Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کوالالامپور- ايرنا- `سيده فاطمه مقيمي` کارآفرين موفق ايراني چهارشنبه شب نخستين جايزه زنان کارآفرين جهان اسلام را به خود اختصاص داد و اين جايزه را در کوالالامپور و در حاشيه هشتمين کنفرانس و نمايشگاه تجارت جهان اسلام از همسر `نجيب تون رزاق` نخست وزير مالزي دريافت کرد.

به گزارش ايرنا، مراسم اهداي جايزه `رانيا` که براي نخستين بار توسط سازمان همکاري اسلامي به زنان موفق جهان اسلام اختصاص يافته است چهارشنبه شب در محل `مرکز تجارت جهاني پوتراي` کوالالامپور و در جريان هشتمين کنفرانس و نمايشگاه تجارت جهان اسلام به 7 زن موفق جهان اسلام در عرصه هاي مختلف داده شد و `مقيمي` زن کارآفرين ايراني موفق به دريافت آن شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


`حزيما زين الدين` از مالزي در حوزه نفت، `صالحا کماردين` از مالزي در حوزه آموزش عالي، `سيبل ارسلان` از ترکيه نويسنده و روزنامه نگار، `جميله ابوبکر` فعال بخش خصوصي مالزي، `موهاياني شمس الدين` از روياي بانکي مالزي و `شريفا هاپسان شهاب الدين` از مقامات دولتي مالزي 6 زن ديگري بودند که موفق به دريافت جايزه زنان فعال جهان اسلام از `روسما منصور` همسر نخست وزير مالزي شدند.
کميته برگزار کننده اين مراسم در گزارشي هدف از اختصاص جايزه ` رانيا` به زنان موفق جهان اسلام را به رسميت شناختن حقوق زنان سراسر جهان دانست که نمونه هاي موفقي از آنها نيز در جهان اسلام حضور دارند که بدون شک در مسير موفقيت هاي خود با چالش هايي مواجه بوده اند.
در اين گزارش تصريح شده است: شکي نيست که زنان مسئوليت هاي بزرگي در کمک به جنبه هاي زندگي انسان دارند و درت مام برهه هاي تاريخي نمونه هايي از زنان موفقي وجود دارند که همپاي مردان به پيشبرد اهداف اجتماعي کمک کرده اند. از اين رو
به منظور به رسميت شناختن زنان و تقدير از تلاش هاي مصمم آنها در همه بخش ها مرکز تجارت بين المللي سازمان همکاري هاي اسلامي جايزه جهاني `رانيا` را به زنان موفق جهان اسلام اختصاص داده است.
`سيده فاطمه مقيمي` زن کارآفرين 59 ساله يراني، نخستين رئيس سازمان جهاني تبليغات IAA در ايران، عضو شوراي مرکزي حزب کارگزاران سازندگي و عضو هيات رئيسه اتاق بازرگاني، صنايع ، معادن و کشاورزي تهران است.
وي مدير عامل شرکت حمل و نقل بين‌الملل `سديدبار` است و در کارگروه‌هاي مرتبط با موضوع حمل‌ونقل همکاري‌ دارد.
مقيمي پيش از اين در سال 2012 از سوي بانک توسعه اسلامي ( IDB) به عنوان کارآفرين برتر جهان اسلام برگزيده شده بود.
علاوه براين، وي در سال 2016 عنوان نخستين کارآفرين برتر زن را در کنفدراسيون اتاق ‌هاي بازرگاني و صنعت آسيا و اقيانوسيه (ACCI) کسب کرد.
کنفرانس و نمايشگاه تجارت جهان اسلام از 8 سال گذشته با همکاري مالي و سازمان همکاري اسلامي هر سال در کوالالامپور برگزار مي شود.
در هر دوره تعداد زيادي از نخبگان و فعالان عرصه هاي مختلف اقتصادي از کشورهاي جهان اسلام در اين همايش گردهم مي‌آيند و در مورد مدل ‌هاي موفق اقتصادي و راهکارهاي افزايش سرمايه‌گذاري بحث و رايزني مي کنند.
در اين نمايشگاه 400 غرفه برپا شده و حدود دو هزار نفر از کشورهاي مختلف در آن شرکت دارند.
کشاورزي، بانکداري و امور مالي، ساخت و ساز، برق و الکترونيک، انرژي و آب و برق، غذا و نوشيدني، بهداشت و درمان و داروسازي، تحصيلات عالي، خودرو و هواپيما، مراقبت از زيبايي و آرايشي، مد و پوشاک، املاک و سرمايه گذاري، فناوري اطلاعات و هتل و مسافرت غرفه هاي مختلف اين نمايشگاه را تشکيل مي دهند.
اين کنفرانس و نمايشگاه فردا پنجشنبه به کار خود پايان مي دهد.
آساق**241**مريم شفيعي**1611**انتشاردهنده: رضاپيمان يغمايي
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت

 جایزه نت پک و جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران دقایقی پیش به فیلم ناهید صدیق اهدا شد. ناهید صدیق کارگردان، رضا محقق تهیه‌کننده و ایمان صدیق بازیگر در مراسم حضور داشتند.

جشنواره مسکو دومین جشنواره قدیمی جهان است و به‌عنوان یکی از جشنواره‌های رتبه الف جهان شناخته می‌شود. این رویداد ۱۹الی ۲۶ آپریل در مسکو در حال برگزاری است.

امشب، جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ اختتامیه جشنواره برگزار می‌شود و فیلم «آه سرد» در بخش مسابقه اصلی حضور دارد.

بازیگران فیلم «آه سرد» ایمان صدیق، علی باقری، محمد اشکانفر، سالار دریامج، امیر شمس، امیر آرام، کوروش اشراقی، حسام رضاییان، اهورا بهرامی و برسام بهرامی هستند.

نت پک (NETPAC) یک سازمان پیشرو برای کشف و ترویج سینمای آسیا و اقیانوسیه است که در سال ۱۹۹۰ در دهلی نو تاسیس شده و دبیرخانه آن در حال حاضر در کلمبو در کشور سریلانکا قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • دومین رویداد اهدای جایزه جوانی جمعیت در قم برگزار می‌شود
  • لزوم بازشناسی بقیع به جهان اسلام
  • جایزه بهترین مستند جشنواره فیلم مسکو برای فیلمساز ایرانی
  • دو بازی ایرانی نامزد جایزه MENA Games Industry شدند
  • جشنواره مسکو به «آه سرد» ۲ جایزه داد
  • «آه سرد» ۲ جایزه از جشنواره مسکو گرفت
  • دو ایرانی در مسابقات قرآن مالزی
  • زنان نباید از تحصیل محروم شوند