Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@10:19:50 GMT

خلاصه پاریس سنت ژرمن - لیون

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۴۳۵۳

خلاصه پاریس سنت ژرمن - لیون


بازگشت به بالای صفحه 0 .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها: سوت ، خلاصه بازی ، ویدیو ، پاری سنت ژرمن نظر شما نام: ایمیل: * نظر: ورزش خلاصه پاریس سنت ژرمن - لیون در جریان رقابت‌های لیگ فوتبال فرانسه - لوشامپیونا - پاریس سنت ژرمن 2 بر صفر لیون را شکست داد. مارسلو (گل به خودی) و جرمی مورل (گل به خودی) اسباب پیروزی رقیب را رقم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی چلسی - آرسنال در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی و آرسنال به تساوی بدون گل رضایت دادند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی جنوا - لاتزیو در جریان رقابت‌های سری آ فوتبال ایتالیا، لاتزیو 3 بر 2 جنوا را شکست داد. باستوس و چیرو ایموبیله (دو گل) برتری لاتزیو را رقم زدند و پلگری نیز هر دو گل جنوا را به نام خود ثبت کرد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی دورتمند - کلن در جریان رقابت‌های بوندس لیگا، بورسیا دورتمند 5 بر صفر کلن را شکست داد. ماکسیمیلیان فیلیپ (دو گل)، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس و پییر امریك اوبامیانگ (دو گل) پیروزی دورتمند را رقم زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی یوونتوس - ساسولو در جریان رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا، یوونتوس 3 بر یک ساسولو را شکست داد. پائولو دیبالا برای یووه هتریک کرد و متئو پولیتانو تک گل ساسولو را رقم زد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی پرسپولیس - پیکان در جریان رقابت های لیگ برتر فوتبال، پیکان یک بر صفر پرسپولیس را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی بایرن مونیخ - ماینتس در جریان رقابت های بوندس لیگا، بایرن مونیخ 4 بر صفر ماینتس را شکست داد. رابرت لواندوفسکی و آرین روبن هر کدام دو گل برای بایرن به ثمر رساند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی منچسترسیتی - واتفورد در جریان رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی 6 بر صفر واتفورد را شکست داد. سرخیو آگوئرو (دو گل)، گابریل خسوس (دو گل)، هرنان نیکولاس اوتامندی و رحیم استرلینگ گل‌های برتری من سیتی را به نام خود ثبت کردند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی لیورپول - برنلی در جریان رقابت های لیگ برتر انگلیس، تیم فوتبال لیورپول به تساوی یک بر یک مقابل برنلی رسید. محمد صلاح برای لیورپول و اسکات آرفیلد برای برنلی گل زدند. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید. خلاصه بازی آ اس رم - هلاس ورونا در جریان رقابت های سری آ فوتبال ایتالیا، آ اس رم 3 بر صفر هلاس ورونا را شکست داد. خلاصه این بازی را در «تابناک» تماشا می‌کنید فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۴۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)

دیگر خبرها

  • تمجید انریکه از مارکینیوش پس از پیروزی قاطع تیمش مقابل لیون
  • ببینید | خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴ - لیون ۱
  • پاری‌سن‌ژرمن، لیون را در هم کوبید
  • خلاصه بازی پاری سن ژرمن ۴-۱ لیون (لیگ ۱ فرانسه - ۲۰۲۳/۲۴)
  • پاری سن ژرمن ۴ - ۱ لیون/ پی اس جی در یک قدمی جام + فیلم
  • گل دوم راموس به لیون (پاری سن ژرمن 4-1 لیون)
  • گل نواماه به پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 3-1 لیون)
  • گل راموس به لیون (پاری سن ژرمن 3-0 لیون)
  • گل برالدو به لیون (پاری سن ژرمن 2-0 لیون)
  • گل به خودی ماتیچ مقابل پاری سن ژرمن (پاری سن ژرمن 1-0 لیون)