Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-07@07:01:01 GMT

قطعات ۱و ۲آزاد راه ارومیه–تبریز افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۴۵۷۹

قطعات ۱و ۲آزاد راه ارومیه–تبریز افتتاح شد

با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی قطعات ١ و ٢ آزادراه ارومیه – تبریز دقایقی پیش افتتاح شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر، قطعات ١ و ٢ آزادراه ارومیه - تبریز ٤٠ کیلومتر است و برای ساخت آن ٧٠٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

علی لاریجانی در راس هئیتی از مسئولان کشوری و استانی با حضور در پارک ملی دریاچه ارومیه از آخرین وضعیت بحرانی آن اطلاع یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی امروز یکشنبه به مدت دو روز به ارومیه سفر کرده است و در جریان این سفرضمن بازدید از برخی شهرستان‌های مرزی آذربایجان غربی، در جریان روند اجرایی برخی پروژه‌های عمرانی و مشکلات استان نیز قرار می‌گیرد و با فعالان اقتصادی نیز دیدار خواهد کرد.

سخنرانی در جمع فرهیختگان و دانشگاهیان، بازدید از جاده شهید کلانتری، شرکت در جلسه شورای اداری استان و جلسه با فعالان اقتصادی از برنامه های سفر دو روزه رئیس مجلس به آذربایجان غربی است.

منبع: اقتصاد آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۴۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به قم سفر کرد
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • کشف بیش از ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز
  • برترین موتورکراس سواران تبریز معرفی شدند
  • اطمینان خاطر فعالان اقتصادی با ابزار‌های موثر بانک مرکزی
  • حضور استاندار آذربایجان غربی در برنامه صف اول شبکه خبر
  • واژگونی خودرو پراید در محور ارومیه تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • الکترونیک محور شدن مجوزها به معنی افزایش شفافیت و پیش‌بینی‌پذیری اقتصادی کشور است
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه