین موضوع به بازیکنان انگیزه داده بود. همچنین چون رقابت‌های قهرمانی آسیا بود، بازیکنان می‌خواستند با ارائه عملکرد خوب، بیشتر دیده شوند.

رییس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی درباره سطح رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزی آسیا گفت: کیفیت مسابقه‌ها نسبت به سال گذشته به مراتب بهتر بود و هیچ کدام از تیم‌های شرکت کننده زنگ تفریح نبودند. به عنوان مثال تیم هندوستان که در سال‌های گذشته از همه تیم‌ها 8 - 9 گل دریافت می‌کرد اما امسال کیفیت خوبی داشت و با نتیجه‌ای نزدیک بازی را به کره‌ جنوبی واگذار کرد.

او درباره تغییرات در کادر فنی تیم ملی دانش‌آموزی توضیح داد: سرمربی تیم ملی پیش از این علی دوستی‌مهر بود و حتی مسئولیت غربالگری 120 نفر اولیه بر عهده ا و بود. دوستی مهر در آن زمان سرمربی‌گری تیم دانش‌آموزی استان هرمزگان را نیز بر عهده داشت و پس از قهرمانی این تیم در رقابت‌های کشوری، برای حضور در مسابقه‌های جهانی با تیم هرمزگان به کشور چک رفت. قرار بود پس از بازگشت، فعالیت خود را به عنوان سرمربی تیم ملی دانش‌آموزی ادامه دهد که به دلیل مشغله‌هایی که تیم هرمزگان برای دوستی‌مهر ایجاد کرده بود، عذرخواهی کرد و از سرمربی‌گری تیم ملی کناره‌گیری کرد.

صائبی گفت: پس از این اتفاق عنبرستانی به عنوان سرمربی تیم و بیگی به عنوان دستیار او در تیم شروع به کار کردند. عنبرستانی و بیگی از مربیان خوب فوتبال کشور هستند که در رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزی قهرمانی کشور سرمربی‌گری تیم‌های رده‌های دوم و سوم را بر عهده داشتند.

به گزارش ایسنا، رقابت‌های فوتبال دانش‌آموزی آسیا از 17 تا 24 شهریورماه در شیراز برگزار شد که تیم ملی ایران در فینال این مسابقه‌ها با نتیجه 3 بر صفر اندونزی را شکست داد و به مقام قهرمانی رسید. تیم‌های کره جنوبی و مالزی نیز جایگاه سوم و چهارم را از آن خود کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۲۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

دیگر خبرها

  • پرورش هوشمند گیاهان با ابتکار تیم دانش‌آموزی
  • تاثیر صبحانه نخوردن و صبحانه ناسالم خوردن
  • آرتتا: برای صدرنشینی نیاز به انگیزه اضافه نداریم
  • طلایی آسیا رقیب جدی برای قهرمان المپیک/ اسماعیلی: مسابقات آسیایی سطح بالایی داشت
  • آغاز رقابت ربات‌ها تا سال ۲۰۳۰ در بازی فوتبال
  • انگیزه رئال برای بردن بارسلونا: بی‌خیال خستگی!
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • نگرانی بزرگ اوسمار در پرسپولیس | او نمی خواهد قهرمانی را به رقیب سنتی واگذار کند
  • رقابت داغ 316 تیم در هجدهمین رویداد بین‌المللی ربوکاپ / روبات‌ها کاربردی می‌شوند