Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حمید سیلاوی، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی خوزستان بیان کرد: پیش ثبت نام اعزام اتباع خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران از جمله خوزستان از 23 شهریور شروع و تا پایان روز 29 شهریور ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه خوزستان 2 مرز تردد زائران اربعین حسینی در کشور شامل شلمچه و چذابه را دارد اظهار داشت: اتباع خارجی با در دست داشتن اصل و کپی مدارک اقامتی از جمله دفترچه پناهندگی جمعی، کارت آمایش و یا هویت و یا برگه شرکت در طرح شناسایی و سرشماری می توانند با مراجعه به این اداره کل نسبت به پیش ثبت نام برای اعزام به همایش بزرگ اربعین حسینی (ع) شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی تصریح کرد: هم اکنون پیش ثبت نام صورت می گیرد و سپس افراد ضمن پرداخت مبلغ تعیین شده همانند اتباع ایرانی، نسبت به تکمیل اطلاعات خود در سامانه سدک و یا در دفاتر پیشخوان دولت، ثبت نام خود را نهایی می کنند.

مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی خوزستان اذعان داشت: سال گذشته بیش از 200 هزار نفر از اتباع خارجی مقیم و غیرمقیم جمهوری اسلامی ایران در آیین عظیم اربعین حسینی شرکت کردند که این افراد شامل 75 هزار نفر پناهنده و مهاجر مقیم جمهوری اسلامی ایران و بقیه از 93 کشور جهان بودند.

این مقام مسئول با بیان اینکه امسال برآورد می شود بیش از 300 هزار نفر از اتباع خارجی در این آیین معنوی و حماسی شرکت کنند گفت: کلیه اعزام ها به صورت کاروانی است و اتباع خارجی ضمن ثبت نام نهایی دردفاتر اعلام شده باید در کاروان هایی که این اداره کل تعیین می کند نیز ثبت نام کنند. اتباع خارجی بابت ثبت نام در کاروان ها هیچ مبلغی پرداخت نخواهند کرد.

حمید سیلاوی بیان داشت: در این اداره کل علاوه بر ثبت نام برای اعزام به اربعین حسینی (ع)، طرح سرشماری و شناسایی اتباع خارجی که دارای مدرک معتبر ولی تاریخ گذشته، شرکت کنندگان در طرح های سرشماری قبلی به همراه دارند، بازماندگان از شرکت در طرح های آمایش 1 تا 9 و خانواده هایی که چند نفر آنان مدرک ندارند شروع شده است. اتباع خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران که دارای شرایط فوق باشند و تاکنون از کشور خارج نشده اند نیز می توانند در این طرح شرکت کنند.

انتهای پیام/گ

29 شهریور آخرین مهلت ثبت نام اتباع خارجی برای اربعین

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۰۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه

دیدار مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری قزوین و کرمانشاه به منظور تبادل و بررسی مدیریت  و ساماندهی امور اتباع برگزار شد.

در این دیدار طریقی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استان قزوین ضمن خوش آمدگویی به سلیمانی مدیر کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمانشاه گفت برگزاری چنین نشست هایی باعث انتقال تجارب خواهد بود  و قطعا این موضوع  بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

سلیمانی نیز با تشریح وضعیت امور اتباع و مهاجرین در استان کرمانشاه به ارائه نقطه نظرات در این حوزه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • مهلت هفت روزه به کارفرمایان برای معرفی اتباع غیرمجاز
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • برگزاری فینال جام رمضان اتباع در قزوین
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه