Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، محمد جواد پاینده مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی با اعلام این خبر گفت: بازبینی فیلم مسابقه با سیاه جامگان نشان می دهد که متاسفانه اشتباهات تاثیرگذار داوری موجب تغییر نتیجه این مسابقه شده است.

پاینده اضافه کرد: پس از بررسی فیلم مسابقه اعتراض رسمی باشگاه به اشتباهات تاثیرگذار داوری آماده شده و به همراه فیلم بازی در اختیار مسئولین محترم سازمان لیگ قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه ای باشگاه تراکتورسازی در خصوص صحنه های بحث برانگیز داوری این بازی گفت: واضح ترین اشتباه که بدون دیدن فیلم بازی هم قابل تشخیص بوده صحنه خطای مسلم پنالتی روی فرزاد حاتمی است که در داخل محوطه جریمه سیاه جامگان در نیمه دوم سرنگون شد و بازبینی تصویر وقوع خطای پنالتی را به وضوح نشان می دهد. مورد بعدی اشتباهی است که پیش از صحنه گل سیاه جامگان روی داد و منجر به ثبت گل تیم میهمان شد. تصاویر کاملا گویا است که توپ از خط طولی زمین خارج می شود، در حالی که کمک داور متاسفانه تعادل خودش را لحظاتی از دست داده و نمی تواند صحنه را ببیند. همین توپ چند ثانیه بعد منجر به کرنر و در نهایت گل تیم سیاه جامگان می شود که طبیعتا کرنر و گل نادرست بوده است.

پاینده همچنین اظهار داشت: بررسی دقیق صحنه های مسابقه در هر دو نیمه نشان می دهد که متاسفانه حداقل 9 دقیقه در هر دو نیمه بازی متوقف بوده و البته بیشتر این زمان به مصدومیت بازیکنان تیم میهمان اختصاص داشته است در حالی که وقت اضافه اعلام شده در هر دو نیمه به مراتب کمتر از این زمان بوده است.

604

تراکتورسازی اعتراض تراکتورسازی به داوری تراکتورسازی سیاه جامگان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد

یکی از داوران لیگ برتری که اکنون در فوتبال در یک پست و مقام دیگر هم فعالیت می‌کند، سید علی اصغر مومنی است؛ داوری که این فصل دیدارهای حساسی را سوت زد و این هفته نیز در کوبل داوری دیدار تراکتور و استقلال حضور دارد.

سید علی اصغر مومنی که دو سال از شروع فعالیت او به عنوان رئیس هیئت فوتبال شهرستان چالوس می‌گذرد، روز گذشته تصمیم گرفت از سمت خود استعفا دهد و پس از دو سال ریاست هیئت را به شخص دیگری تحویل بدهد.

در دوران حضور او، کلاس‌های مختلف مربیگری فوتبال و فوتسال ایران و آسیا برگزار شد و همچنین در پایان نیم فصل شاهد این بودیم که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، یک شهرستان میزبان دوره دانش افزایی تمامی داوران لیگ برتر بود و این اتفاق به میزبانی هیات فوتبال شهرستان چالوس رقم خورد.

اسماعیل بابائی، دوست مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال شهرستان چالوس تایید کرد که سید علی اصغر مومنی رئیس هیئت فوتبال این شهرستان از سمت خود استعفا داده و تنها در امر قضاوت به فعالیت خود در فوتبال ادامه خواهد داد.

کد خبر 848412 برچسب‌ها ویژه ورزشی داوری فوتبال

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • رئیس اتحادیه طلای تهران: اعتصاب طلافروش ها در واکنش به مقررات مالیاتی دولت/ بازار طلا در تهران نیمه تعطیل است
  • داور بازی استقلال- تراکتور استعفا داد
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • به یاد آتیلا پسیانی و لحظه‌های ماندگارش در سینما | از هنرمندی در آثار بهرام بیضایی تا حاتمی‌کیا و بهروز افخمی |‌ ببینید
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • اعتراف کمیته داوران لالیگا به اشتباهات داوری
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏
  • تن‌هاخ: منچستریونایتد سرگرم‌کننده ترین تیم است!