Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بی باک نیوز»
2024-04-25@09:03:07 GMT

کشف پنجمین محموله قاچاق انسان از داخل بار کشمش

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۶۱۰۴

کشف پنجمین محموله قاچاق انسان از داخل بار کشمش

سرویس اقتصاد پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک؛ بخش مهمترین عناوین:


گمرک ایران از جدیدترین مورد کشف قاچاق انسان از داخل بار کشمش خبر داد.

به گزارش بی‌باک به نقل از گمرک ایران، ماموران گمرک در ساعت ۳.۳۰ بامداد محتویات یک کامیون خروجی در مرز بازرگان را که قصد داشت تحت رویه صادرات از کشورمان به مقصد ترکیه خارج شود و حامل بار کشمش بود به کمک تیم بازرسی و کنترل سگ های گمرک بازرگان بازرسی می کنند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت تیم کنترل وبازرسی مربیان سگهای گمرک ایران (سمگا) در این بازرسی موفق به کشف قاچاق انسان از لابه لای کارتن های کشمش می شوند .

این پنجمین محموله قاچاق انسان است که در سالجاری با هوشیاری ماموران گمرک کشف می شود.

با بهره ‏برداری بهینه از دستگاه‏های کنترلی پیشرفته و افزایش تعداد سگ های کمکی جهت کشف قاچاق کالا، مواد مخدر و انسان ؛ ماموران گمرک فقط در سال ۱۳۹۵ موفق به کشف ۴۸۰ مورد قاچاق انسان در گمرکات کشور شدند که ۵۰ مورد آن مربوط به گمرک بازرگان بود.

ایکس ری های کامیونی گمرک در سالهای اخیر به سه برابر افزایش یافته و در سال ۹۵ معادل ۱۰ قلاده سگ خریداری و آموزش داده شده و در گمرکات کشور مستقر شده است.

گمرک ایران بر اساس ارزیابی های سازمان جهانی گمرک رتبه دوم را در مبارزه با قاچاق انواع کالاها و رتبه نخست دنیا را در مبارزه با قاچاق مواد مخدر در اختیار دارد .


منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ بیژن خدایی با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران یگان امداد در راستای مأموریت‌های محوله بررسی خودروهای مشکوک در عوارضی شماره سه به یک دستگاه خودرو ایسوزو مشکوک و دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: مأموران پس از توقف خودرو و در بازرسی از آن ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز حمل از سازمان غله و اداره صمت بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین با اشاره به اینکه راننده به همراه خودرو و کالای قاچاق جهت سیر مراحل قانونی تحویل پلیس امنیت اقتصادی شد، خاطر نشان کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان خواست درصورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند

کد خبر 6087103

دیگر خبرها

  • کشف ۵۰ تن رب غیر مجاز در تربت حیدریه
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • توقیف محموله آرد قاچاق در قزوین
  • انهدام باند قاچاق مواد مخدر در فرودگاه ژاپن
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • محموله صادراتی اسرائیل در مرز بازرگان توقیف شد + جزئیات
  • توقیف محموله ساخت اسرائیل در مرز ایران + جزئیات ماجرا
  • توقیف محموله صادراتی رژیم صهیونیستی در مرز بازرگان
  • استقرار هیئت بازرسی در گمرک سازمان منطقه آزاد کیش
  • محموله کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی به مقصد نرسید