Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-06@13:18:42 GMT

ورود ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی به شهر فرودگاهی امام خمینی

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۵۵۸۹

ورود ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی به شهر فرودگاهی امام خمینی

تین‌نیوز |

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) با اعلام اینکه که تا صبح امروز با ۵۵ پرواز ایران ایر تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی شده‌اند و گفت: سرپرست حجاج ایرانی در بازگشت از سرزمین وحی از نحوه خدمات‌دهی فرودگاه امام به حجاج و زائران خانه خدا ابراز رضایتمندی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوروش فتاحی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، گفت: حجت‌الاسلام قاضی عسگر نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی در بازگشت از سرزمین وحی از نحوه خدمات دهی فرودگاه امام به حجاج و زائران خانه خدا ابراز رضایتمندی داشتند.

وی با بیان اینکه عملکرد فرودگاه امام مورد تأیید وی قرار گرفت، اضافه کرد: قاضی عسگربا اشاره به افزایش حجاج ایرانی در این دوره از همکاری ایران ایر برای تأمین به موقع هواپیما و نقل و انتقال حجاج قدردانی نمود و آرزو کرد که در سال‌های آتی عملیات انتقال حجاج با کمترین نقصان انجام شود و بتوانیم حج هر چه با شکوه تری را داشته باشیم.

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) هم چنین در خصوص اینکه تاکنون چه تعداد حاجی و با چه تعداد پرواز به فرودگاه امام بازگشته‌اند، گفت: تا صبح امروز با ۵۵ پرواز ایران ایر تعداد ۱۵ هزار و ۴۳۱ حاجی وارد شهر فرودگاهی امام خمینی شده‌اند.

وی توضیح داد که میزان بار مسافر تاکنون به رقم ۵۵۳۴۹۱ کیلو گرم رسیده است و گفت: عملیات بازگشت حجاج از سرزمین وحی تا ۷ مهرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی امسال ۸۶ هزار و ۲۴۰ زائر ایرانی عازم سرزمین وحی شدند؛ حدود ۶۸ هزار زائر ایرانی توسط پروازهای ایران‌ایر و حدود ۱۸ هزار زائر توسط هواپیمایی سعودی عازم عربستان شدند که سهم فرودگاه امام خمینی (ره) حدود ۲۵ هزار و ۲۰۰ زائر بود.

سرپرست حجاج ایرانی شب گذشته در فرودگاه حضرت امام گفت: حج امسال عزتمندانه‌تر از حج سال‌های قبل رقم خورد از همه خبرنگاران و رسانه‌ها بابت انتقال خبرهای حج تشکر ویژه کرد.

وی خبر داد که کار شناسایی اقدامات جدید برای حج سال‌های آینده توسط کارشناسان ما از هم‌اکنون آغاز شده و می‌کوشیم با این کار افزایش رضایتمندی حجاج را به دست آوریم

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • طنین نوای لبیک حجاج در حسینیه امام خمینی(ره)
  • آیا ساخت شهر فرودگاهی در ایران توجیه پذیر است؟
  • بازگشت ۱۵۰۰ حاجی از خانه خدا
  • بازگشت 1500 حاجی از خانه خدا
  • «کارت هوشمند حج»؛ فناوری جدید عربستان برای حجاج
  • تشرف ۸۵۵ نفر زائر از استان اردبیل به حج تمتع
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند