Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@10:09:08 GMT

ایام محرم هیئت‌های عزاداری لرستان‌ رصد می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۷۳۱۴

ایام محرم هیئت‌های عزاداری لرستان‌ رصد می‌شوند

معاون عملیات فرماندهی انتظامی لرستان گفت: ایام محرم همه خیابان‌های اصلی و هیئت‌های خرم‌آباد توسط عوامل نیروی انتظامی در پایش تصویری رصد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، عصر امروز در همایش عاشورائیان ویژه مسئولان و مداحان شهرستان خرم‌آباد که در سالن آمفی‌تئاتر جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار می‌کند هرساله در ماه محرم بتواند نظم و امنیت هیئت‌های مذهبی و عزاداران امام حسین (ع) را فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هرساله شاهد برخی از مشکلات ناچیز در هیئت‌های استان هستیم، امسال یک دستورالعمل برای برقراری نظم و امنیت در سراسر استان و به‌تبع در کشور داریم که همه نیروهای انتظامی در سراسر کشور ملزم به برقراری نظم و امنیت تمامی مراسمات هستند.

معاون عملیات نیروی انتظامی لرستان عنوان کرد: در کشورهای همسایه ما گروهک تروریستی و تکفیری داعش اخیر شکست‌های بسیار زیاد و پی‌درپی متحمل شده است ازاین‌رو هدفشان این است امسال در محرم برای شیعیان و عزادران امام حسین (ع) مشکل ایجاد کنند که جهت هوشیاری باید این تهدیدها را جدی بگیریم و اگر موضوع مشکوکی در شهرستان یا استان مشاهده شد به‌طور حتم به‌موقع اطلاع‌رسانی شود و هیئت‌ها با عوامل نیروی انتظامی همراهی و تعامل داشته باشند.

وی بیان کرد: در مرکز استان هرساله یک تقسیم‌بندی، بلوک‌بندی و منطقه بندی می‌شود که به نظم و امنیت بسیار کمک کرده است از طرفی برای جلوگیری از هرگونه درگیری و تنش انتظار می‌رود هیئت‌های مذهبی امسال نیز به دستورات و تصمیماتی که گرفته‌شده پایبند باشند.

نجفی گفت: ایام محرم همه خیابان‌های اصلی و هیئت‌ها توسط عوامل نیروی انتظامی در پایش تصویری رصد می‌شود.

وی تصریح کرد: همه روسای کلانتری‌ها، فرمانداران شهرستان‌ها جلسات توجیهی و آموزشی برای هیئت‌ها برگزار می‌کنند تا همکاری و همراهی هرچه بهتر در نظم و امنیت را داشته باشیم.

معاون عملیات نیروی انتظامی لرستان خاطرنشان کرد: در هیئت‌های مذهبی چند همیار محرم باشد تا بتوانند نیروی انتظامی را همراهی کنند.

وی اظهار داشت: مسئولان هیئت‌های مذهبی استان در زمان‌بندی که برای عزاداری در نظر گرفته می‌شود به‌طور حتم پایبند باشید.

نجفی افزود: متأسفانه در برخی از تکایا و حسینیه‌ها عکس‌هایی از مرحومانی زده می‌شود که بنا به دلایلی در نظام جمهوری اسلامی مشکلاتی داشتند و اعدام شدند درصورتی‌که از هیئتی‌ها انتظار می‌رود از تصاویر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم در هیئت‌ها استفاده کنند.

وی عنوان کرد: از هرگونه افعال خرافه‌پرستی مانند قمه‌زنی، لطمه زنی در هیئت‌ها جلوگیری شود که خوشبختانه در استان لرستان که یک استان ولایت مدار شیعی است چنین افعالی را نداریم اگر جزیی هم باشد پذیرفته نیست.

معاون عملیات نیروی انتظامی لرستان بیان کرد: روز جمعه با حضور سردار مهدیان نسب فرمانده نیروی انتظامی استان لرستان با مسئولان هیئت‌های مذهبی و مداحان جلسه‌ای برگزار می‌شود تا آخرین هماهنگی‌ها انجام شود.

وی گفت: برای جایگاه‌های سطح خرم‌آباد است تدابیر ویژه دیده‌شده است وهمکاران ما به‌عنوان مسئولان آن جایگاه‌ها در بحث امنیت و انتظامات فعالیت دارند.

انتهای پیام/

R41450/P1377/S6,72/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۷۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار مهدی حاجیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمانشاه اظهار کرد: در ساخت مسکن هدف این است که با یک آورده مختصر از طرف کارکنان انتظامی و با استفاده از کد ۶۲ و وام نهضت ملی مسکن، احداث ۷۶۴ واحد مسکونی کلنگ‌زنی شود.

وی افزود: در جلسه قرارگاه مسکن انتظامی استان کرمانشاه موضوعات مربوط به مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان کرمانشاه مورد بررسی قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: با اقدامات جهادی و حرفه‌ای طی یکسال گذشته برای ساخت مسکن کارکنان فراجا در استان کرمانشاه، اکنون در فاز نخست ۵۴۶ واحد مسکونی و در فاز دوم ۶۴ واحد مسکونی با پیشرفت ۹۵ درصدی در حال اتمام است و به زودی تحویل کارکنان انتظامی خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: در جریان سفر مدیرعامل بنیاد تعاون فراجا، موضوع مسکن کارکنان بررسی شد تا پروژه ساخت ۷۶۴ واحد مسکونی اجرا شود.

سردار حاجیان تصریح کرد: زمینی به مساحت ۱۱ هکتار تحت عنوان طرح نهضت ملی مسکن با هدف احداث ۲۰۰۰ واحد مسکونی در یک برنامه پنج ساله اخذ شده است تا ساخت ۱۳۷۶ واحد طی سه سال تکمیل شود، مابقی واحدهای مسکونی نیز در یک برنامه و دو سال احداث می‌شود.

وی ادامه داد: برای اجرای پروژه زیرساخت لازم آماده است و به لحاظ خط اعتبار مالی نیز مذاکراتی انجام شده است.

کد خبر 751288

دیگر خبرها

  • ببینید | بازداشت متهم به قتل زهره فکور صبور
  • اهداف پشت پرده رقیب تراشی برای قالیباف! / اصلاح‌طلبان: در مجلس دوازدهم اقلیت نه نیروی سوم هستیم!
  • فرد متهم به قتل «زهره فکور صبور» بازداشت شد
  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • اعتراض دانشجویان به تعطیلی ۲۳ ماهه مسجد دانشگاه شریف
  • هیئت علمی و پژوهشی ارتش به قطب جنوب اعزام می‌شود
  • اعزام هیئت علمی ـ پژوهشی نیروی دریایی ارتش به قطب جنوب
  • موضوع مسکن کارکنان نیروی انتظامی استان بررسی شده است