Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-23@14:34:27 GMT

پسر برزو ارجمند مانکن شد!/عکس

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۰۵۰۴

پسر برزو ارجمند مانکن شد!/عکس

به گزارش جام نیوز، برزو ارجمند با انتشاراین عکس در صفحه اش نوشت: پسرک جانم #جانیار ارجمند

2024

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۰۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، داریوش ارجمند پیشکسوت عرصه بازیگری سینما، تئاتر و تلویزیون از اهمیت نقش آموزش و پرورش در تقویت فرهنگ جوانی جمعیت بین کودک و نوجوانمان گفت.
براساس اعلام روابط عمومی دومین جایزه ملی جوانی جمعیت؛ داریوش ارجمند بازیگر پیشکسوت عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون عنوان کرد: همگان این را می دانند که هر کشوری همچون یک تمدن اگر دوران کودکی، نوجوان، جوانی و پیری نداشته باشد، خواهد مرد. در واقع مرگ یک تمدن زمانی اتفاق می افتد که ما تصور کنیم دیگز نیاز به ازدیاد نسل نداریم در حالیکه همیشه باید این مراتب را رعایت کنیم ، هر چند با گفتن مسائل حل نمی شود باید به مرحله عمل رسید.
وی در ادامه تأکید کرد که راهکارهایی برای تقویت این فرهنگ وجود دارد چرا که امری تربیتی و فرهنگی است و باید با مدیریت قوی از خانواده و آموزش و پرورش ورود کنیم.
ارجمند اظهار داشت: کودکی که در مدرسه تحصیل می کند باید بداند که چقدر تشکیل خانواده و ارزش خانواده مهم است، وگرنه این کودک زمانی که دانشجو می شود ترجیح می دهد به جای فرزندآوری در بزرگسالی سگ و گربه نگهداری کند مثل خیلی از کشورهای خارجی!
این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت: امر تربیتی یعنی خانواده و سپس مدرسه، در کنارش هنرمند هم می تواند تلاش کند تا کارهایی برای همین نسل نو انجام دهد، مثلا همین جشنواره رشدی که در مدرسه ها برگزار می شود خودش می تواند رشد جمعیت باشد و کودک و نوجوان ما را نسبت به آینده امیدوار کند و خانواده را بهترین مکان برایش بداند.


وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: همه اینها را گفتیم اما این را هم باید تأکید کنم که ازدیاد جمعیت وابستگی زیادی به اقتصاد هم دارد و باید این را در نظر گرفت که خیلی از افراد هستند به خاطر مسائل اقتصادی دست به فرزندآوری یا فرزندآوری بیشتر نمی زنند، از شیرخشک و پوشک گرفته تا چیزهای دیگر که تأمین کننده کودک است ، اینها هم باید مدنظر دولت باشد.
ارجمند یادآور شد: البته کارهایی از سوی دولت مثل توزیع شیرخشک و اعطای مسکن و زمین به خانواده های چند فرزند برای سیاست تشویقی صورت می گیرد که اینها هم خوب است منتها باید بیشتر شود و توجه مردم را جلب کند.
وی با گلایه از اینکه ما فرهنگمان را گم کرده ایم و باید کتاب بخوانیم تا ببینیم کجا بودیم و به کجا می خواهیم برویم، گفت: همه اینها از خانواده شروع می شود، اینکه چه چیزهایی به کودک یاد بدهند و سپس او را راهی مدرسه کنند، بعد می توانیم از هنرمند هم توقع داشتیم که کار تولید کند و خوراک فرهنگی و فکری به کودک و نوجوان ما بدهد تا اینها در بزرگسالی تفکرشان نسبت به ازدیاد جمعیت مناسب و درست شده باشد.
دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش های خانواده،رسانه،سازمان های مردم نهاد، دستگاهای اجرایی،شرکت ها و موسسات خصوصی ،مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری برگزار خواهد شد.

۲۲۰

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898607

دیگر خبرها

  • داریوش ارجمند: تمدن‌ها با کاهش جمعیت از بین می‌روند
  • بازیگر سینما و تلویزیون: دولت به اقتصاد خانواده‌ها توجه بیشتری کند
  • معرفی شهید الیاس ارجمند بعنوان شهید شاخص بسیج عشایری کشور