Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمیته بین المللی پارالمپیک، رقابت های قهرمانی وزنه برداری و شنای معلولان جهان را به دنبال وقوع زلزله در مکزیکوسیتی میزبان مسابقات به تعویق انداخت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در زلزله روز سه شنبه در مکزیکوسیتی بیش از 200 تن کشته و ساختمان های بسیاری ویران شدند.
رقابت های قهرمانی شنا و وزنه برداری معلولان جهان قرار بود در قالب یک جشنواره ورزشی از 30 سپتامبر تا 6 اکتبر در پایتخت مکزیک برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما بعد از مشورت کمیته بین المللی پارالمپیک با مسئولان محلی و کمیته برگزاری مسابقات، برگزاری این دو رویداد به تعویق افتاد. اندرو پارسون رئیس کمیته بین المللی پارالمپیک گفت: تمرکز مسئولان مکزیکی باید امدادرسانی و بازسازی برای مردم مکزیک باشد، نه برگزاری دو رویداد بین المللی ورزشی. این اولین بار است که این نهاد رقابت های قهرمانی جهان را به تعویق می اندازد.پارسونز گفت: می دانم که این اقدام خبر نومیدکننده ای برای ورزشکارانی است که قرار بود در این مسابقات شرکت کنند، اما شرایط منحصربفردی است و این تصمیم درست در این لحظه است.پارسونز گفت: این نهاد برای تضمین عزیمت کاروان های ورزشی که در این کشور بسر می برند، تلاش می کند. بعد از آن برنامه ریزی مجدد برای برگزاری مسابقات در مکزیکوسیتی یا جست وجو برای گزینه های دیگر را مورد ارزیابی قرار می دهد. زلزله 7.1 ریشتری خسارات زیادی در پایتخت مکزیک و مناطق همجوار آن ایجاد کرده است. براساس اعلام کمیته بین المللی پارالمپیک دو ورزشگاه میزبان مسابقات در اثر این زلزله دچار آسیب های جزیی شده اند. همچنین هتل هایی که قرار بود یکهزار و 400 ورزشکار و اعضای تیم ها در آنجا مستقر شوند، آسیب شدید دیده اند.این برای نخستین بار بنا بود دو رویداد مهم ورزش معلولان جهان با هم برگزار شود. پیش بینی می شد 550 شناگر از بیش از 60 کشور جهان و 360 وزنه بردار از 65 کشور جهان در این رقابت ها شرکت کنند.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۶۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت ها طی روزهای سیزدهم وچهاردهم اردیبهشت ماه و در تهران  برگزار و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

گفتنی است نتایج بدست آمده توسط شرکت کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

 

 

دیگر خبرها

  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • همدان میزبان رقابت‌های انتخابی تیم ملی وزنه‌برداری
  • نایب قهرمان وزنه‌برداری جوانان جهان مدال خود را به موزه رضوی اهدا کرد
  • ایران مسابقات مچ‌اندازی قهرمانی آسیا را به دلیل میزبانی غیرعادلانه ازبکستان تحریم کرد
  • دعوت از اکبر فلاح به کمیته فنی مسابقات کشتی نونهالان
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • همدان، میزبان برگزاری مسابقات قهرمانی وزنه‌برداری کشور
  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • مروری بر چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • تالاخادزه ایران کجاست؟