Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجم و ارزش معاملات آتی سکه روز گذشته در بورس کالای ایران به ۱۰ هزار و ۴۵۱ قرارداد و ارزش معاملات نیز به یک هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال رسید.
به گزارش تابناک اقتصادی، در همین حال روز گذشته در بازار نقدی، سکه تمام بهار آزادی تحت تاثیر نوسانات بازارهای جهانی قرار گرفت، البته جهت حرکت این فلز گرانبها به سوی قیمت‌های پایین‌تر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اولین روز هفته، سکه ۴ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای یک میلیون و ۲۵۸ هزار تومان رسید. دلیل اصلی افت بهای سکه، کاهش قیمت اونس در بازارهای جهانی بود. طلای جهانی روز جمعه در انتهای محدوده هزار و ۲۱۰ دلار به‌کار خود پایان داد.

در معاملات آتی سکه در روز گذشته ۶ سررسید آتی سکه همسو با بازار نقدی طلا روندی منفی داشت. به این ترتیب قرارداد آتی سکه در سررسید شهریورماه سال ۹۶ با رقم یک میلیون و ۲۵۳ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت و ۰.۷۶ درصد افت کرد.
قرارداد سکه سررسید آبان ماه نیز افت ۰.۶۸ درصدی را تجربه کرد و با رقم یک میلیون و ۲۸۶ هزار تومان داد و ستد شد.در همین حال قراداد آتی سکه سررسید دی ماه نیز با رقم یک میلیون و ۳۱۸ هزار تومان خریداری شد که نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۰.۴۹ درصد افت داشت.
از سوی دیگر قرارداد آتی سکه تحویل اسفند ماه با رقم یک میلیون و ۳۵۱ هزارتومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به آخرین روز هفته گذشته ۰.۴۵ درصد افت داشت. همچنین قرارداد آتی سکه تحویل اردیبهشت ماه سال ۹۷ با ۰.۳۲ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۳۸۷ هزارتومان داد و ستد شد.
در آخر همچنین قرارداد آتی سکه تحویل تیر ماه سال ۹۷ با ۰.۳۷ درصد کاهش با رقم یک میلیون و ۴۲۲ هزارتومان داد و ستد شد. /بورس کالای ایران

برچسب ها: سکه و طلا ، سکه آتی ، معاملات سکه آتی ، بازار سکه خبرهای مرتبط انعقاد بیش از ۶۹ هزار قرارداد آتی سکه

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۷۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد

تین نیوز

سید علی حسینی رییس سابق ستاد حمل و نقل و سوخت: وقتی من در ستاد سوخت سمت داشتم، مدیر شرکتی به ما مراجعه کرد و گفت که طرحی داریم که تمام موتورسیکلت ها که آلایندگی بالایی دارند را در کمتر از یک ساعت گازسوز می کنیم و توضیح داد که باک این موتور را بر می داشتند و به جای آن یک مخزن گاز می گذاشتند و قسمت کاربراتور را هم گازسوز می کردند و برای سوخت گیری هم طرح های جالبی داشتند. نمونه هایی هم ساخته بود و آن را هم به مسئولان ذیربط ارائه داده بود اما  کسی آن را جدی نگرفته بود.

این فرد دو سال پیش در هند در نمایشگاهی محصول خود را عرضه کرد و در بازدیدی که وزیر صنعت هند از غرفه آنها داشت نظرش جلب شده و او را به دفتر خود دعوت کرده و تمامی مقدمات قرارداد با او را فراهم و در عرض چند روز با او قرارداد امضا کرده بودند. او تاکنون 25 میلیون موتورسیکلت را در هند گازسوز کرده اما در ایران در پیچ و خم موافقت مسئولان هنوز گرفتا است. 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • یک مسئول سابق: طراح ایرانی را تحویل نگرفتیم، رفت در هند 25 میلیون موتورسیکلت را گازسوز کرد
  • نگاهی به قیمت هونگچی H۵ در بازار آزاد؛ یکی از گران‌ترین چینی‌های بازار + جدول
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • قیمت طلا، سکه و دلار در بازار چهارشنبه۱۲ اردیبهشت
  • مصرف روزانه ۸ هزارتن شکر در ۶ ماهه نخست سال
  • نگاهی به بازار تخم مرغ در اردیبهشت ماه
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • قیمت جدید طلا امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / طلا سقوط کرد