Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@23:36:34 GMT

تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان چاراویماق+تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۷۷۳۹۹

تجلیل از بهورزان نمونه شهرستان چاراویماق+تصاویر

مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان چاراویماق با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار شهرستان ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان وکلیه بهورزان ،مربیان وکارکنان شبکه بهداشت و درمان چاراویماق درمحل سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چاراویماق برگزار گردید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چاراویماق،مراسم تجلیل از بهورزان شهرستان چاراویماق با حضور امام جمعه شهرستان ، فرماندار شهرستان ، سرپرست شبکه بهداشت و درمان و جمعی از مدیران ادارات شهرستان وکلیه بهورزان ،مربیان وکارکنان شبکه بهداشت و درمان چاراویماق درمحل سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان چاراویماق برگزار گردید

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۷۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • مراسم تجلیل از اساتید دانشگاه در بوشهر برگزار شد
  • همایش تجلیل از معلمان نمونه در گناوه برگزار شد
  • برگزاری کارگاه آموزشی آشنایی و مقابله با بیماری های هاری و وبا در شهرستان میاندوآب 
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • مراسم تجلیل از معلمان برگزیده اهر باحضور معاون وزیر آموزش و پرورش
  • مزارع آلوده به آب فاضلاب در شیراز امحاء شد
  • توجه به موضوع جوانی جمعیت و فرزندآوری در گتوند
  • اهدا آمبولانس به بیمارستان جاسک
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد