Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-30@22:23:21 GMT

فروش خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی ممنوع شد

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۷۰۲۸

فروش خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی ممنوع شد

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، گمرک ایران بخشنامه جدیدی در خصوص خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی‌سی به گمرکات سراسر کشور ابلاغ و اعلام کرد: خودروهای سواری با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی در صورت شمول مقررات متروکه، قابل ‌عرضه به بازار نیست.

بر اساس این بخشنامه، صرفاً امکان مرجوع کردن خودروهای متروکه بالای ۲۵۰۰ سی سی به خارج کشور توسط صاحب خودرو یا خودرویی که تشریفات متروکه آن انجام شده است، توسط سازمان مربوطه با رعایت کامل قوانین و مقررات امکان‌پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب متن این بخشنامه بدین شرح است: "از آنجا که براساس تصویب‌نامه شماره ۷۰۴۴۱‌/ت ۵۱۰۴۰ هـ ـ ۲۳ شهریور ۱۳۹۳ هیات وزیران ورود و ترخیص خودروهای سواری با حجم موتور بالای ۲۵۰۰ سی‌سی امکان‌پذیر نبوده و در صورت شمول مقررات متروکه، قابل ‌عرضه به بازار نمی‌باشد و صرفاً امکان مرجوع شدن به خارج از کشور را دارد، ضمن تأکید مجدد بر لزوم اتخاذ تدابیر کنترلی لازم در این زمینه و اجرای دقیق مصوبه دولت تا وصول پاسخ استعلامات صورت گرفته از مراجع قانونی ذی‌ربط دستور فرمایید از تحویل خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی‌سی متروکه به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی جهت عرضه در داخل کشور خودداری و صرفاً امکان مرجوع نمودن خودروهای مذکور به خارج کشور (توسط صاحب خودرو و یا خودرویی که تشریفات متروکه آن انجام شده است توسط سازمان مربوطه) با رعایت کامل قوانین و مقررات امکان‌پذیر است. "

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۷۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر سرتیپ علیرضا الهامی جانشین نیروی پدافند هوایی ارتش، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت شهید علایی گناباد، سامانه‌های پدافندی این سایت را مورد ارزیابی عملیاتی قرار داد.

امیر سرتیپ علیرضا الهامی در جمع فرماندهان و کارکنان این سایت پدافندی گفت: امروز پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد و متناسب با تهدیدات دشمنان، توان رزم خود را افزایش می‌دهد.

وی خاطرنشان کرد: این پیام را به مردم شریف کشور عزیزمان می‌دهیم که فرزندان جان بر کفشان در نیروی پدافند هوایی ارتش با تمام توان از مرز‌های هوایی کشور حراست و پاسداری می‌کنند.

جانشین نیروی پدافند هوایی افزود: با توجه به تلاش شبانه روزی نیرو‌های مسلح به ویژه پدافند هوایی سرافراز امنیت خوبی در تمامی مرز‌های هوایی کشور برقرار است.

امیر سرتیپ الهامی در پایان از اقدامات قابل توجه و جهادیِ این سایت پدافندی در حوزه طرح‌های عمرانی، رفاهی و خدماتی قدردانی کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سهم بالای بخش نفت و گاز در رشد اقتصادی کشور
  • امیر الهامی: پدافند هوایی ارتش در آمادگی بالای رزمی قرار دارد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • تلاش ایلان ماسک برای افزایش فروش تسلا در سفر سرزده به چین
  • دپو بیش از ۱۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در شیراز
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • ممنوعیت فروش لباس‌های نامتعارف در واحد‌های تجاری
  • یک بام و دوهوای دولت برای کولرهای گازی: تبلیغ ممنوع؛ فروش آزاد، قاچاق رها!
  • انتقاد از دستورالعمل صادر شده توسط یک مسئول در قوه قضاییه:طبق قانون اساسی نمی‌توانید ثبت شکایت و دادخواست از دولت را ممنوع کنید