Web Analytics Made Easy - Statcounter


حدود ۷۰ هزار کودک بازمانده از تحصیل در استان سیستان و بلوچستان با کمک بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) سامان‌دهی شدند. 

به گزارش بی‌باک، نخعی مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان، با اعلام این خبر، گفت: با همکاری بنیاد برکت ۱۷ میلیارد تومان برای اسکان این دانش‌آموزان و سرویس آن‌ها اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان افزود: هم‌چنین اعتبار مربوط به مراکز ویژه‌ی کودکان کار که امکان حضور و هزینه‌ی لازم در کلاس را ندارند، توسط بنیاد برکت تأمین شده و از آغاز سال تحصیلی این منابع به استان تخصیص پیدا می‌کند و ما به این سمت می‌رویم که دیگر کودک بازمانده از تحصیل در استان نداشته باشیم. این در حالی است که بنیاد برکت علاوه بر این، کار ساخت ۱۰۸ مدرسه با ۵۷۲ کلاس درس را نیز در مناطق محروم استان سیستان و بلوچستان در دست اقدام دارد. از این تعداد قبلاً ۵۲ مدرسه بهره‌برداری شده بود و برای سال تحصیلی جدید نیز ۲۶ مدرسه‌ی برکت دیگر افتتاح خواهد شد.

وی در خصوص مسایل آموزش و پرورش استان نیز بیان کرد: برای ایجاد دوره‌های پیش از دبستان اقدامات لازم را انجام داده‌ایم و رتبه‌ی ما از ۱۲ درصد به ۸۰ درصد افزایش پیدا کرده و اعتبار آن نیز از ردیف بودجه‌ی آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است.

وی با بیان این‌که بحث سامان‌دهی نیروی انسانی در آموزش و پرورش بسیار مهم است افزود: مشکلات مربوط به سامان‌دهی نیروی انسانی نیز برطرف شده و امسال حدود ۶ هزار درخواست جابه‌جایی در استان داریم که با نیمی از آن‌ها موافقت شده است.

وی افزود: آماده‌سازی مدارس و تحویل فضاهای نیمه‌تمام انجام شده و قریب به بیش از ۵۰۲ کلاس تحویل شده و یا در مهر ماه تحویل خواهد شد.


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۵۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سربازان مرزبانی سیستان و بلوچستان آموزش‌های صنایع‌ دستی را فرا می‌گیرند
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • دیدار و گفتگوی صمیمانه مدیرکل آموزش و پرورش استان با خانواده های معزز شهدای فرهنگی
  • ترویج و آموزش مالکیت معنوی به کودکان و نوجوانان
  • هیچ دانش‌آموزی نباید از تحصیل باز بماند
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است
  • مهارت‌آموزی در دسترس‌تر از همیشه در سیستان و بلوچستان
  • آذربایجان‌غربی در شناسایی بازماندگان از تحصیل موفق عمل کرده است
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان