Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی آذربایجان غربی گفت: این منطقه به علت نداشتنزیرساخت‌هایریلی وجاده‌اینمی‌تواند محصولات تولیدی خود را به بازارهای هدف در سایر کشورها صادر کند.

به گزارشخبرگزاری تسنیمازارومیه، بهنامتاجالدینیبعدازظهرامروز در نشست صمیمی رئیس مجلس شورای اسلامی با فعالان بخش اقتصادی آذربایجان غربی با اشاره به ضرورت اجرای سیاست‌هایاقتصاد مقاومتی در کشور اظهار داشت: استانآذربایجان غربی به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب حاکم بر آن وهم‌مرزی با3کشور دارای فرصت مناسبی برایسرمایه‌گذاریو توجه بیشتر از سوی مسئولین اقتصادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:آذربایجان غربی فاقد صنعت سورت وبسته‌بندیدر محصولات کشاورزی است که به نحوی سبب ضایع شدن صنعت کشاورزی در استانمی‌شود.

تاجالدینیافزود: محصول تولیدی که قادر نباشد در زمان مناسب به بازارهای مصرف عرضه شود ارزش اقتصادی خود را از دستمی‌دهدو در این میان آذربایجان غربی به علت نداشتنزیرساخت‌هایریلی وجاده‌اینمی‌تواند محصولات تولیدی خود را به بازارهای هدف در سایر کشورها صادر کند.

وی باتأکیدبر لزوم ترویج کشاورزی نوین در کشور عنوان کرد: ارتقای جایگاه آموزشی در امر کشاورزی ودامپروریاز اهمیتویژهای برخوردار استبه‌طوری‌کهتولیدکنندگان بابهره‌گیریاز علوم و فنون جدید بتوانند نقش بسزایی را در افزایش تولیدات خود داشته باشند.

رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق بازرگانی آذربایجان غربی گفت: ایجادزنجیره‌های صادراتی محصولات کشاورزی کشور با محوریت قرار دادن آذربایجان غربی یکی از مواردی است که توجهبیش‌ازپیشمسئولین رامی‌طلبدچراکه آذربایجان غربی به علتوجود 967 کیلومتر مرز مشترک با3کشور می‌تواندبهعنوانسکوی پرتابی برای صادرات محصولات کشاورزی در کشور مطرح باشد.

وی افزود:مهم‌ترینالزام در کشور توجه بهسیاست‌هایاقتصاد مقاومتی در عمل ونهدر گفتار و نوشتار است زیرا اگرمی‌خواهیمکه ایرانی آبادتر از قبل داشته باشیم باید به اجرایسیاست‌هایاقتصاد مقاومتی اهتمام بیشتری بورزیم.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۱۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه خودروی سواری رانا در محور تکاب به شاهین‌دژ یک نفر جان باخته و سه نفر مصدوم شدند.

فرزین رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از وقوع حادثه واژگونی خودرو در محور تکاب به شاهین‌دژ خبر داد.

وی افزود: این حادثه امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت در سه‌راهی قلعه و ساعت ۱۷.۳۰ به وقوع پیوست و در آن یک دستگاه خودروی سواری رانا واژگون شد.

رئیس اورژانس آذربایجان‌غربی گفت: این حادثه سه مصدوم و یک فوتی داشت که مصدومین توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان مهر امام علی (ع) تکاب منتقل شدند.

کد خبر 750367

دیگر خبرها

  • یک کشته و سه مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در تکاب
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • مجوز قبولی بیمه اتکایی دی به زودی صادر می شود
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ صادر شد
  • فرصت توسعه صادرات محصولات و ماشین‌آلات کشاورزی به ترکمنستان
  • ایامی رئیس شورای هیئات مذهبی آذربایجان غربی شد
  • بررسی مشکلات واحدهای تولیدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید آذربایجان غربی
  • از امروز به فکر تابستان دریاچه ارومیه باشیم
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • مشکل طولانی شدن ترخیص مواد اولیه دارو برطرف می‌شود