Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@20:22:28 GMT

تجلیل از عروسی که مهریه‌اش کاشت درخت است +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۶۴۱۶

تجلیل از عروسی که مهریه‌اش کاشت درخت است +عکس

انجمن دوستداران محیط زیست ایلام از اقدام ارزشمند خانواده مهدوی با حضور دو تن از شخصیت‌های علمی و فرهنگی استان، آقایان دکتر «علی موسی‌نژاد»، جامعه‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه «مهدی نورمحمدی» مستند ساز برتر کشور و جهان در کتابسرای اندیشه شهر ایلام تقدیر کرد.

خبرگزاری ایسنا: انجمن دوستداران محیط زیست ایلام از عروسی که مهریه‌ی خود را کاشت 1372 اصله نهال تعیین کرده بود، تقدیر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انجمن دوستداران محیط زیست ایلام از اقدام ارزشمند خانواده مهدوی با حضور دو تن از شخصیت‌های علمی و فرهنگی استان، آقایان دکتر «علی موسی‌نژاد»، جامعه‌شناس و عضو هیئت علمی دانشگاه «مهدی نورمحمدی» مستند ساز برتر کشور و جهان در کتابسرای اندیشه شهر ایلام تقدیر کرد.

در ابتدای این برنامه «سعید خاندل» مدیرعامل انجمن ضمن تقدیر از اقدام ارزشمند خانواده محترم مهدوی گزارشی از عملکرد انجمن در سالهای گذشته ارائه کرد و قدردانی محیط زیستی از اقدامات محیط زیستی مشابه در استان را از برنامه های آتی انجمن عنوان کرد.

موسی‌نژاد _ عضو هیئت علمی دانشگاه ایلام، ابتکار زیست محیطی این زوج جوان را بسیار ارزشمند دانست و اظهار کرد: در جامعه ما اصولا چیزهایی را به عنوان مهریه تعیین می کنند که همواره برای شهروندان ارزشمند هستند و گذشت زمان از ارزش آنها نمی کاهد. این زوج جوان نشان دادند که برای طبیعت، احترام خاصی قایل هستند و با این اقدامشان، راه جدیدی فراروی نسل جوان گشودند.

وی تاکید کرد: در جامعه ایران که دچار انواع بحران های اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و زیست محیطی است، ضرورت چنین اقداماتی در راستای ارتقای فرهنگ زیست محیطی شهروندان است، به شدت احساس می شود.

این فعال فرهنگی و اجتماعی از فداکاری "علی سهرابی" فرزند فداکار استان که در حراست از جنگلها و مراتع مانشت جان خود را به خطر انداخت یاد و و برای این زوج جوان هم آرزوی شادکامی کرد

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۶۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام

در این مانور که همزمان با سراسر کشور برگزار شد آخرین تمهیدات لازم برای کاهش خطرات حوادث در بخش ساختمان مورد بررسی قرار گرفت.

در سال گذشته ۵۹۲ مورد از بازرسی‌ها به کارگاه‌های پر خطر اختصاص داشت که این عامل باعث شد تا در سال گذشته ۲۳ درصد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران در استان کاهش پیدا کند.
 
در این مانور ۵۰ نفر از بازرسان کار، رابطین ایمنی، کمیته‌های حفاظت ایمنی، کارشناسان شبکه‌های بهداشت و درمان، مجموعه آتش نشانی، مدیریت درمان و سازمان نظام مهندسی با هم همکاری دارند و از کارگاه‌هایی که در حوزه ساختمان، ابنیه و راه هستند بازدید می‌کنند.
 
برنامه‌های آموزشی ایمنی، ابزار مهمی در کاهش تعداد حوادث محیط کار برای کارفرمایان و کارگران است.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • تجلیل از ۶۵ عضو هیئت علمی برگزیده/ جوان‌ترین استاد ۴۵ساله و تقدیر از ۶ استاد زن
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • یک بزمجه بیابانی در زیستگاه‌ طبیعی نیک‌شهر رهاسازی شد
  • حمله خرس به دامدار ایلامی در پی ورود به زیستگاه
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • منطقه «چهلمیر» در پارک ملی تندوره درگز پاکسازی شد
  • سقف حمایت انجمن سینمای جوان از فیلم‌ کوتاه ۲۵۰ میلیون تومان شد
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام