Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان گفت: این مجمع در حاضر ۵۹ پروژه شامل ۱۶۸ کلاس درس با زیربنای ۲۶ هزار و ۷۲۳ مترمربع در دست اجرا دارد که تا پایان سالجاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، محمدعلی رضوی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: تاکنون ۱۹ جشنواره استانی در راستای تکریم خیرین مدرسه ساز لرستان برگزار کردیم و علاوه بر اینها از شش سال قبل تاکنون جشنواره های شهرستانی را نیز همه ساله همزمان با سراسر کشور برگزار می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این مجمع چهار همایش لرستانی های مقیم تهران را برگزار کرده است، عنوان کرد: همایش چهارم به صورت ملی برگزار شد و چند خیر از خارج از کشور نیز در این جشنواره شرکت کردند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با اشاره به اینکه کل تعهدات خیرین مدرسه ساز استان تا پایان سال گذشته ۲۹۴ میلیارد و ۱۲۹ میلیون و ۱۱ هزار تومان بوده است، ادامه داد: تعهدات ما برای سالجاری ۱۲ میلیارد و ۵۰ میلیون تومان است.

رضوی با بیان اینکه بنیاد قلم چی دو پروژه در دورود و اشترینان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تقبل کرده است، تصریح کرد: مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان تا پایان سال گذشته ۲۸۱ پروژه شامل هزار و ۹۲ کلاس درس با زیربنای ۱۰۸ هزار و ۱۲۵ مترمربع به صورت خیرساز و مشارکتی ساخته و تحویل آموزش و پرورش لرستان داده است.

وی افزود: طی سالجاری و تا پایان هفته دولت ۱۱ پروژه با زیربنای هفت هزار و ۲۴۲ مترمربع تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده ایم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان خاطرنشان کرد: این مجمع در حاضر ۵۹ پروژه شامل ۱۶۸ کلاس درس با زیربنای ۲۶ هزار و ۷۲۳ مترمربع در دست اجرا دارد که تا پایان سالجاری تکمیل و تحویل آموزش و پرورش داده خواهد شد.

رضوی با بیان اینکه شش پروژه از این ۵۹ پروژه را بنیاد علوی با اعتبار ۶۵۱ میلیون تومانی تقبل کرده است، یادآور شد: ۱۱ پروژه را برکت می سازد که البته از سال ۸۹ تاکنون بنیاد برکت یکی از بهترین خیرین ما بوده و ۳۱ پروژه ساخته و تحویل داده است.

وی عنوان کرد: قرارگاه خاتم النبیا(ص) نیز یکی دیگر از خیرین حقوقی ماست که ۲۰ پروژه در نورآباد و کوهدشت ساخته و تحویل آموزش و پرورش داده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان با بیان اینکه این مجمع ۸۲۳ عضو دارد، ادامه داد: ۱۲۳ زن، ۶۵۶ مرد و ۴۴ خیر حقوقی اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان را تشکیل می دهند.

رضوی تصریح کرد: یک برنامه تلویزیونی به نام مهر گردون در رابطه با محرومیت ها و خیرین تهیه کردیم که ۲۶ قسمت آن آماده پخش است و بزودی از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۰۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

سرهنگ ملکلو در تور رسانه‌ای بازدید از پروژه‌های عمرانی بسیج سازندگی آذربایجان‌شرقی از عدم همکاری و همیاری بانک‌های عامل ابراز گلایه‌ کرد و  گفت: فعالیت بسیج سازندگی سپاه عاشورا در کل کشور بی‌نظیر است و علیرغم کم‌کاری بانک‌های عامل و آورده 

وی تصریح کرد: گروه جهادی شهید مهدی باکری به طور شبانه‌روزی  برای تحویل ۷۲ واحد مسکونی با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد تا پایان خردادماه فعالیت می‌کند.

وی گفت: تا پایان امسال ۶۰۰ واحد مسکونی را تحویل متقاضیان می دهیم.

وی به عملی شدن تعهدات مردم و دولت در تامین منابع مالی تاکید کرد و افزود: با همکاری و همیاری مردم و دولت و تامین منابع مالی اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با سرعت بیشتری اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • ۱۰ مدرسه تنکابن هوشمند سازی شده است
  • برگزاری مجمع انتخابات هیات کشتی کهگیلویه و بویراحمد
  • تشکیل مجمع خیرین حرم ساز در کهگیلویه و بویراحمد
  • برکناری رییس هیات ژیمناستیک اصفهان در آستانه انتخابات/ نکویی: وزارت ورزش شفاف‌سازی کند
  • همه ارکان دولت درگیر طرح نهضت ملی مسکن/ جهادگران پای کارند
  • بزرگترین طرح نوسازی شالیزارهای مازندران درآمل نیمه خرداد تحویل می‌شود
  • مهم‌ترین هدف جشنواره اقوام ایران زمین پر کردن شکاف بین نسلی است