Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا محمود ثمینی روز یکشنبه در نشست شورای اداری بجنورد، با اشاره به زلزله 23 اردیبهشت ماه و از دست دادن دو نفر از همشهریان در این حادثه و خسارت های وارده به برخی از منازل مسکونی در روستاها، شهر بجنورد وگلستان شهر اظهارکرد: با پیگیری های انجام شده، دولت اعتبار قابل توجهی را در این راستا مصوب و ابلاغ کرده است که منتظر تخصیص آن هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: انتظاراین است که دستگاه های اجرایی با کمک پیمانکاران در شهر و روستاها اقدامات مربوط به واحدهای مسکونی را از محل اعتبارات امانی و یا پیمانی انجام دهند تا این مردم بتوانند قبل از رسیدن فصل سرما در مامن و منزل خودشان پناه بگیرند.
ثمینی گفت: استاندار خراسان شمالی نیز در جلسه شورای اداری مسکن براین موضوع تاکید کردند که دستگاه ها اجرایی برای انجام کار در انتظار تخصیص اعتبار نباشند.
وی اضافه کرد: سال مالی عمرانی، با تصویب مجلس شورای اسلامی به مدت 2ماه افزایش یافته است و در 31 شهریور ماه به اتمام خواهد رسید و اعتبارات سال جاری برای پیگیری و نظارت بر مصوبات انجام شده، تخصیص خواهد یافت.
و با اشاره به فراررسیدن هفته دفاع مقدس اظهارکرد: مردم با رهبری امام راحل دست به دست هم نتنها در مقابل رژیم متجاوز عراق بلکه در مقابل تمام استکبارایستادند، به علت اینکه در آن زمان بیگانگان به سرکردگی امریکا و شوروی سابق در زمینه های مختلف عراق را حمایت می کردند.
ثمینی بیان کرد:بسیج، سپاه، ارتش و همه نیروهای نظامی و انتطامی پس از هشت سال دفاع بی امان با یاری خداوند با صلابت تمام در مقابل تهاجم بیگانگان ایستاده و جانشان را فدا کردند.
وی با بیان اینکه ما اکنون درآستانه ورود به دهه پنجم انقلاب اسلامی ایران هستیم افزود: به رغم بهانه جویی های مختلف در دنیا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران، روز به روز این نظام به دلیل ایثارگری های شهیدان، در منطقه و در جهان مستحکم تر می شود.
ثمینی گفت: باید همه و بخصوص دستگاه های فرهنگی هفته دفاع مقدس را علاوه بر پاسداشت، پرشور و حال برگزارکنند و این ایثارگری را در قالب هنر، فرهنگ و نوشتار به نسل های فعلی و بعدی انتقال دهند.
وی بیان کرد: اگر روحیه ظلم ستیزی و روحیه انقلابی در میان جامعه و مردم ما تقویت و حفظ شود، هیچ مستکبری نمی تواند به انقلاب اسلامی ایران صدمه وارد کند.
فرماندار شهرستان بجنورد با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس با ماه محرم، هفته احیای امر به معروف و نهی از منکر وآغاز سال تحصیلی گفت: باید متناسب با هر مناسبت در سطح شهرستان علائم و آثارمشخصی وجود داشته باشد تا مردم آن را در جامعه حس کنند و بعد از اتمام آن مناسبت ها آثار به گونه ای مناسب ساماندهی شود.
وی اظهارکرد: باید در محیط شهرستان بجنورد و روستاها برای دانش آموزان و دانشجویان محیطی بانشاط و مفرح ایجاد کنیم که باید شهرداری و شورای شهر و دهیاری ها در روستا با ایجاد محیطی زیبا و تمییز برای رسیدن با این مهم همکاری لازم را داشته باشند.
شهرستان 300 هزار نفری بجنورد مرکز استان خراسان شمالی در 700 کیلومتری شمال شرق کشور واقع است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است

به گزارش خبرنگار مهر محمدرضا شهاب زاده عصر شنبه در بازدید از واحدهای تولیدی این شهرستان به مناسبت هفته کار و کارگر، ضمن تبریک این هفته اظهار کرد: یکی از برنامه‌های اساسی دولت فعال نمودن حوزه تولید است که با توجه به شعار امسال با مشارکت مردم عزیز نیز همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تلاش دولت در راستای تحقق شعار سال این است که با کمک مردم بتوانیم مشکلات واحدهای تولیدی راکد را حل کرده و همچنین واحدهای جدید را هم با توجه به پتانسیل بالایی که شهرستان آستارا دارد راه اندازی کنیم.

فرماندار آستارا با بیان اینکه ۱۱۶۷ واحد کارگری در شهرستان آستارا در حال فعالیت هستند افزود: ۷۰۵۲ نفر نفر بیمه شده اجباری در این واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند.

وی با اشاره به وجود ۴۰ واحد صنعتی در شهرک صنعتی این شهرستان گفت: تعداد ۱۰ واحد از این واحدها غیر فعال شده بودند که در دولت سیزدهم ۸ واحد وارد چرخه تولید شدند و ۲ واحد نیز در حال احداث است که با فعال این واحدهای تولیدی ۳۰ کارگر مشغول به کار شده‌اند.

گفتنی است؛ فرماندار آستارا با حضور در برخی از واحدهای تولیدی شهرستان از تعدادی از کارگران زحمتکش با تقدیم لوح تقدیر تجلیل نمودند.

کد خبر 6090362

دیگر خبرها

  • ابلاغ ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر رییس جمهور به خراسان‌شمالی
  • دستگیری کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس بین‌الملل در بجنورد
  • تخصیص جدید اعتبارات سفر ریاست جمهوری به خراسان شمالی
  • شتاب اجرای طرح ملی نهضت مسکن در خوی با مشارکت انبوه سازان 
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است