Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس، تبلور حرکت عاشورايي رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است.
به گزارش خبرگزاري آريا، غلامرضا حقايق‌پور، مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين در شوراي اداري بنياد استان که در بنياد شهرستان آبيک برگزار شد، گفت: تقارن ماه محرم با هفته دفاع مقدس، تبلور حرکت عاشورايي رزمندگان ما در هشت سال دفاع مقدس است که ما به تاسي از ايثار و شهادت اباعبدالله الحسين(ع) و ياران باوفايش، در اين دوران توانستيم به پيروزي برسيم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به بيانات امام خميني(ره) مبني بر اينکه اين محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است، افزود: تلاش در اجراي برنامه‌هاي مناسب و حرکت‌هاي خودجوش و مردمي از ويژگي‌هاي ماه محرم است که سال جاري با هفته دفاع مقدس همراه شده است.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين گفت: عاشورا در واقع فرهنگ يک مکتب است که انواع فضايل اخلاقي و انساني را به اوج خود رسانده است.
حقايق‌پور با بيان اينکه صبر و استقامت امام حسين(ع) و همراهانش در روز عاشورا درس آزادگي را به جهانيان آموخت، افزود: در طول دفاع مقدس رزمندگان ما با فراگيري درس‌هاي عاشورا پيام انقلاب اسلامي را به جهان صادر کرده است.
وي با اشاره به اينکه راز ماندگاري فرهنگ عاشورا تکرار آن در ايام ماه محرم است، گفت: بايد به فرهنگ حسيني نگاه عميقي داشت تا براساس آن قيام کربلا همواره جاودانه و ماندگار باشد.
مديرکل بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين افزود: شناخت راه و اهداف امام حسين(ع) بهترين راه و روش براي ترويج فرهنگ عاشورا است که در عصر کنوني قالب اشاعه‌ فرهنگ ايثار و شهادت شهداي ما در طول دفاع مقدس است.
گفتني است در اين جلسه، نحوه‌ اجراي پرداخت وام مسکن در شهرستان آبيک مورد ارزيابي قرار گرفت و همچنين با توجه به انتقال بيمه ايثارگران از بيمه ايران به دي، راهکارهاي اجرايي آن در شهرستان مورد بررسي قرار گرفت.
پيگيري مسايل مربوط به دانشگاه و وضعيت تحصيلي دانشجويان شاهد و ايثارگر در شهر آبيک از ديگر مسايل مطروحه در اين نشست بود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۵۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان

 روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان، صبح امروز مدیرکل و معاونین ورزش و جوانان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان درمحل کارش دیدار و گفتگو کردند. 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهدا، انسان‌های آزاده و به قله رسیده‌ای بودند که با تبعیت از ولایت برای دفاع از وطن، عزیزترین گوهر خویش یعنی جانشان را فدا کردند و امروز خانواده‌های شهدا و ایثارگران از سرمایه‌های این نظام می‌باشند.

 مجتبی میرحسینی در ادامه خاطر نشان کرد: انجام فعالیت‌های ورزشی موجب پیشگیری، درمان و بهبود سلامت جسمی به ویژه برای جانبازان شده و توسعه ورزش، افزایش نشاط اجتماعی را در جامعه ایثارگری در بر خواهد شد. 

 وی با اشاره به ثمرات مثبت ورزش در سلامت جسم و روح افزود: حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثاگر در حوزه تربیت بدنی همواره یکی از اولویت‌های بنیادشهید و امور ایثارگران است.

 عباس شیبک مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان تعداد شهدای ورزشکار را در استان ۱۲۰ نفر اعلام کرد و در ادامه گفت: افتخاری برای ورزش و جوانان استان است که بتواند برای خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران کاری انجام دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • رونمایی از کتاب هم نفس در ایذه
  • جشن تکلیف فرزندان کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران در زاهدان
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • محرم در اهواز به دنبال رکورد ساکت الهامی!
  • حمایت بنیاد شهید و امور ایثارگران یزد از اقدام شجاعانه سپاه پاسداران
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • دیدارمدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان با مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان