Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@15:40:33 GMT

طوفان ترابی افتخار آفرید

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۱۷۹۹

طوفان ترابی افتخار آفرید

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رویداد سه روزه (Eventing) یا همان کراس کانترى یکى از رشته هایى که فدراسیون سوارکارى تلاش مینماید تا این رشته المپیکى را در کشور راه اندازى و فعال نماید به همین منظور تقاضاى حضور سوارکار خوب و با اخلاق کشور طوفان ترابى جهت شرکت در مسابقات سه روزه بین المللى یک ستاره *CIC1در تاریخ ٢٤ تا ٢٦ شهریور در کشور تایلند شهر پاتایا باشگاه Thaipolo and equestrian مورد قبول و حمایت فدراسیون قرار گرفت .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این رویداد طوفان ترابى به نمایندگى از جمهورى اسلامى ایران با اسب ساوانگ ( Sawang) که فدراسیون سوارکارى جمهورى اسلامى ایران اسب مذکور را اجاره و در اختیار او قرار داده است با کشورهاى ژاپن و تایلند به رقابت پرداخت و در نهایت پس از سه روز رقابت در رشته هاى درساژ، پرش و کراس مقام نخست را براى کشورمان به ارمغان اورد.

در این مسابقه، سوارکار میباید توانایى هاى اسب خود را در پرش، درساژ و اسقامت در چهار نعل همراه با پرش از موانع طبیعى همچون تنه درخت یا گودال و یا آب نشان دهد.

طوفان ترابى سوارکار شایسته کشورمان در این رویداد در روز اول با ٦٦.٦٩٪‏ در درساژ مقام موقت دوم را کسب کرد، در روز دوم بى خطا در پرش او را به جایگاه اول آورد و نهایتاً روز سوم پس ازپیمودن ٢٩١٦ متر و پریدن از ٢٦ مانع ( موانع ثابت) با زمان ٥ دقیقه و ٣٧ ثانیه بدون خطاى پرش و ٠.٤ خطاى زمانى جایگاه اول خود را حفظ کرد و با قهرمانى مسابقات سه روزه مدال طلا را از آن میهن اسلامیمان نمود .

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۱۷۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، اعضای تیم پرسپولیس تمرین امروز را از ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه زیر نظر اوسمار ویرا که از امروز به تمرینات ملحق شد، در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد.

تمرین نسبتا سنگین امروز به مدت ۷۵ دقیقه با کار‌های تاکتیکی متفاوت انجام شد.

پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی، حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین، انجام تاکتیک‌های متفاوت و حمله به دروازه در قالب سه بازیکن و در ادامه، فوتبال درون تیمی در دستور کار قرار گرفت.

مهدی ترابی هم بعد از پشت سر گذاشتن بیماری سرماخوردگی که از حضور وی در بازی‌های تیم ملی جلوگیری کرد، پس از بهبودی، از امروز به تمرینات تیم ملحق شد.

محمد‌حسین کنعانی‌زادگان و علیرضا بیرانوند نیز با توجه به این که در بازی‌های تیم ملی به میدان رفته بودند، مرخصی بیشتری دارند و بعد از چند روز استراحت به تمرینات تیم ملحق می‌شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد ملی و سراسری همپای طوفان
  • اهدای ۳۵ سری جهیزیه به نوعروسان کمیته امداددر اشنویه
  • خواب آلودگی راننده پراید در محور دماوند - تهران حادثه آفرید
  • برگزاری تمرینات پرسپولیس با حضور اوسمار و ترابی
  • سرعت بالا در اتوبان دکتر حسینی سنندج حادثه آفرید
  • بازگشت یک ستاره به تمرینات پرسپولیس
  • بازگشت اوسمار به تمرینات پرسپولیس/ ترابی هم تمرین کرد
  • برگزاری رویداد ملی «همپای طوفان» در کرمانشاه
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است
  • وضعیت نامناسب جاده دندی زنجان حادثه آفرید + فیلم