Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسول جوان امانی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، با اشاره به مسابقات قهرمان کشوری بسکتبال به میزبانی اردبیل، اظهار کرد: رقابت‌های قهرمان کشوری بسکتبال جوانان با حضور چهار استان که به مرحله یک شانزدهم صعود کردند، 29 شهریورماه در دانشگاه آزاد واحد اردبیل برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره این دوره از رقابت‌ها افزود: رقابت‌های قهرمان کشوری بسکتبال جوانان با شرکت چهارتیم از استان‌های اصفهان، هرمزگان، مازندران و اردبیل برگزار خواهد شد و تیم‌های اول و دوم رقابت‌ها به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

مربی اسبق تیم ملی بسکتبال تصریح کرد: بسکتبالیست‌هایی که در رقابت‌های قهرمان کشوری بازی خواهند کرد از بازیکنان باشگاه‌های استان و شهرستان اردبیل هستند که در این مرحله دو بازیکن از استان‌های هم‌جوار در ترکیب تیم بسکتبال اردبیل حضور داشت.

جوان امانی اضافه کرد: هدایت تیم بسکتبال استان در این رقابت‌ها به مربیگری محسن محمدی خواهد بود و حسن رضایی و حمید بایرامی نیز به‌عنوان سرپرست تیم در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت.

وی از برگزاری رقابت‌های لیگ استانی خبر داد و ادامه داد: هیأت بسکتبال استان در نظر دارد یک دوره مسابقات لیگ استانی در تمامی رده های سنی به‌صورت رفت و برگشت برگزار کند که این نوع رقابت‌ها سبب تحرک این رشته ورزشی در استان خواهد شد.

رئیس کمیته مربیان شمال‌غرب کشور تشریح کرد: مشکلات مالی، عدم‌حمایت نهادهای دولتی و نبود درآمد مالی هیأت بسکتبال استان مانع حضور بسکتبال اردبیل در مسابقات لیگ‌های کشوری می‌شود.

انتهای پیام/ک

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۸۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • مربی اسبق استقلال عزادار شد
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • گزارش تسنیم از مسابقات کشتی فرنگی جام صفوی در اردبیل + فیلم
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • قهرمان اسبق ایران درگذشت
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • از حضور رکابزنان قزوینی در تیم ملی تا نقل و انتقالات در کراپ الوند
  • رقابت بوکسور‌های کیش در مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی ملایر