Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - چکار کنم فقط صورتم چاق بشه ، ميخوام صورتم تپل بشه ، براي چاق شدن صورت چي بخوريم ، چه قرصي براي چاقي صورت خوبه ، چيکار کنم صورتم پر بشه ، چي بخورم صورتم چاق شود ، چي بخورم صورتم زود چاق بشه ،فقط چاقي صورت
براي داشتن صورت چاق لازم است که در کل بدن افزايش وزن داشته باشيد.هيچ کسي نمي تواند به بدنش فرمان دهد که چربي ها کجا بروند و کدام قسمت را چاقتر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما اگر از داشتن چانه لاغر بدتان مي آيد و گودي چشم ها اذيتتان مي کند يک سري فعاليت هاي روزانه مي تواند به شما کمک کند که صورت چاق تري داشته باشيد.
1٫ غذاهاي پرکالري و مقوي بخوريد.غذاهاي نشاسته اي و پرکالري مثل نان، برنج، ماکاروني و سيب زميني گزينه هاي خوبي براي دريافت کالري بيشتر هستند. مصرف روغن زيتون و روغن بزرک هم باعث چاق شدن صورت مي شود و هم براي سلامت بدن مضر نيست. خوردن تنقلات هم کالري زيادي به بدن وارد مي کند اما از نظر سلامت به هيچ وجه توصيه نمي شود چرا که منجر به افزايش کلسترول خون و چاقي صورت مي شود.
2٫ توليد هورمون کورتيزول را در بدنتان افزايش دهيد چرا که سوخت و ساز را کم مي کند.پياده روي با سرعت زياد، وزنه برداري، نرمش هاي کششي باعث ترشح اين هورمون مي شود. کورتيزول هورمونيست که زماني که بدن خسته است ترشح مي شود و سوخت و ساز بدن به طور موقت کاهش مي دهد. مراقب باشيد زياد از حد هم خودتان را خسته نکنيد چرا که براي سلامت مضر است.

3٫ هر روز 8 ليوان آب بنوشيد. آب ، سموم بد و باکتري هايي که باعث ايجاد بيماري ها و کاهش وزن بدن مي شوند را از بين مي برد. آب کمک ميکند که سطح گلوکز خون در حد طبيعي کنترل شود و احتمال بروز ديابت را کاهش مي دهد.
4٫ صورتتان را ماساژ دهيد تا استخوان بندي اش درشت شود.مقداري هوا داخل دهان کنيد و به مدت سه ثانيه لپ و گونه ها را پر از باد نگه داريد. اينکار را چندين بار در روز انجام دهيد تا عضلات گونه و فک را چاق تر کنيد.
5٫ اگر روزانه ميزان کالري لازم را با خوردن غذا دريافت نمي کنيد مکمل هاي غذايي را فراموش نکنيد. مکمل ها در عين اينکه به بدن ضرري وارد نمي کنند ميزان کالري لازم را وارد بدن مي کنند و به چاق شدن صورت کمک مي کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۱۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان

سید غالب موسوی   گفت: در راستای حفظ سلامت مردم و پیشگیری از بیماری ها، طی بازرسی توسط کارشناسان بهداشت محیط مرکز بهداشت در و رئیس اداره اماكن شادگان برای برخی واحدهای صنفی تهیه و توزیع مواد غذایی متخلف اخطاریه صادر نموده و همچنین یک رستوران بدلیل نواقص متعدد، عدم رعایت توصیه و دستورالعمل‌های بهداشتی طی مراحل قانونی پلمب شد.

 او افزود: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه تخلفات بهداشتی در کلیه ساعات شبانه روز میتوانند به سامانه ۱۹۰ بهداشت شکایات و گزارشات خود اعلام نمایند تا در اسرع وقت پیگیری لازم صورت گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • افزایش ۲۱ درصدی ترانزیت کالا از مرز مهران
  • خدمت بی منت بسیج جامعه پزشکی
  • واکسیناسیون ۲.۵ میلیون راس دام سبک علیه بیماری آبله
  • مهر و موم یک رستوران در شادگان
  • عرضه اینترنتی دارو آزمایشی است
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • پلمب یک رستوران بدلیل تخلفات بهداشتی در شادگان
  • قارچ خودرو نخورید
  • مجموعه داستان دوباره همان زخم‌ها را به صورتم بزن در کرمانشاه منتشر شد
  • ضرورت ساماندهی دست فروشان خرم آباد