Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل کمیته ملی المپیک؛ در ابتدای این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن خیر مقدم به رئیس جهانی ووینام گفت: بسیاری از ورزش‌های جهان بخصوص رزمی خواستگاه آن در شرق آسیا می‌باشد و رشته رزمی ووینام هم با توجه به زیبایی و ویژگی‌هایی که دارد بخوبی توانست در این مدت علاقه‌مندان بسیاری را بسوی خود جلب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ووینام در ایران طی سال‌های اخیر رشد خوبی داشته و حتی در رقابت‌های آسیایی مدال‌های خوبی برای کشورمان کسب کرد و به نظر می‌رسد با توجه به تلاش‌هایی که نوحی در این مدت داشته اند بخوبی توانست جایگاه خوبی در بین دیگر رشته‌های رزمی بدست آورد و حضور ریاست محترم فدراسیون جهانی این رشته خود بیانگر نگاه مثبت مسئولان فدراسیون جهانی آن به ووینام ایران است و همین طور که در داخل هم حمایت‌هایی از این رشته می‌شود انتظار داریم فدراسیون جهانی و مسئولان آن حمایت‌های لازم را برای رشد و توسعه این رشته رزمی در ایران داشته باشند.

شهنازی در خاتمه ابراز داشت: نوحی از مدیران رزمی فعال و زحمتکش ایران بوده و بدون تردید با حمایت‌های داخلی و حمایت فدراسیون جهانی و تلاش‌های خستگی ناپذیری که دارند می‌توانند این رشته رزمی را به جایگاه بسیاری مطلوبی برسانند.

سپس ماهوی تین رئیس فدراسیون جهانی ووینام و عضو کمیته اجرایی کمیته المپیک و نماینده مجلس ویتنام ضمن ابراز خوشحالی از سفر به ایران ابراز داشت: ایران در بسیاری از رشته‌های رزمی جزو قدرت‌های جهانی بوده و هر فدراسیون جهانی دوست دارد که بتواند با رشد رشته رزمی خود در ایران باعث ارتقا آن سبک در جهان شود.

وی ادامه داد: مطمئن باشید فدراسیون جهانی از رشد و گسترش ووینام در ایران حمایت می‌کند و بالطبع دوست داریم مسئولان ایرانی نیز به رشد این رشته کمک کنند بخصوص که نوحی رئیس کنفدراسیون آسیا بوده و با توجه به پست جهانی که دارند تلاش زیادی در این مدت داشته اند.

رئیس فدراسیون جهانی ووینام ابراز امیدواری کرد ووینام بتواند در آینده نزدیک تبدیل به یکی از رشته‌های پرطرفدار رزمی ایران شود.

محمد نوحی رئیس وویتام ایران و آسیا که عضو هیئت رئیسه فدراسیون جهانی نیز می‌باشند ضمن قدر دانی از حمایت‌های کمیته ملی المپیک ابراز امیدواری کرد ووینام که رشد بسیار خوبی در داخل کشور داشته و بار‌ها و بار‌ها در عرصه بین المللی پرچم میهن عزیزمان را به اهتزاز در آورده بتواند با حمایت‌های داخلی و خارجی نقش بسزایی در جذب جوانان بسوی خود و ادامه افتخار آفرینی برای ایران عزیز داشته باشد.

انتهای پیام/

دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک با محمد نوحی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم

مهدی الفتی ملی‌پوش ژیمناستیک ایران پس از کسب سهمیه المپیک پاریس به خبرنگار مهر گفت: خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق افتاد. واقعاً نمی‌توانم حس و حالم را توصیف کنم. خدا را شکر این طلسم شکنی توسط من انجام شدم و در این رشته توانستم به سهمیه المپیک برسم. بعد از اینکه سعید کیخا تا یک قدمی المپیک توکیو رفت، ما هیچ زمانی در تاریخ ژیمناستیک موفق به کسب سهمیه و حضور در المپیک نشده بودیم، اما حالا این اتفاق توسط من افتاد. از بابت آن خدا را هزار بار شکر می‌کنم که می‌توانم حضور در المپیک را تجربه کنم.

وی گفت: من امسال در بازی‌های آسیایی هانگژو هم به اولین مدال این رشته بعد از ۸۰ سال رسیدم. اما حضور در مسابقات آسیایی و المپیک زمین تا آسمان تفاوت دارد. هدف همه ورزشکاران رسیدن به المپیک است، من همه تلاشم را کردم و خدا را شکر می‌کنم که این اتفاق تاریخی برای من رقم خورد. امیدوارم در المپیک بتوانم نمایش قابل قبولی داشته باشم.

ملی‌پوش المپیکی ژیمناستیک در پاسخ به این سوال که برای حضور در المپیک چقدر شانس برای خودش متصور بود، گفت: من در چهار مسابقه گزینشی المپیک شرکت کردم که نتیجه خوبی هم در سه مسابقه گرفتم، در جام جهانی آلمان موفق به کسب مدال نقره شدم و رنکینگ اول را در اختیار داشتم. در مسابقه با قطر بدشانسی آوردم و نتیجه آن طور که انتظار می‌رفت اتفاق نیفتاد و نتوانستم به فینال مسابقات راه پیدا کنم. اما در آن مسابقه با حریف استرالیایی خودم که مسابقه قبلی‌اش را خراب کرده بود اختلاف امتیاز داشتم و خدا را شکر همان یک اختلاف امتیاز باعث شد در جایگاه دوم قرار بگیرم و سهمیه المپیک را به دست بیاورم.

الفتی با بیان اینکه ژیمناستیک نیاز به توجه بیشتری دارد، خاطرنشان کرد: متأسفانه سال‌هاست که از ژیمناستیک آن طور که انتظار می‌رود، حمایت نمی‌شود. ما در بازی‌های آسیایی و المپیک خودمان را ثابت کردیم و حالا انتظار داریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به ما داشته باشند. البته فدراسیون همه تلاشش را به کار می‌گیرد اما نیاز است که همه به ژیمناستیک توجه کنند. البته که بعد از بازی‌های آسیایی توجه به ژیمناستیک بیشتر شده بود اما امیدوارم با کسب سهمیه المپیک این رشته بیشتر مورد توجه قرار بگیرد.

وی عنوان کرد: ما همیشه خواسته‌هایمان را به گوش مسئولان ورزش رساندیم. امیدوارم به این موضوع کمی بیشتر توجه کنند. الان مهم‌ترین مشکل ورزشکاران ژیمناستیک این است که ما ست ورزشی نداریم، اگر امکانات و تجهیزات این رشته برای ما فراهم شود قطعاً انگیزه‌مان دو برابر می‌شود. یکی از دلایلی که ما در این رشته ورزشی هیچ زمانی پیشرفت نمی‌کنیم به خاطر نبود همین امکانات و تجهیزات است. فکر نمی‌کنم فراهم کردن یک ست ۶ وسیله در ایران برای ورزشکاران ژیمناستیکی کار سختی باشد. در حال حاضر وسایل ما قدیمی است و نیاز داریم از وسایل به روز استفاده کنیم. کار کردن با وسایل قدیمی خیلی سخت است و در صورت به روز شدن این وسایل بیشتر کار می‌کنیم و انگیزه‌هایمان بیشتر می‌شود. وزارت از ما حمایت کرده اما امیدوارم این توجه‌ها بیشتر شود.

کد خبر 6085606 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • نقش اینچه درگاهی در موفقیت تاریخی ژیمناستیک ایران
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • اصفهان سرآمد در ورزش رزمی موی تای
  • در ژیمناستیک ایران طلسم‌شکنی کردم/ نیاز به حمایت بیشتری داریم
  • جایگاه بالاتر با توجه بیشتر به شنا
  • بین فوتبال و رشته‌های ورزشی تبعیض زیاد است