Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-07@03:43:14 GMT

تصاویر: مراحل مختلف غذای لاکچری در رستوران میلیاردرها!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۳۷۹۱

به گزارش شریان نیوز، رستوران دلمونیکو در سال 1837 چند بلوک دورتر از بورس اوراق بهادار نیویورک در مرکز شهر منهتن افتتاح شد و یکی از نخستین رستورانهایی بود که فضایی برای نشسته غذا خوردن داشت. در حالی که این رستوران به خاطر استیک هایش مشهور است اما در آن یک وعده غذایی ویژه سرو می شود که در منویش اثری از خوراک‌های آن به چشم نمی‌خورد و نام آن «منوی محرمانه میلیاردها» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این وعده ناهار شامل پیش غذا، غذا و دسر و نوشیدنی می‌شود و جمعه 335 دلار (حدودا یک میلیون و سیصد هزار تومان) هزینه دارد. در ادامه نگاهی به خوراکی‌هایی که در این وعده غذایی خاص سرو می شود می‌اندازیم.

نان 150 دلاری، ساندویچ پنیر کبابی 100 دلاری، شیرینی 50 دلاری و میلک شیک 35 دلاری مراحل مختلف این وعده ناهار لاکچری هستند. دلمونیکو اکنون صد و هشتادمین سالگرد تاسیس خود را جشن می‌گیرد. مارک تواین(تصویر بالا سمت چپ) و آبراهام لینکلن هر دو در این رستوران غذا می خوردند. این رستوران هنوز از مکان‌های مورد علاقه مردم وال استریت است. گران قیمت‌ترین بخش از این وعده غذا، نانی به قیمت 150 دلار است. این نان با گوشت گوساله، خرچنگ، جگر غاز، ورقه های خوراکی طلای 24 عیار پوشانیده شده است. این ساندویج قطعا یک ساندویچ پنیر عادی نیست و از دو نوع پنیر خاص، بیکنی که 18 ساعت به آرامی برشته شده و سس خردل و انجیر تشکیل شده است. پس از آن، ساندویچ پنبر کبابی وال استریت با قیمت 100 دلار سرو می‌شود. شیرینی هایی به ارزش 50 دلار بخش دیگر این وعده غذایی را تشکیل می‌دهند. برای تهیه روکش این شیرینی ها 24 قیراط گرد طلا با خمیر فوندانت مخلوط شده است. میلک شیک میلیاردی 35 دلاری با دو طعم شکلات و قهوه عرضه می‌شود. آنها با بستنی، پاپ کرن کاراملی، تراشه های شکلات تزئین شده‌اند. ورقه های طلای 24 عیار بخش دیگری از تزئینات میلک شیک 35 دلاری است.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد از پلمب یک واحد رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد به دلیل تیراندازی در مراسم عروسی خبر داد.   علی حسنوند گفت: باتوجه به گزارش مدیر فرودگاه خرم آباد و رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی لرستان مبنی بر اینکه این تالار در نزدیکی فرودگاه خرم آباد قرار دارد و تیراندازی های صورت گرفته باعث اخلال امنیتی در روند پروازهای این فرودگاه شده است، دستور پلمب آن صادر شد.   وی افزود: تیراندازی در مراسم عروسی برگزار شده در این تالار پذیرایی باعث لغو تعدادی از پروازهای فرودگاه مرکز استان شده است.   دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم آباد ادامه داد: با توجه به موارد پیش آمده، این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت اما با وجود تذکرات متعدد به مدیر تالار و اخذ تعهد از ایشان، متاسفانه توجهی در این زمینه صورت نگرفت که منجر به پلمب این مجموعه شد..

دیگر خبرها

  • اینجا میوه های لاکچری تولید می کنند | از بلوبری تا پاپایا در فیلستان پیدا می شود
  • رابطه تاریخ تولد رند و افزایش اوتیسم + فیلم
  • ادعای دلارزدایی و قرارداد دلاری/کشور‌های اسلامی؛ از نشست‌های نمایشی تا اقدامات عملی/عملیات وعده صادق و تحول در تاریخ غرب آسیا
  • حتی یک وعده غذای بدون گوشت برای بیماران کبدی مفید است
  • پذیرایی «شایسته» از عادل فردوسی پور
  • اجرای رویداد هنری «وعده صادق» در استان خوزستان
  • (ویدئو) انقلاب در صنعت هواپیماسازی برای میلیاردرها!
  • پلمب رستوران و تالار پذیرایی در خرم‌آباد
  • کدام کشورها در سال ۲۰۲۴ بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ (+ اینفوگرافی)
  • کدام کشورها بیشترین تعداد میلیاردرهای جهان را دارند؟ + اینفوگرافیک