Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@17:01:08 GMT

رموز شاد کردن خانم ها

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۸۱۷۱

خبرگزاري آريا -

اين دستورات مختص به زوج خاصي نيست ؛ نکات مطرح شده در ذيل، موارد مهمي هستند که تعداد بسيار زيادي از همسران از شوهرانشان مي‌خواهند.توجه کنيد اينها خواسته‌هاي آنهاست نه نياز روحي شان . از لحاظ فردي هرکسي مسئول نياز‌هاي عاطفي خويش است و بايد آنها را پر کند.
خوشحالي
ما معتقديم 4 نياز روحي اساسي وجود دارد
** نياز به دوست داشتن ودوست داشته شدن
** نياز به تعلق داشتن
** نياز به داشتن تصور ذهني خوب از خود
** نياز به آزادى
با اجراي روش هاي زير مي توانيد همسر خود را شاد کنيد و به خواسته هايش جامع عمل بپوشانيد:
هر روز به او بگوييد که دوستش داريد
هر کسي دوست دارد تاييد شود و بداند که اطرافيان او را دوست دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهترين راه براي تاييد همسرتان - که برايش بسيار مهم است -اين است که خيلي ساده هر روز به او بگوييد دوستش داريد . گاهي دستانش را بفشاريد و اين جمله را زماني که شما را بدرقه ميکند بگوييد.
درک کردن و بخشش داشتن
روزهايي هست که همسرتان اشتباهاتي انجام دهد و يا کمتر به شما رسيدگي کند . هميشه به خاطر داشته باشيد که هيچ کس کامل نيست . در اين مواقع خواسته همسرتان اين است که او را درک کنيد و او خود را سزاوار بخشش شما مي‌داند بدانيد که هيچ رابطه اي بدون بخشش دوام ندارد.
-وقتي از شما خطايي سر مي زند اظهار تاسف کنيد. وقتي هم که تقصير از شما نيست باز هم اظهار تاسف کنيد!
وقتي اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنيد. اگر بخنديد دنيا هم با شما مي خندد و اگر گريه کنيد يقين بدانيد که دنيا شما را تنها خواهد گذاشت
گفتگو کنيد
نگذاريد کار به جايي برسد که هيچ حرفي با همسرتان نداشته باشيد درباره بچه‌ها کارتان و حتي آب و هوا با هم صحبت کنيد. چرا که گفتگو نکردن اولين جرقه‌هاي يک رابطه سرد است.
نکات مهم :
* هرگز با همسرتان نجنگيد، چون امکان ندارد در جنگ برنده شويد. در عوض از قلم براي نوشتن آن چه در ذهن داريد استفاده کنيد. بعد آن را به همراه شاخه اي گل تحويل او بدهيد.
* هر روز از همسر خود سوال کنيد که چه کاري مي توانيد برايش انجام دهيد.
بيشتر بگوييد بله به جاي نه
عادت به منفي نگري و مخلفت شما را از عزيزانتان دور ميکند . سعي کنيد دربرابر بعضي خواسته‌ها نه نگوييد .با گفتن همين کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنيد.
خوب گوش دهيد
همسرتان را با اين مهارت ميتوانيد عاشق تر کنيد . همسر شما فقط گوش‌هاي شما را براي شنيدن نميخواهد بلکه بايد با قلبتان به او گوش دهيد و او را بفهميد .
*وقتي اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنيد. اگر بخنديد دنيا هم با شما مي خندد و اگر گريه کنيد يقين بدانيد که دنيا شما را تنها خواهد گذاشت.
وقتي براي همسر و فرزندانتان اختصاص دهيد
اين زمان به دست شما محقق مي‌شود و بايد کيفيت با هم بودن را بالا ببريد يعني تمام طرح‌ها و برنامه‌هاي آن روز را به ميل آنها هماهنگ کنيد . فقط خالي کردن برنامه روزانه براي با هم بودن کافي نيست بلکه بايد براي اين زمان برنامه ريزي کنيد و به خود ثابت کنيد که براي عزيزترين‌هاي زندگي تان عشق و احترام قائليد.
دلبستگي و مهرباني
چقدر در طول روز به همسرتان ميگوييد لطفا يا متشکرم يا اورا ميبوسيد . متاسفانه بعضي از زوجين فراموش ميکنند با هم مهربان باشند و اين کليد موفقيت را در زندگي از دست ميدهند .
نکات مهم :
* از تلاش هاي همسرتان تشکر کنيد و ببينيد اين تشکر تا چه حد موثر واقع مي شود.
* به اين فکر کنيد که همسر شما زن خيلي خوبي است، مادري بسيار خوب، عروسي بهتر از ديگر عروس ها و اگر به اين طرز فکر ادامه دهيد، او همين طور خواهد شد.
* خسيس نباشيد و در ستايش همسر خود دست و دلباز باشيد. اما به ياد داشته باشيد که در هيچ موردي مبالغه نکنيد. بايد همسرتان استحقاق تعريف و تمجيدي را که شما مي کنيد، داشته باشد وگرنه ممکن است نتيجه ي خوبي ندهد.
* به جاي هداياي گرانبها، وقت خود را در اختيار همسرتان قرار دهيد. نشان دهيد که به او توجه داريد، حتي پس از يک روز کار سخت! براي او هديه اي ببريد حتي يک شاخه گل به اين ترتيب او خوش اخلاق مي ماند.
* بدانيد زماني که همسرتان از سر درد شکايت مي کند، چاره سر درد او قرص مسکن نيست، بلکه يک لبخند است.
* همسر خود را تشويق کنيد و کمک کنيد تا استعدادهاي پنهاني او شکوفا شود.
اگر همسر شما شاغل است ساعات بيکاري او و اگر همسرتان شاغل نيست خود به او مرخصي دهيد . اين روزها بگذاريد او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذاريد در اين اوغات فراغت به خود و خواسته‌هاي شخصي اش برسد.
بعضي از وظايف خانه و کودک را با هم تقسيم کنيد.يکي از مهمترين دعواهاي زناشويي بر سر همين مساله جزئي است.خرده کاري‌هاي خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نيستند چه خوب است کمي غرور و سابقه خانودگي خود را کنار بگذاريد و با اين کار زندگي شيرين تري داشته باشيد . شايد اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهيد ديد.
اوقات فراغت و برنامه ريزي
اگر همسر شما شاغل است ساعات بيکاري او و اگر همسرتان شاغل نيست خود به او مرخصي دهيد . اين روزها بگذاريد او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذاريد در اين اوغات فراغت به خود و خواسته‌هاي شخصي اش برسد .
نکات مهم:
* زن ها دوست ندارند ميهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراين به آنها وقت کافي بدهيد تا آماده شوند. آمادگي آنها براي پذيرايي امري حياتي است.
به او سفارش کنيد و خود نيز مراقب سلامت روحي و جسمي خودتان باشيد
بساري از مردان مراقب سلامتي خود نيستند و اين براي همسرانشان مشکل بوجود مي‌آورد و اين افراد به سلامتي طرف مقبل هم اهميت نميدهند و لي به خاطر داشته باشد همسرتان نميتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نياز به توجه دارد ؛ پس به سلامتي خود و او اهميت دهيد .
منبع:تبيان

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۸۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛مارک لوئیس مونسترو در حالی که برای حضور در رقابت‌های کلن به آلمان سفر کرده بود جان خود را از دست داد.

در گزارش عصر ایران آمده است:اطلاعات دقیقی در این مورد در دست نیست، اما همسر وی این خبر را در فضای مجازی منتشر کرده است. همسر این ورزشکار نوشت: مارک لوئیس در کلن درگذشت او عاشق کارش و در بهشت خود بود و کاری را که دوست داشت انجام می‌داد او مرد بسیار خوبی بود و هرگز به کسی آسیبی نرسانده بود.

جزئیات دیگری از دلیل مرگ وی در دست نیست.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896621

دیگر خبرها

  • مرگ قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه
  • قهرمان پرورش اندام در حین مسابقه جان باخت
  • توقیف محترمانه خودرو یک خانم راننده توسط پلیس + فیلم
  • (عکس) استوری جالب همسر رافائل سیلوا
  • قتل همسر اول به خاطر ازدواج دوم
  • تسلیت سیدمحمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده
  • سید محمد خاتمی به محسن مهرعلیزاده تسلیت گفت
  • خانم مجری جنجالی صداوسیما شهروند آمریکا از آب درآمد! | فیلم
  • استوری جالب همسر رافائل سیلوا از پسرش با پیراهن استقلال + عکس
  • همسر رهبر انقلاب ناشناس به مطب من مراجعه کرد! + فیلم