Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان فارس ازاخذ جواز نشان حلال و گواهینامه محصول سالم برای محصولات کنسرسیوم صادراتی گلاب و عرقیات گیاهی میمند فارس خبرداد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، شاهپور قنبری گفت:نشان حلال و گواهینامه محصولات سالم که با حمایت‌های شرکت شهرک‌های صنعتی فارس برای محصولات کنسرسیوم میمند فارس اخذ شده بستر مناسبی را برای افزایش صادرات محصولات در کشورهای هدف صادراتی فراهم می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به تأثیر نشان حلال بر محصولات صادراتی افزود: ایران به عنوان یک کشور اسلامی بزرگ و شناخته شده از مزیت‌های بالقوه‌ای برای موفقیت در بازار غذایی حلال برخوردار است که برای ورود موفقیت‌آمیز به این بازار، شناخت جدی و علمی آن شامل وضعیت حال و آینده بازار و شناسایی رقبای موجود و نیز تقویت توانمندی‌ها و برطرف کردن نقاط ضعف کشور کاملا ضروری است و اخذ این نشان نیز در این راستا انجام شد.
وی با بیان اینکه اغلب کشورهای اسلامی بدون مجوز حلال اجازه ورود هیچ کالایی به کشورشان را نمی‌دهندگفت:نشان حلال بر روی محصولات کنسرسیوم گلاب و عرقیات میمند فارس کمک می‌کند تا روند صادرات بهتر و سریع‌تر انجام شود.
قنبری برحمایت به منظور توسعه فعالیت‌های این کنسرسیوم تاکید کرد و افزود: وجود ۶۷ واحد سنتی و صنعتی در زمینه تولید گلاب و ۶۰ نوع عرقیات گیاهی بستر مناسبی برای فعالیت این خوشه فراهم کرد و با فعالیت این خوشه دستاوردهای مهمی در حوزه‌های بخش‌های توسعه بازار داخلی و خارجی، ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات و ارتقای سطح تکنولوژی واحدهای عضو خوشه صنعتی انجام شد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان ادامه داد:یکی از مهمترین الزامات اعضای این کنسرسیوم برای حضور در بازارهای خارجی ایجاد بسترهای لازم برای عرضه محصولات با یک برند مشترک بود که با برگزاری جلسات مختلف، زمینه ثبت برند مشترک فراهم و بزودی محصولات با برند مشترک عرضه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۲۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو در حالی امروز آغاز به کار کرد که صنعتگران و تولیدکنندگان قمی در خوشه و بخش های صنعتی کفش ماشینی، سنگ‌های تزیینی، محصولات کشاورزی، فرش دستبافت و محصولات بهداشتی و آرایشی ظرفیت های صنعتی، معدنی، تولیدی و کشاورزی قم را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دادند.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکسپو امروز برای ششمین دوره گشایش یافت. این نمایشگاه تا دوازدهم اردیبهشت ماه از ساعت ۹ تا ۱۶ در در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برپاست.

دیگر خبرها

  • تصاویر| گل و گلاب میمند
  • فیلم| برداشت گل محمدی در میمند فارس
  • عرضه محصولات صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • محصولات بیش از ۱۳۰ واحد صنعتی در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی
  • تولید ۲۵ میلیون لیتر انواع عرقیات در میمند فارس
  • حضور صنعت گران قمی در نمایشگاه ایران اکسپو
  • (تصاویر) جشنواره گل و گلاب‌گیری میمند
  • فصل گلاب گیری و تهیه گلاب و عرق نعنا با دستگاه تقطیر
  • در بزرگداشت روز میمند خاستگاه گل و گلاب جهان چه گذشت؟
  • ثبت ملی صنایع دستی ۲ شهر فارس