Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-04@14:26:20 GMT

مشکلات نیمار با زبان فرانسه

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۲۲۳۶

مارکینیوش، مدافع پاری سن‌ژرمن و تیم ملی برزیل گفته که معلم زبان فرانسوی برای نیمار شده است. آفتاب‌‌نیوز : به گزارش ایلنا، او می‌گوید: «نیمار مشکلاتی با زبان فرانسوی دارد اما مدام از من می‌پرسد که چطور حرفش را بزند، مثلا اینکه چطور در یک رستوران آب‌پرتقال سفارش بدهد.»
او همچنین گفت که دنی آلوز به‌سرعت فرانسوی را یاد گرفته است: «دنی پیش‌تر با بازیکنان فرانسوی پرشماری بازی کرده است و برخی کلمات را می‌فهمد و آنها را خیلی عالی درک می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
مارکینیوش در سال 2013 از رم به پاری سن‌ژرمن پیوست و اکنون به‌ خوبی به زبان فرانسه مسلط است. او درباره دو بازیکن جدید برزیلی تیمش می‌گوید: «آنها خیلی عالی جا افتاده‌اند. این دو بازیکن در سطحی بسیار بالا بازی می‌کنند.»
مدافع 23ساله پاریسی‌ها همچنین از عملکرد ادینسون کاوانی و کیلیان امباپه در کنار یکدیگر ستایش کرده است: «دیدن درک متقابل آنها در اولین بازی‌ که کنار هم انجام دادند (برد پنج بر یک در خانه متز) فوق‌العاده بود اما هنوز برخی حرکاتشان هست که باید با یکدیگر هماهنگ شوند.» نیمار، کاوانی و امباپه خط حمله خطرناک پاریسی‌ها در این فصل را تشکیل می‌دهند.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۲۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)

جیدون سانچو در این فصل با ترک منچستریونایتد و بازگشت قرضی به دورتموند دوباره احیا شده است و یکی از دلایل اصلی موفقیت و پیشروی دورتموند تا مراحل بالای لیگ قهرمانان اروپا محسوب می شود.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • وقتی مسی را تعویض کردم، خبر از عواقبش نداشتم!
  • علت مشکلات جیدون سانچو در منچستریونایتد از زبان تیری آنری (زیرنویس فارسی)
  • انتفاضه دانشجویان فرانسوی در حمایت از فلسطین
  • ماکرون ۲ شرط را برای اعزام نیروهای فرانسوی به اوکراین ذکر کرد
  • نیمار خبر خوش را به هواداران داد
  • اسیر در دیوار زرد: اینجا دارم هدر می‌روم!
  • سیاستمدار فرانسوی: در اطاعت از یک پیرمرد آمریکایی و خدمت به رئیس مافیای اوکراینی نابود می‌شویم
  • پاریس برای المپیک 2024 به یک دژ نظامی تبدیل می‌شود!
  • بسته شدن حریم هوایی پاریس در افتتاحیه المپیک