Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره آموزش‌ و پرورش شهرستان گرمسار گفت: ۴۵ مدرسه این شهرستان در طرح هجرت زیباسازی و بهسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرمسار، علی زمانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ارتقا سطح آموزشی شهرستان گرمسار یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها و دغدغه‌های ما در نظام آموزش‌وپرورش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه درمجموع 87 مدرسه در سطح شهرستان وجود دارد بیان کرد: از این مجموع 45 مدرسه در قالب اجرای طرح هجرت بسیج زیباسازی و بهسازی شده است که هم‌زمان با بازگشایی مدارس در ابتدای مهرماه افتتاح می‌شود.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار تصریح کرد: کمبود اعتبارات دولتی در حوزه پروژه‌های عمرانی آموزش‌وپرورش پاسخگوی هزینه‌های عمرانی این اداره نیست و باید نسبت به تقویت جذب خیران در شهرستان اقدامی اساسی انجام شود.

وی با اشاره به مشارکت اداره‌کل نوسازی و تجهیز مدارس استان سمنان و تشکل بسیج دانش آموزی در راه‌اندازی پروژه‌های مهر خاطرنشان کرد: در طول تابستان امسال پروژه آسفالت سازی در هشت مدرسه استان سمنان انجام‌شده که در مهرماه امسال افتتاح می‌شود و بالغ‌بر 10 مدرسه در نوبت دوم‌ترم تحصیلی دانش آموزان نیز آسفالت می‌شود.

زمانی از ایزوگام 20 مدرسه در این مدت خبر داد و گفت: این طرح بالغ‌بر 21 هزار مترمربع از سقف برخی مدارس شهرستان گرمسار را پوشش داد و 10 مدرسه دیگر نیز در نوبت دوم انجام می‌شود.پروژه تعمیرات و بهسازی مدارس در 6 مدرسه این شهرستان نیاز به تعمیرات اساسی داشت که بااعتباری بالغ‌بر 16 میلیون تومان به بهره‌برداری رسید.

رئیس اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گرمسار با تأکید بر اینکه کمبود نیروی انسانی یکی از مهم‌ترین مشکلات این اداره است یادآور شد: 30 نفر از کارکنان آموزش‌وپرورش این شهرستان تا پایان تابستان امسال بازنشست می‌شوند.این در حالی است که سهمیه جذب 15 نفر از استان به این شهرستان برای مهرماه امسال تعلق‌گرفته است.

زمانی با اشاره به اینکه تعدادی از نیروهای بازنشسته در این اداره به‌کارگیری شدند اضافه کرد: آئین بازگشایی مدارس در اول مهرماه و نواختن زنگ مهر و مقاومت د مدرسه دخترانه بوستان دانش برگزار می‌شود

انتهای پیام/

R41366/P41362/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۵۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون

ایسنا/فارس فرمانده سپاه کازرون از اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص هفته بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.

حسین حیاتی امروز، ۱۲ اردیبهشت در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با هفته بسیج سازندگی و در بازه زمانی ۱۵ الی ۲۱ اردیبهشت‌ماه بیش از ۱۱۰ برنامه شاخص توسط سپاه کازرون در این شهرستان اجرا می‌شود.

وی با اشاره به شعار سال اظهار کرد: در راستای تحقق شعار سال، بیشترین تلاش مشارکت دادن مردم در برنامه‌های بسیج سازندگی است که همه برنامه‌ها با محوریت مردم انجام خواهد شد.

فرمانده سپاه کازرون از اعزام بیش از ۹۷ گروه جهادی با حضور ۵۰۰ نفر جهادگر برای ارائه خدمات در امورات فرهنگی، آموزشی، علمی و ورزشی به مناطق کم برخوردار این شهرستان خبر داد.

حیاتی در ادامه برخی از برنامه‌های شاخص این هفته را دیدار بسیجیان گروه‌های جهادی با امام جمعه شهرستان، برگزاری میز خدمت، ساخت و مرمت مسکن محرومین، افتتاحیه پروژه محرومیت‌زدایی، اعزام تیم دامپزشکی جهت واکسیناسیون دام و طیور به روستاها، ویزیت رایگان و پایش سلامت و.... اعلام کرد.

انتهای پیام  

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۹۰۰ معلم در چهارمحال‌ و بختیاری
  • ساخت و تعمیر بیش از ۸۰ مدرسه در خوزستان
  • «قبرستان نو» با حفظ حرمت تمام قبور بهسازی می‌شود / هیچ تخریبی در کار نیست
  • اجرای ۱۱۰ برنامه شاخص طی هفته بسیج سازندگی در کازرون
  • فرسودگی فضای آموزشی در کوهدشت/ ۱۴ مدرسه تخریبی است
  • کمک ۲۳۰ میلیارد ریالی خیرین برای مدرسه سازی در گناباد
  • ۲ معلم لرستانی برگزیده کشوری شدند
  • افزایش۱۵۳ مدرسه و ۳۰۰ فضای ورزشی در شهرستان‌های استان تهران
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است
  • صحرایی: معلم معمار آینده هر کشور است/ زنگ سپاس معلم به دست وزیر آموزش‌وپرورش به صدا درآمد