Web Analytics Made Easy - Statcounter

زاهدان-بخشدار سرباز گفت: با توجه به تاییدیه پزشکی قانونی مبنی بر عدم ضرب و شتم به عنوان علت مرگ سه طلبه جوان، مسمومیت غذایی خارج از برنامه غذایی خوابگاه مورد اسکان این سه طلبه دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، روز سه شنبهپیکر بی جان سه تن از طلاب حوزه مدرسه دینی فیض العلوم نَسکند که دونفر از آنان ۱۰ساله و یک نفر ۱۶ ساله بود در شهرستان سرباز در خوابگاه محل اسکان آنان کشف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی سایگانی در گفت و گو با قدس آنلاین، اظهار داشت: علت مرگ سه نفر از طلاب که روز گذشته در روستای نسکند در شهرستان سرباز رخ داده است تاکنون مشخص نشده و نیروهای انتظامی و پزشکی قانونی به منظور تشخیص علت مرگ وارد عمل شده اند .

وی خاطر نشان کرد: غذای مورد استفاده تمامی طلاب در حوزه یکسان بوده و این مورد نمی تواند علت مرگ اعلام شود با این وجود امکان مصرف مواد غذایی مسموم توسط این سه فرد خارج از برنامه غذایی خوابگاه دور از انتظار نیست.

سایگانی با بیان اینکه اجساد این افراد به منظور تشخیص علت مرگ به پزشک قانونی زاهدان تحویل داده شده است ، اذعان داشت: در تلاشیم تا هرچه سریعتر اقدامات لازم برای تشخیص علت مرگ این سه طلبه مشخص و اطلاع رسانی شود .

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۴۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر شنبه و همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مراسم عزاداری این امام همام و شانزدهمین یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین در مصلای صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام قاضی عسکر، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) همراه بود.

کد خبر 6096494

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده! + ویدئو
  • ببینید | شبکه خبر هک شد؟ گزارش ویژه صداوسیما درباره پخش صوت مشکوک در پخش زنده!
  • کشف بیش از ۲ تن کودشیمیایی قاچاق در بناب
  • کشف پارچه قاچاق در خرمشهر
  • تحصیل پنجاه هزار طلبه خواهر در مدارس علمیه کشور
  • تولید فکری رسالت و ماموریت جشنواره علامه حلی است
  • دانشجو‌های خانه به دوش! / جای خالی خانه دانشجویی در پازل زندگی زوج‌های دانشجو
  • نباید با معلم‌مان کشتی بگیریم/ دولت‌ها تا یک سال اول‌شان به معلم‌ها توجه می‌کنند/ حضور طلاب در مدارس مسبوق به سابقه است/ «نیرزاده» هم طلبه بود
  • کشف ۲۵ تن شکر قاچاق در مراغه