Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@14:57:50 GMT

تساوی تیم منتخب فوتبال دانشجویان ایران مقابل تایوان

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۶۳۸۷

تساوی تیم منتخب فوتبال دانشجویان ایران مقابل تایوان

تهران- ایرنا- تیم منتخب فوتبال وزارت بهداشت، در نخستین گام از چهارمین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا به مصاف تیم تایوان رفت که در پایان دو تیم به نتیجه مساوی 2 بر 2 رضایت دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، در اولین روز از چهارمین دوره مسابقات فوتبال دانشجویان آسیا در کره جنوبی تیم منتخب فوتبال وزارت بهداشت، به مصاف تیم تایوان رفت که در پایان بازی تیم با نتیجه 2 بر2 به پایان رسید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش در نیمه نخست در دقیقه 12 تیم تایوان نخستین گل این بازی را وارد دروازه تیم منتخب وزارت بهداشت کرد و بازی در پایان نیمه نخست با تک گل، تایوانی‌ها به پایان رسید .
در نیمه دوم تیم ایران موفق شد توسط «رامین نوروزی» در دقیقه 57 از روی نقطه پنالتی گل خورده را جبران کند .
در دقیقه 80 بازی، نیز این بار تیم منتخب فوتبال وزارت بهداشت بود که موقعیتی عالی روی دروازه تیم تایوان خلق کرد و در این صحنه، «اشکان مولودی» توانست دروازه تیم حریف را به لرزه در آورد. اما برتری دو بر یک تیم ایران تنها 8 دقیقه، دوام داشت چرا که تیم حریف توانست در دقیقه 88 نتیجه را 2 بر 2 مساوی کند. و در نهایت بازی مساوی به پایان رسید .
تیم منتخب فوتبال وزارت بهداشت در دومین دیدار خود در گروه B مسابقات فردا پنجشنبه ساعت 16 به وقت محلی در ورزشگاه گوان به مصاف تیم ژاپنB می‌رود.
چهارمین دوره رقابت های فوتبال دانشگاه های آسیا 27 شهریور لغایت 6 مهرماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار می‌شود.
برای آگاهی از آخرین اخبار ورزش ایران و جهان با کانال ورزشی ایرنا در تلگرام irnavarzesh@ همراه شوید.
ورزشی * 1528 **1368
خبرنگار: حسن تمیمی** انتشار: خیراله شفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۶۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت

مصاف قهرمان فصل گذشته سری A با شاگردان دانیله دروسی در ناپل با تقسیم امتیازات به پایان رسید. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم سری A ایتالیا، امشب (یکشنبه) از ساعت 19:30 به وقت تهران دو بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین بازی در ورزشگاه دیه‌گو مارادونای شهر ناپل، تیم‌های فوتبال ناپولی و رم به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی 2-2 خاتمه یافت.

در این بازی که هر یک از تیم‌ها، یک بار از حریف خود پیش افتاد، ابتدا رم توسط پائولو دیبالا از روی نقطه پنالتی در دقیقه 59 دروازه حریف را باز کرد. این پنالتی را سردار آزمون مهاجم ایرانی رمی‌ها گرفت که از ابتدا تا دقیقه 69 در ترکیب روسونری حضور داشت و با خطای ژسوس بازیکن ناپولی در محوطه جریمه تیم میزبان نقش بر زمین شد.

ناپولی در دقیقه 65 با گلزنی ماتیاس اولیویرا کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 84 با گلی که ویکتور اوسیمن از روی نقطه پنالتی زد، ورق را به سود خود برگرداند. رم اما از این بازی دست خالی برنگشت چرا که درست یک دقیقه به پایان مسابقه، مهاجم انگلیسی‌اش تامی آبراهام گل تساوی را به ثمر رساند.

آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی

 

با این نتیجه رم 59 امتیازی شد و بالاتر از آتالانتایی که در بازی همزمان امپولی را با نتیجه 2 بر صفر شکست داد، در رده پنجم باقی ماند، هرچند با یک بازی بیشتر. ناپولی هم با 50 امتیاز کماکان در رده هشتم جدول ایستاده است.

در آخرین بازی امشب سری A از ساعت 22:15 فیورنتینا پذیرای ساسولو خواهد بود.

در جدول رده‌بندی سری A، اینتر قهرمان زودهنگام مسابقات با 89 امتیاز صدرنشین است، میلان با 70 امتیاز در رده دوم قرار دارد و یوونتوس 65 امتیاز نیز سوم است.

انتهای پیام/

 

 

دیگر خبرها

  • تساوی تراکتور و استقلال درنیمه اول/نمایشی که اثری از فوتبال نداشت
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • گفتگو با ستاره 19 ساله خاص‌ترین تیم جام حذفی
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ تساوی در تکراری‌ترین جدال لیگ قهرمانان اروپا
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • کامبک بارسلونا مقابل والنسیا ۱۰ نفره با هت‌تریک لواندوفسکی
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا