Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@06:57:21 GMT

اشتغال ایثارگران مهم‌ترین دغدغه بنیاد شهید قزوین است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۳۲۱۳

اشتغال ایثارگران مهم‌ترین دغدغه بنیاد شهید قزوین است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: اشتغال ایثارگران مهم‌ترین دغدغه بنیاد شهید قزوین است که باید از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی در این زمینه استفاده شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین،به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید، در راستای بررسی وضعیت اشتغال جامعه ایثارگران، دومین نشست تخصصی کارکنان حوزه اشتغال بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین روز شنبه با حضور مدیرکل بنیاد شهید در محل این سازمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه غلامرضا حقایق پور مدیرکل بنیاد شهید قزوین اظهارداشت: مشکل اشتغال بارها از سوی مسئولان و مردم مطرح شده و امروز مهمترین چالش کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: خانواده‌های شاهد و ایثارگر نیز براساس این شرایطبا مشکلات بیکاری دست و پنجه نرم می‌کنند و باید به آن حساس باشیم و در مقابل آن اقدام کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین تصریح کرد: در حوزه‌ اشتغال جامعه ایثارگران قوانین خوبی داریم ولی باید اجرای آنها توسط مسئولان دستگاه‌های اجرایی به نحو مطلوبی عملیاتی شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد شغل از مهمترین درخواست‌های جامعه ایثارگران استگفت: این خواسته به حق بایدبا همکاری مسئولان و ایجاد بسترهای لازم برای برطرف کردنآن عملیاتی شود.

حقایق‌پور خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی در اشتغال‌زایی ایثارگران در شرکت‌های خصوصی وجود دارد اما متاسفانه در مورد جذب جامعه هدف بنیاد شهید در این شرکت‌ها قوانین خوبی نداریم که بایددر این راستا اقدامات لازم توسط نمایندگان مجلس در شورای اسلامی صورت گیرد.

حقایق‌پور با بیان اینکه نباید در اشتغال‌زایی جامعه ایثارگران خود را محدود به قوانین کنیم گفت: با برقراری ارتباط متقابل با مسئولان از همه‌ ظرفیت‌ها و راهکارهای موجود بهره بگیریم تا بتوانیم بیکاری این قشر جامعه را برطرف کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین اظهارداشت: حوزه اشتغال ایثارگران واحد پرتنش است و کارکنان این واحد لازم است با سعه صدر و صبوری در جهت برطرف کردنمشکلات جامعه ایثارگران اقدامات لازم را انجام دهند.

در ادامه این جلسهمحمدرضا علی‌اکبر بیک معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گزارشی از عملکرد کارکنان واحد اشتغال ارائه کرد.

انتهای پیام/

R41364/P1357/S6,63/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۳۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، نعمت الله غلامپور شنبه شب در دیدار با فرماندار شهرستان دشتی گفت: همزمان با سفر رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان بوشهر، آئین تجلیل از همسران شهدای والامقام شهرستان‌های دشتی و تنگستان در خورموج برگزار می‌شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور انجام می‌شود، حواله ۳۰۰ قطعه زمین به فرزندان شهدا اهدا خواهد شد.

کد خبر 6078370

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۴ درصدی بودجه بنیاد شهید با هزینه‌هایش هماهنگ است؟
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • تقدیر بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت جانباز ۷۰ درصد بهرام ولیخانی
  • پیام تسلیت مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پی شهادت بهرام ولیخانی
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
  • ۸۰ درصد تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام جذب شده است
  • تبدیل وضعیت بیش از ۴۰۰۰ شاغل ایثارگر در استان ایلام
  • جذب ۸۰ درصدی تسهیلات اشتغال در بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام