Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-29@06:15:56 GMT

صدای ورزشگاه علیه شعار تماشاگران استقلال

تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۷۸۸۴۵۸

صدای ورزشگاه علیه شعار تماشاگران استقلال

هواداران استقلال خواستار برکناری سرمربی این تیم شدند.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال بعد از روزهای بحرانی و حواشی زیادی که پشت سر گذاشته بود امشب در هفتمین بازی فصل میزبان ذوب‌آهن اصفهان بود و با اینکه تا دقیقه 77 از حریف خود پیش بود در نهایت نتوانست به دومین پیروزی در لیگ هفدهم دست پیدا کند تا با کسب تساوی یک بر یک و رسیدن به امتیاز 5 به کار خود خاتمه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تماشاگران استقلال که از نتایج این تیم در این فصل نارضایتی زیادی دارند تا پنج دقیقه به پایان مسابقه علیه هیچ فردی شعار سر ندادند؛ اما در لحظات آخر دیدار با ذوب‌آهن ابتدا علیرضا منصوریان و بعد سید رضا افتخاری را هدف انتقادات خود قرار دادند.


شدت شعار هواداران استقلال علیه منصوریان پس از پایان بازی بیشتر شد؛ ولی مسئولان استادیوم آزادی با بالا بردن صدای بلندگوهای ورزشگاه مانع از پیچیده شدن صدای هواداران شدند.

طرفداران استقلال استقلال تهران

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۷۸۸۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی عربستان عصر روز سه‌شنبه در دور چهارم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 در ورزشگاه مرکزی شهر دوشنبه به مصاف تاجیکستان رفت و به تساوی 1-1 رسید.

سبزپوشان عربستانی در این مسابقه ابتدا توسط فراس البریکان در دقیقه 46 به گل رسیدند، اما تاجیک‌ها توانستند در فاصله 10 دقیقه مانده به پایان بازی توسط رستم سرووف بازی را به تساوی بکشاند.

تیم ملی عربستان با وجود این شکست با 10 امتیاز صدرنشین گروه هفتم مسابقات است. اردن با 7 امتیاز در رتبه دوم قرار دارد و تاجیکستان 5 امتیازی رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی عربستان سعودی، با ابراز نارضایتی از نتیجه این مسابقه گفت: ما به دنبال تساوی نبودیم، اما بازی سختی مقابل یک حریف قدرتمند داشتیم. ما توانستیم دروازه حریف را باز کنیم و می‌خواستیم گل دوم را هم اما در فوتبال تا سوت پایان نیاز به تمرکز خواهید داشت.

وی در خصوص انتقادهای هواداران توضیح داد: هواداران درست می‌گویند و من با نظر آنها در مورد عملکردی که به سطح مورد نیاز بالا نرفت موافق هستم. کارهای زیادی برای اصلاح داریم. زمان کافی برای آماده شدن برای این مسابقه را نداشتیم. یک برد و یک تساوی یک نتیجه خوب برای من به عنوان مربی است، اما من آرزوی کسب نتیجه بهتری را داشتم.

مانچینی در مورد بازیکنان غایب تیمش گفت: به دلایل مختلف از غیبت‌های تاثیرگذاری در تیم رنج می‌بردیم اما نگذاشتیم این روی عزم ما برای برد تاثیر بگذارد و هر بازیکنی در زمین بهترین عملکرد خود را به کار گرفت.

او در پایان اظهارات خود بیان کرد: با وجود تساوی، جایگاه خود را در صدر گروه حفظ کرده‌ایم و هدف‌مان صعود است. برای بهتر ظاهر شدن در مسابقات آینده کار زیادی داریم.

دیگر خبرها

  • نخستین تمرین سپاهان در نقش جهان با حضور هواداران برگزار می‌شود
  • تابلوی ورود ممنوع زنان در پرتماشاگرترین بازی هفته
  • سوپرایز سپاهان برای هواداران در شروع فصل جدید
  • سپاهان در آستانه تقابل با تراکتور؛ تمرین پرشور در نقش‌جهان با حضور هواداران
  • خبر خوشحال‌کننده برای هواداران استقلال
  • لیزر را جمع کنید: مودریچ را کلافه کردند! (عکس)‏
  • مانچینی: هواداران درباره ما درست می‌گویند
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • تجربه علمی-تخیلی رئال با نمایشگر 360 درجه!‏
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال