Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران از معرفی تیم های برتر مسابقات زنان و مردان شنای منطقه ای آینده سازان استان تهران خبر داد.

محمد حسن ابراهیمی عصر چهار شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مسابقات آینده سازان شنای مردان و زنان استان تهران به صورت چهار منطقه استانی به مدت 2 (روزکاری متفاوت) در بخش های کرال پشت، آزاد، قورباغه و پروانه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در منطقه یک مسابقات مردان نیز تیم های شمال غرب، شمال شرق و جنوب غرب و همچنین در بخش زنان نیز شمال شرق، شمال غرب و جنوب شرق توانستند جایگاه برتر را کسب کنند.
رئیس هیات شنا استان تهران گفت: در منطقه 2 استان در بخش مردان نیز شهرهای ملارد، اسلامشهر و شهریار اول تا سوم شدند و همچنین در بخش زنان نیز تیم های رودهن و دماوند جایگاه برتر را کسب کردند.
ابراهیمی افزود: در منطقه سوم آینده سازان نیز در بخش مردان تیم های شهریار، ملارد و شهر قدس و در بخش زنان نیز شهریار، ملارد و بوستان جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.
رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان تهران تصریح کرد: در منطقه چهار شنای مردان استان تیم های پاکدشت، ورامین و پیشوا و همچنین در بخش زنان پیشوا، پاکدشت و ورامین جایگاه برتر را کسب کردند.
به گفته ابراهیمی در این رقابت ها 320 ورزشکار زن و مرد حضور داشتند.
مسابقات نوجوانان دختر و پسر آینده سازان استان تهران از نیمه دوم مردادماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه امسال در سطح استان تهران ادامه دارد که در حوزه های شهر تهران(شهرری، شمیرانات، شمال غرب، شمال شرق، جنوب غرب و جنوب شرق)، شرق استان( پردیس، رودهن، فیروزکوه، دماوند و آبعلی)، جنوب شرق(ورامین، پاکدشت، قرچک و پیشوا) و غرب تهران( اسلامشهر، شهریار، رباط کریم، قدس و ملارد) ورزشکاران در 50 رشته ورزشی به رقابت می پردازند.
خبرنگار: امین کمالی فر **انتشار: محمد آجورلو
تهرام/7247//1348

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند

به گزارش خبرگزای مهر به نقل از فدراسیون تیراندازی با کمان، مسابقات مرحله اول کاپ جهانی در مرحله مقدماتی در شانگهای چین امروز در بخش تیمی ریکرو برگزار شد و کمانداران کشورمان به مصاف رقبای خود رفتند. تیم ریکرو مردان ایران با ترکیب فائز محمدی، رضا شبانی و محمدحسین گلشنی پس از استراحت در دور نخست بازی‌های حذفی در دور دوم به مصاف تیم آمریکا رفت و با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

تیم ریکرو بانوان کشورمان با ترکیب مبینا فلاح، یسنا پورماهانی و حوریه حاجی حسینی در دور نخست بازی‌های حذفی به مصاف تیم قزاقستان رفت و با نتیجه ۵ بر ۳ به پیروزی رسید. تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل تیم کره‌جنوبی شکست خورد و از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

کد خبر 6088352 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • فراخوان جشنواره فیلم کوتاه تهران
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • معرفی همراه اول به عنوان کارفرمای برتر سلامت‌محور
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • خبر خوب برای زنان شاغل | فعال شدن ایستگاه های ورزشی رایگان عصرگاهی و ۵ مجموعه ورزشی جدید در تهران
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور
  • فیلمی ناب از بازار تهران در حدود ۱۲۰ سال قبل / لباس پوشین مردان و زنان تهرانی جالب است (فیلم)
  • سرمربیان تیم‌های ملی کبدی مردان و زنان معرفی شدند
  • تغییر محل نشستن مردان و زنان در بی.‌آرتی + فیلم