Web Analytics Made Easy - Statcounter

بانوان هندبالیست شهید چمران لارستان به عنوان نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیا در تلاش برای ثبت بهترین نتیجه در این رقابت‌ها هستند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرمربی تیم شهید چمران لارستان گفت: تمرینات تیم لارستان از اول مرداد ماه با انتخاب بازیکنان به صورت منظم و در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و این تمرینات تا فردا ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نشمین شافعیان افزود: هیات هندبال شهرستان شیراز به منظور آماده سازی بهتر تیم، شرایط را برای انجام چهار بازی دوستانه فراهم کرد و ما توانستیم دو بازی با تیم لیگ برتری گچساران داشته باشیم.
وی همچنین به حمایت و همکاری فدراسیون هندبال اشاره کرد و گفت: با هماهنگی فدراسیون چند روزی است که تمرینات خود را در تالار هندبال تهران پیگیری می‌کنیم و دوبازی تدارکاتی نیز با تیم‌های تهرانی انجام داده ایم.
سرمربی تیم شهید چمران لارستان در خصوص تیم‌های حاضر در مسابقات هندبال قهرمانی باشگاه‌های زنان آسیا گفت: این دوره از مسابقات با حضور ۶ تیم برگزار می‌شود که شامل دو تیم قزاقستانی، دو تیم ازبکستانی و یک تیم از کشورهای ایران و هند است.
شافعیان در مورد شناخت از حریفان و عدم حضور تیم‌های شرق آسیا گفت: مسابقات هندبال باشگاهی در شرق آسیا مستقل برگزار می‌شود، ضمن آنکه تیم‌های آسیای میانه در هندبال زنان جایگاه خوبی دارند و بسیار قوی هستند.
سرمربی شهید چمران لارستان تصریح کرد: ما برای این فصل از رقابت‌های لیگ برتر هفت بازیکن ملی پوش را جذب کرده ایم و امیدوارم با توجه به آغاز زود هنگام تمرینات، بتوانیم جایگاه خود را در آسیا دو پله ارتقا بدهیم.
مسابقات هندبال باشگاه‌های زنان آسیا از اول تا هفتم مهرماه با حضور ۶ تیم در شهر تاشکند ازبکستان برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • هندبال ایران در مسیر توسعه قرار دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • برگزاری رقابت‌های تنیس دختران ۱۲ غرب آسیا
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • حالا آرون بروکس، تیلور جوان آمریکایی‌هاست؛ نه بزرگش کنیم نه دست کمش بگیریم
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • سلسله کارگاه راه‌اندازی کسب و کار در دانشگاه شهید چمران اهواز
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر