Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - ایرنا - ایستادن تیم کونگ فو جوانان کردستان بر سکوی اول رقابت های قهرمانی جوانان کشور، کسب رتبه دوم بدمینتون بازان کردستانی در مسابقات دسته یک کشور و کسب 2 نشان طلا رقابت های بین المللی کاراته توسط ورزشکاران کردستانی، از جمله خبرهای ورزشی استان است.

به گزارش ایرنا رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور روز جمعه 24 شهریور در تهران پایان یافت و تیم کونگ فو جوانان کردستان با کسب 6 نشان طلا سکوی نخست مسابقات را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رامین زارعی، آرمان برازی، دانش قادری، پیمان محمدی، هیوا علیپور و ابراهیم خدری، ورزشکاران کردستانی هستند که 6 مدال طلا رقابت های کونگ فو قهرمانی جوانان کشور را به خود اختصاص دادند.
در نتیجه تیمی، تیم کردستان با 42 امتیاز بر سکوی نخست این رقابت ها ایستاد و استان های البرز و تهران به ترتیب با امتیازات 16 و 14 جایگاه دوم و سوم را کسب کردند.
باقر محمدی سرپرستی، محمد باستان و امیر رضا فیضی مربیگری تیم استان کردستان را در این رقابت ها بر عهده داشتند.
در این مسابقات 31 استان سراسر کشور به مدت 2 روز در 11 وزن مختلف در شهر قدس به رقابت پرداختند.

** بدمینتون بازان کردستانی رتبه دوم دور رفت مسابقات دسته یک کشور را کسب کردند
دور رفت مسابقات لیگ دسته یک مردان باشگاه های کشور، 23 و 24 شهریور به میزبانی یزد برگزار شد و بدمینتون بازان کردستانی با سه بُرد و یک باخت جایگاه دوم این دوره از رقابت ها به خود اختصاص دادند.
کردستان در گروه الف قرار گرفت و با تیم های گاز فارس، دانشگاه یزد، زاهدان و نماینده گیلان به رقابت پرداخت و در پایان در مقابل تیم های فارس، سیستان و بلوچستان و گیلان به برتری دست یافت و با یک شکست در مصاف با یزد در جایگاه دوم قرار گرفت.
زانا قادری، مبین ثلاثی، شایان رضاربابی، میلاد اکبرنیا، متین اسدی و پارسا مظفری بازیکنان کردستانی بودند که به مربیگری و سرپرستی پیام ئیلان پور در این رقابت ها شرکت کردند.
این مسابقات با حضور 10 تیم از باشگاه های سراسر ایران در 2 گروه پنج تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد.
به گزارش ایرنا با توجه به درخواست میزبانی از سوی هیأت بدمینتون استان کردستان، مرحله برگشت این مسابقات در کردستان برگزار خواهد شد.

** درخشش بدمینتون باز کردستانی در المپیاد ورزشی شمال غرب کشور
نخستین دوره المپیاد ورزشی رشته بدمینتون قهرمانی پسران و دختران شمال غرب کشور روز جمعه 24 شهریور با معرفی نفرات و تیم های برتر به کار خود پایان داد و بدمینتون بازان کردستانی در بخش پسران و دختران به ترتیب جایگاه دوم و سوم را بدست آوردند.
تیم کردستان توانست در بخش پسران با چهار برد و یک باخت نائب قهرمانی و در بخش دختران نیز بر سکوی سوم تیمی قرار گیرد.
در بخش انفرادی پسران، پارسا شهبازی بدمینتون باز کردستانی به مقام سوم دست یافت و در بخش دوبل نیز تیم استان کردستان با ترکیب فراز امیرحسینی و مهران آسیابانی موفق به کسب مقام سوم شد.
همچنین در بخش بانوان، مهسا عبدی مقام دوم و آیدا فدایی نیز بر سکوی مقام سوم بخش انفرادی این رقابت ها ایستادند.
این المپیاد ورزشی با حضور پنج استان زنجان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل و کردستان، در بخش شمال غرب کشور برگزار شد و استان های شرکت کننده رقابت های خود را به مدت یک روز برگزار کردند.
تیم پسران و دختران کردستان با مربیگری فردین اردلان و هانیه یزدان جو در این مسابقات شرکت و حضور یافت.

** کسب 2 نشان زرین طلا رقابت های بین المللی کاراته توسط ورزشکار کردستانی
رقابت های بین المللی کاراته جام شهرداری تبریز در چهار رده سنی، 23 و 24 شهریور با حضور تیم های آسیایی در تبریز برگزار شد.
امید سیفی ورزشکار کردستانی در وزن منفی 90 کیلوگرم با غلبه بر تمامی حریفان خود توانست در 2 استایل سابمیشن و اوپن سابمیشن، 2 مدال طلا را به خود اختصاص دهد.
در نتایج بخش تیمی، تیم ملی ایران بر سکوی اول قرار گرفت، جمهوری آذربایجان مقام دوم را کسب کرد و تیم های عراق و افغانستان به طور مشترک سوم شدند.
بر اساس این گزارش، 870 فایتر به نمایندگی از 12 کشور آسیایی و تیم ملی ایران در این رقابت ها حضور پیدا کردند و در سه استایل کاتا، کمیته و سابمیشن چهار رده سنی مختلف این رشته ورزشی با یکدیگر به مبارزه پرداختند.
هم اکنون 57 هیات ورزشی و 34 هزار ورزشکار سازمان یافته در کردستان مشغول به فعالیت هستند.
**خبرنگار: وریا کرمی/**انتشار دهنده: امید بهمنی
7355/6108

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۴۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور

تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد تیراندازی کشور در مجموعه آزادی تهران خوش درخشیده و موفق به کسب چندین مقام اول تا سوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، تیراندازان آذربایجان‌غربی در مرحله نخست رقابت‌های آزاد تیراندازی کشور خوش درخشیدند.

در این راستا در رده سنی جوانان و در رقابت‌های تفنگ بانوان ساینا تیموری به مقام دوم رسید.

در رقابت‌های تپانچه بانوان در رده سنی جوانان همچنین دنیا ارشدنیا و اسرا رمضانی به ترتیب به رتبه‌های اول و دوم دست یافتند.

آیسان منصور نیز در رده سنی بزرگسالان و در رقابت‌های تفنگ بانوان مقام دومی را کسب کرد.

در رقابت‌های تفنگ آقایان در رده سنی جوانان نیز آتیلا محمدرضایی توانست رتبه سوم رقابت‌ها را به نام خود ثبت کند.

به گزارش ایمنا، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.

کد خبر 750478

دیگر خبرها

  • بوکسور ارومیه‌ای قهرمان مسابقات جوانان آسیا شد
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • فارس قهرمان راگبی جوانان کشور شد
  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • کسب چهار مدال مسابقات شنای نابینایان و کم‌بینایان کشور توسط شناگر کردستانی
  • حسن تفتیان در جایگاه پنجم ایستاد
  • جوانان راگبی استان قم بر سکوی سوم ایستادند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • سجادیه بر سکوی نخست جوانان ایستاد