Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی یوونتوس از اینکه تیمش تمرکز خودش را تا پایان بازی حفظ نکرد، ناراحت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی یوونتوس پس از برتری تیمش مقابل ساسولو در هفته چهارم سری A از عدم حفظ تمرکز از سوی بازیکنانش تا پایان بازی شکایت کرد.

او گفت: پس از زدن گل دوم تمرکز خودمان را از دست دادیم که این موضوع برایم قابل قبول نیست و نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از 35 دقیقه نمایش خوب، نباید عقب بکشیدبلکه باید به حملات خودتان ادامه بدهید و برای زدن گل‌های بیش‌تر تلاش عاقلانه‌ای داشته باشید.به بازیکنانمتبریک می گویم. هیچ مشکلی در گل نزدنهیگواینوجود ندارد و عدم گلزنی او می‌تواند حتی یک فصل تداوم داشته باشد! این مهاجم فقط باید روی آمادگی فیزیکی خودش کار کند.دیبالا هنوز جوان است و راه زیادی برای پیشرفت دارد. او مسلما بهتر از این هم خواهد شد.

انتهای پیام/

R7879/P1361/S3,28/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۴۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!

به گزارش "ورزش سه"، تفاوت این برد با پیروزی‌های قبلی غیبت ژابی آلونسو ۴۲ ساله سرمربی بایر لورکوزن در کنار زمین بود. او به دلیل محرومیت با کارت زرد در بازی مقابل اشتوتگارت این مسابقه را از روی سکوها دید. او تیمش را از فاصله‌ای دورتر رهبری کرد، در حالی که سایمون لکمن آنالیزور لورکوزن از طریق ایرپاد در فاصله نزدیک به آلونسو، صحبت‌های او را به مارسل دائوم دستیارش انتقال می‌داد.

لورکوزن برتری خود را در دقیقه ۴۴ و با ۲-۱ کردن نتیجه آغاز کرد؛ گلی که پاتریک شیک کمی قبل‌تر از پایان نیمه نخست وارد دروازه حریف کرد و رختکن فرانکفورت پیش از سوت پایان نیمه به‌هم ریخت. نکته جالب این بود که آلونسو در آن لحظه سر جایش نبود!

او بعد از بازی گفت: بله، درست است اما من گل را در رختکن دیدم.

گل اول بازی توسط گرانیت ژاکا (۱۲) به ثمر رسید و اکیتیکه (۳۲) بازی را به مساوی کشاند اما پس از گلی که پاتریک شیک در دقیقه ۴۴ به ثمر رساند، پالاسیوس (۵۸)، فریمپونگ (۷۷) و بونیفیس (۸۹) به شمار گل‌های لورکوزن اضافه کردند. جالب اینکه هلوژک بازیکن لورکوزن با ۳ پاس گل ستاره اصلی این مسابقه بود. گرانیت ژاکا هافبک بایر لورکوزن در پایان مسابقه گفت: با نبودن ژابی در کنار خط می‌دانستیم هر کداممان باید مسئولیت بیشتری را بر عهده بگیریم و البته ما یک مربی (مارسل دائوم) خیلی خوب هم داریم. 

فصل گذشته لورکوزن در فرانکفورت ۵ بر یک شکست خورده بود و این دومین بازی لورکوزن با فرانکفورت زیر نظر سرمربی اسپانیایی بود؛ نتیجه‌ای که نشان می‌دهد زمانه تا چقدر بی‌رحمانه تغییر کرده است.

دیگر خبرها

  • تمرکز پرسپولیس رسیدن به قهرمانی است
  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • آلونسو شیک‌ترین گل تیمش را ندید!
  • آلگری: فقط در خانه‌ از من درباره آینده سوال نمی‌کنند!
  • حاتمی: آخر بازی تمرکز نداشتیم/ به خطاهای آسیب زننده اعتراض کردیم
  • مغضوب قطری‌ها در دو ماه، ۱۱ کیلو کم کرد!
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • کالافیوری: یوونتوس؟ فقط روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا با بولونیا تمرکز کرده‌ام
  • ماسیمیلیانو الگری: یوونتوس در آستانه رسیدن به هدف اصلی خودش است