Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@12:35:39 GMT

محسن کیایی و پژمان جمشیدی در «لونه زنبور» +عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۳۶۸۲

محسن کیایی و پژمان جمشیدی در «لونه زنبور» +عکس

سعيد خانی تهيه‌كننده فيلم سينمايی «لونه زنبور» از پايان فيلمبرداری اين فيلم در تهران خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : سعيد خانی تهيه‌كننده فيلم سينمايی «لونه زنبور» به كارگردانی برزو نيک‌نژاد از پايان فيلمبرداری اين فيلم در تهران خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعيد خانی در اين باره بيان كرد: فیلمبرداری «لونه زنبور» به پايان رسيده است، همچنين تدوین فیلم توسط نیما جوزانی در مراحل پایانی قرار دارد و پس از آن صداگذاری را شروع خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سعيد خانی در پايان گفت: در نظر داريم با پايان يافتن مراحل صداگذاری تا يك ماه آينده برای دريافت پروانه نمايش اقدام كنيم تا طبق برنامه‌ريزی و پس از اخذ پروانه نمايش، فيلم را آذر ماه در سينماهای سراسر كشور اكران نماييم.

«لونه زنبور» سومین ساخته برزو نیک‌نژاد است و محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق‌نورد، پيام احمدی‌نیا، سیاوش چراغی‌پور و رعنا آزادی‌ور، با حضور فريد سجادی حسينی بازیگران اصلی این فيلم هستند.

در خلاصه داستان «لونه زنبور» آمده است: تا حالا از نزدیک دستِ چپِ زنِ یه پادشاهُ دیدی؟

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۳۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم

محمد خانی با بیان اینکه توجه ویژه رهبر انقلاب به بحث معاونت پرورشی بوده گفت: ما هم وظیفه خود می‌دانیم که فرمایشات ایشان را به دیده منت بر چشم بگذاریم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه توصیه‌های ویژه ایشان درباره حضور گروه‌های مردمی و جهادی در بحث فعالیت‌های پرورشی بود افزود: برنامه داریم که در معاونت پرورشی به صورت ویژه میدان را برای گروه‌های مردمی آزاد کنیم.

خانی با اشاره به اینکه دستورالعمل‌های خوبی نوشته شده که بر اساس آن ظرف یکی دو ماه آینده در فعالیت‌های تابستانی آن را اجرایی می‌کنیم ادامه داد: یکی از مهمترین بخش‌های دستورالعمل‌ها بحث ایجاد فرصت برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی است؛ از آن جا که در آموزش و پرورش علاوه بر همکاری همکاران، در جامعه فرهنگیان، به گروه‌های فعال فرهنگی و تربیتی و گروه‌های فعال تعلیم و تربیتی نیاز داریم، امسال فرصت ویژه‌ای فراهم و زیرساخت‌ها مهیا شده است.

وی عنوان کرد: در تمام پایگاه‌های اوقات فراغت میدان را برای گروه‌های مردمی و جهادی، تشکل‌های دانش آموزی، بسیج و فعال عرصه تعلیم و تربیت و دغدغه‌مند باز خواهیم کرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • چرا پخش یک سریال از تلویزیون با بازی پژمان جمشیدی متوقف شد؟
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران +تصویر
  • ماجرای عجیب بار الکتریکی گل ها و زنبور عسل (فیلم)
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه
  • خودکشی دانشجوی کارشناسی ارشد در کوی دانشگاه تهران
  • زنبور سرخ یا همان زنبور گاوی خودمان! (عکس)
  • اخطار محسن رضایی به تک‌روی و سهم‌خواهی برخی جریانات / سعید محمد به گله‌مندی پرداخت
  • کسب برنز تور جهانی امارات توسط حمیده اسماعیل‌نژاد