Web Analytics Made Easy - Statcounter

«اخبار جذاب و مهم چه اخباری بودند؟ خبرسازان چه کسانی بودند؟ چگونه باید در کمترین زمان، ناشنیده ها را شنید؟» ؛ این ها سؤالاتی است که تابناک در نظر دارد با راه اندازی بخش تازه ای به نام «ساعت صفر» به آنها پاسخ دهد. این بخش یک بسته صوتی خبری شامل مهمترین و جذاب ترین اخبار است.

سعی بر این است در این بسته صوتی، اخباری که کمتر بیان می شوند یا اصلا بیان نمی شوند و مورد توجه قرار نمی گیرند، در بیانی تازه و در کمترین زمان و با تحلیلی متفاوت به مخاطبان ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«تابناک» ضمن تشکر و قدردانی از همراهی همیشگی مخاطبان خود، پذیرای نظریات، اخبار، گزارش ها و پیام های صوتی مخاطبانش برای انعکاس در «ساعت صفر» خواهد بود. مخاطبان می توانند مطالب خود را به zerotime@tabnak.ir ارسال نمایند.

در پانصد و نهمین بسته صوتی «ساعت صفر» به موضوعات و اخبار زیر پرداخته شده است.
بازی‌های نوستالژیک بچه‌های قدیم
آیا شما هم عملی هستید؟
موسیقی ایران را هر جای دنیا بگذارید اسلحه‌شان را زمین می‌گذارند
دخترها عاشق گلزار می‌شوند، سبیل کلفت‌ها عاشق من!
آیا همه مردان وزیر، اصلح هستند؟
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تهیه متن و تنظیم : شبیر مهدوی
گوینده: ستاره حاجی زاده

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۷۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور پخت آش آبکش قوچانی، خوشمزه و دلچسب

آش آبکش قوچانی که با نام آش سوزمه هم شناخته می‌شود یکی از غذا‌های سنتی استان خراسان است که در عین سادگی طعم بسیار خوبی دارد. آش آبکش یا رشته سوزمه در تمام طول سال، حتی فصل گرما طرفداران بسیاری دارد. به‌علاوه اگر به سیر علاقه دارید، این غذا شما را راضی خواهد کرد. برای تهیه‌ی این آش لذیذ به موادی همچون رشته آشی، سیر، ماست، روغن، نمک، زردچوبه و نعنا نیاز است.

همان طور که ملاحظه می‌کنید، مواد اولیه برای پخت آش آبکش بسیار ساده است، بنابراین می‌توانید به‌عنوان غذایی کم‌خرج و مغذی روی آن حساب کنید.

قوچانی‌ها برای تهیه آش آبکش، رشته آش را در آب می‌پزند و سپس ان را آبکش می‌کنند. در مرحله بعد رشته‌ها را همراه با ادویه و نعنا قدری تفت می‌دهند و در نهایت با اضافه کردن ماست و سیر رنده شده به این ترکیب یکی از آش‌های معروف استان خراسان آماده می‌شود.

مواد لازم برای تهیه آش آبکش

رشته آش: ۸/۱ بسته

ماست یا دوغ غلیظ: ۱ کاسه بزرگ

سیر تازه: ۱ حبه

نعنای خشک: ۳ قاشق غذاخوری

روغن: به میزان لازم

نمک، زردچوبه و ادویه‌های دلخواه: به میزان لازم

طرز تهیه آش آبکش

برای تهیه این غذا اول داخل یک قابلمه رشته ریخته و آبجوش و نمک بریزید و حدود ۱۵ دقیقه بگذارید که بپزد و در همین مدت یک ماهیتابه روی شعله گاز بگذارید و داخل آن پ روغن بریزید تا داغ شود و سپس نعنا را اضافه کرده و تفت دهید. وقتی که رنگ آن عوض شد و بوی خوبی پیدا کرد آن را از روی حرارت برداشته و کنار بگذارید.

سپس سیر را رنده کرده و با ماست مخلوط کنید و وقتی که رشته‌ها پختند آن‌ها را آبکش کنید و به رشته‌هایی که تف داده بودید اضافه کنید و مجددا روی گاز بگذارید و با ادویه‌های دلخواه و زردچوبه تفت دهید. وقتی بوی خوبی از آن بلند شد و رشته‌ها رنگ گرفتند آن‌ها را از روی گاز بردارید و رشته‌هایی که تفت داده بودید را داخل قابلمه با ماست ترکیب کنید و روی شعله ملایم گاز بگذارید که ۱۰ دقیقه با هم بمانند و دم بکشند. سپس آنرا در ظرف دلخواه سرو کرده و نوش جان کنید.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان وب‌گردی مجله سرگرمی

دیگر خبرها

  • هندبالیست ساحلی جوان ایران در تیم منتخب المپیک بازی می کند
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۹ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • بازدید وزیر کشور از خدمت رسانی به مسافران نوروزی در عوارضی قم_تهران
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۸ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • تصویر جدیدی از تیموتی شالامی که وایرال شد
  • سفر به ایران قدیم؛ عکسی عجیب از شکار یک ساواکی در نوروز ۵۸ (+عکس)
  • جشنواره بازی و گردشگری در همه مناطق تهران | آدرس اماکنی که شب ها پاتوق موسیقی و تفریح خانوادگی است
  • زمان پخش مسابقه مردان آهنین امروز ۷ فروردین از تلویزیون + شبکه ۳، ورزش و ساعت تکرار
  • استقبال از ماه رمضان با موسیقی
  • دستور پخت آش آبکش قوچانی، خوشمزه و دلچسب